Ik houd doorgaans niet van emotionele televisie. Dan voel ik me ongemakkelijk.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Rolde bij jou ook de tranen over je wangen toen het over Martin ging?
Die begroet mensen met een strakke rechterarm.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:34 schreef Cavaliers het volgende:
Levert Jose Fortes Rodriguez nog werk bij AZ?
Levert sos voor de skyboxquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:34 schreef Cavaliers het volgende:
Levert Jose Fortes Rodriguez nog werk bij AZ?
Omdat hij van ADO naar Anderlecht ging?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
John van den Brom alias de geldwolf. Walgelijk ventje.
Via Arnhem.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Omdat hij van ADO naar Anderlecht ging?
Nee omdat hij ging janken toen ADO hem aan zijn contract hield toen Vitesse belde.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is sowieso een nare man.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Naar Vitesse en toen naar Anderlechtquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit wordt de kampioenswedstrijd.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV-Ajax, een beetje de wedstrijd van het weekend
Kohlenpotderby morgenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV-Ajax, een beetje de wedstrijd van het weekend
Je mag er toch wel vanuit gaan dat er wel eens iemand van Ajax naar NAC kijktquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Johan denkt dat Ajax en PSV overal ogen en scouts hebben zitten.
Ik ga even boven de wcpot hangen.
Als jij ergens anders twee keer zo veel kunt verdienen, ben je ook vertrokken...ik wel in ieder geval.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee omdat hij ging janken toen ADO hem aan zijn contract hield toen Vitesse belde.
Lars Boom ook.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als jij ergens anders twee keer zo veel kunt verdienen, ben je ook vertrokken...ik wel in ieder geval.
RIP Astana, RIP carrière van De Engel.quote:
Nee jouw UI is leuk!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:37 schreef Sked het volgende:
Ik kan Stijn niet meer serieus nemen met zijn nieuwe UI
Had je maar geen contract moeten tekenen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als jij ergens anders twee keer zo veel kunt verdienen, ben je ook vertrokken...ik wel in ieder geval.
Klopt, feitelijke onjuistheden betreur ik ten zeerste.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Naar Vitesse en toen naar Anderlecht
Die verandert om de dag van UI johquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:37 schreef Sked het volgende:
Ik kan Stijn niet meer serieus nemen met zijn nieuwe UI
Johan kon ook naar Qatar maar dan zou hij een hoofddoek op moeten en ze hebben daar de doodstraf dus bleef hij bij RTL7.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die kan gewoon bij elke ploeg tekenen als hij dat wil. Ik zou een move naar Movistar niet verkeerd vinden.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
RIP Astana, RIP carrière van De Engel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |