hahahahahahahahahhahahahahaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bayern wedstrijden zijn de meest saaie van Europa.
Humberto is een lul, ik stel voor dat we hem vanaf nu Umberto noemen. Dat zal hem leren.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
"De vele versprekingen van Humberto Tan"
Zal ik jou ook even appen dan?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom app je mij nooit meer :S
Selfies makenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Meer selfies sturen. Dit werkt altijd.
Als je wilt mag je mij altijd speciaal biertjes toesturen als tip.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zal ik jou ook even appen dan?
Humberto is niet dom omdat hij zwart is dus ik vind dat niet racistisch.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gramulanion vond dat topic racistisch.
Douchen schijnt te helpenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:08 schreef Rabieluh het volgende:
Net naar de kapper geweest en nu zit ik onder de losse haren, zo oncomfortabel.
Fijn dat je ook zelfkritisch kunt zijnquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Ja was ook wel een open deur die ik intrapte
Hossel een keer een date met hem dan.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:08 schreef GGMM het volgende:
Ik heb johannes ook nog nooit geappt.
Terwijl ik z'n nummer wel heb.
Postte iemand een banaan?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gramulanion vond dat topic racistisch.
Zal ik jou alle foto's van speciaalbiertjes van de afgelopen maand die op mijn telefoon staan sturen?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je wilt mag je mij altijd speciaal biertjes toesturen als tip.
Eerst zeg je dat de wedstrijden van Bayern saai zijn en nu dit?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:08 schreef Cavaliers het volgende:
Ik heb Johannes nooit geappt en ik heb zijn nummer niet.
Dit valt me énorm tegen ja.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:08 schreef GGMM het volgende:
Ik heb johannes ook nog nooit geappt.
Terwijl ik z'n nummer wel heb.
Ja maar dan mis ik VI, timing was slecht, kappersbezoek duurde langer dan verwacht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |