SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Hopelijk een brilletje zoals Fritz Korbach, de kroonprins van toen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pastoor draagt nu regelmatig een bril.
Wat vind JIJ hiervan?
Ga ik checken.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk, ik kan je untappd aanraden.
Daar begonnen ze mee.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:17 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hebben ze t al over de loting gehad?
Benieuwd hoe Jan dnipro dnipropetrovsk uitspreekt.
Hier kan ik me in vinden.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zeker. De 2 mooist spelende ploegen tegen elkaar.
Mainstreamquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:17 schreef Cavaliers het volgende:
Als je geen La Chouffe drinkt, doe je niet meer mee.
Ik heb het trouwens over een app he, maar daar kan je dus speciale biertjes inchecken en vergelijken met andere liefhebbers.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:17 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ga ik checken.
Zowel de rondleiding door de brouwerij als het proeflokaal van Brouwerij De Prael zijn overigens aan te raden voor de liefhebber van het betere bier
Zover was ik.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb het trouwens over een app he, maar daar kan je dus speciale biertjes inchecken en vergelijken met andere liefhebbers.
PizzaGeit is dan ook rijp voor een psychiatrische inrichting.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jammer dat de UEFA Zenit door wil
/PizzaGeit
Ik heb een bierervaring in het Newscafe dat tussen beide markten in ligt.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
JR is erg blij met mijn biertips.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |