minimaliatic welquote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:59 schreef Scuidward het volgende:
Is dit ook geschikt voor house en ambient lounge?
Die rolde er bij jou uit?quote:
probeer het een smet ene tab ernaast open met soortgelijke muzie, hier pakt hij dan gelijksoortige namenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:02 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Die rolde er bij jou uit?
Ik vond sloopkogel niet echt passen ... even verder genereren. Misschien 'Hipsters in de Sunset'.
bijpakkenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:03 schreef Scuidward het volgende:
Maar als ik ooit een feestje ga geven dan noem ik het ... *tromgeroffel*
Flessendop.
Doordrukken, afzakken.quote:
Dat kan toch heul nietquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
probeer het een smet ene tab ernaast open met soortgelijke muzie, hier pakt hij dan gelijksoortige namen
doe dan gewoonquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:04 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Doordrukken, afzakken.
[..]
Dat kan toch heul niet![]()
die had ik ookquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:09 schreef Igen het volgende:
"Vive la Zebrapad"
Als jochie van 12 was een van m'n eerste computerprogrammaatjes in QBasic zoiets.
jawohl namelijk fokquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:12 schreef Scuidward het volgende:
Boomtakken.
Konijnenholen.
Bloembollen.
Graspollen.
Steenkolencentrale.
Verlengsnoer.
Heb je toch helemaal geen website voor nodig.
Neukende fuck.. Leef jij ook nog, bloedend paardquote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:42 schreef FlyingFox het volgende:
Sick. [ afbeelding ] Not normal, ik heb zojuist een Random Techno Festival Name Generator gevonden op het interwebs. Fijn. Voor als je de ambitie hebt om een Techno Festival te organiseren maar geen inspiratie hebt. Supernuttig.
Dus. Verder alles kids hier.
"Vive la vorkheftruck"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nederlands is mijn goedste vak
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |