Ik zie Columbië Coldeportes wel zitten, lekker op hoogestage met Ome Corti.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die kan gewoon bij elke ploeg tekenen als hij dat wil. Ik zou een move naar Movistar niet verkeerd vinden.
Stijn heeft vele helden en vaderfiguren.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
Die verandert om de dag van UI joh
Dat is volgens Knut zijn eigen schuld. En daar heeft Knut gelijk in.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die kan nu wsl geen PRB rijden
Kan hij dus lekker de hele dag Niké aanduwen, ook leuk.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die kan nu wsl geen PRB rijden
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV-Ajax, een beetje de wedstrijd van het seizoen.
Dan ga ik echt met deuren smijten.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zie Columbië Coldeportes wel zitten, lekker op hoogestage met Ome Corti.
Duurt te langquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Achneeeeee niet die heineken reclame
Daar is in principe ook helemaal niks mis mee.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kan hij dus lekker de hele dag Niké aanduwen, ook leuk.
De Italiaanse competitie is pure zaad en in Engeland lijkt het niet eens op voetbal.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:40 schreef Sked het volgende:
PSV - Ajax stelt niets voor t.o.v. AS Roma - Juventus en Chelsea - Tottenham
Wat is Roma-Juve zonder Strootgod?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:40 schreef Sked het volgende:
Italiaans voetbal dat is alleen maar verdedigen, dat wordt daar altijd 0-0.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:40 schreef Sked het volgende:
En zonder Pirlogodquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat is Roma-Juve zonder Strootgod?
Wat een misselijkmakende opmerking.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
De Italiaanse competitie is pure zaad en in Engeland lijkt het niet eens op voetbal.
Eredivisie >
Baas was datquote:
Strootman kan beter oprotten. Nainggolan, Keita en De Rossi zijn beter.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat is Roma-Juve zonder Strootgod?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |