oi... klinkt niet zo hoopvol, maar je weet maar nooit...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:27 schreef LompeHork het volgende:
"Natuurfilms" [ afbeelding ] I see what you did there.
Succes met je zoektocht, helaas heb ik er geen een meer liggen, was er een paar jaar terug ook naar op zoek maar niets kunnen vinden, uiteindelijk alles maar over laten zetten op DVD
Nee dat wil ik niet, het zijn gewoon oude films die we hebben van 20 jaar terug ofzo enquote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:31 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Waarom zou je wat op willen nemen in betamax formaat?
Ok, maar dan heb je dus geen recorder nodig.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee dat wil ik niet, het zijn gewoon oude films die we hebben van 20 jaar terug ofzo en
die zijn toendertijd opgenomen met een Betamax filmcamera, dus die staan op Betamax
videobanden, VHS kwam daarna die hebben we ook, dat is geen probleem, die zijn
inmiddels al overgezet op een harde schijf, dat kan je laten doen natuurlijk door bedrijfjes...
Jawel..., want er zitten ook banden tussen waar bijvoorbeeld TV programma's opstaan,quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:40 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Ok, maar dan heb je dus geen recorder nodig.
een videorecorder is toch om de banden af te kunnen spelen?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:57 schreef marsan het volgende:
Eigenlijk dus niet zozeer een recorder nodig, maar een player
Recording is opnemenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:58 schreef FANN het volgende:
[..]
een videorecorder is toch om de banden af te kunnen spelen?
Heb ik gedaan, diegene die werken vragen ze véél geld voor, is ver weg, dus kan je niet even gaanquote:
Ah... maar ik denk nu dat iedereen wel begrijpt wat de bedoeling is, dat hoop ik tenminstequote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:59 schreef marsan het volgende:
[..]
Recording is opnemen
Maar een vcr speelt ook af.
Denk dat kloothommel daarop doelde.
Daar ga ik wel vanuit.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... maar ik denk nu dat iedereen wel begrijpt wat de bedoeling is, dat hoop ik tenminste
ah... dan ga ik daar eens kijken, dank je wel!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:05 schreef marsan het volgende:
[..]
Daar ga ik wel vanuit.
Ik heb helaas geen betamax vcr voor je. Maar dj koelkast en arniealberts hebben in fhf een topic over oude videobanden. Misschien dat een van hen je op weg kan helpen?
Dat noemde je een recorder. Je speelde vhs af op een vcr (video cassetterecorder).quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:40 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Ok, maar dan heb je dus geen recorder nodig.
Videospeler is dat wel juist?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:13 schreef davako het volgende:
[..]
Dat noemde je een recorder. Je speelde vhs af op een vcr (video cassetterecorder).
Een losse "player" bestond niet.
Geen idee. Ik heb het idee dat iedereen het vroeger gewoon een videorecorder noemde. Je speelde iets af op een videorecorder. Wij gebruikte het woord speler alleen bij een platenspeler en een cd speler.quote:
Ja dat dacht ik dus ookquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:19 schreef davako het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb het idee dat iedereen het vroeger gewoon een videorecorder noemde. Je speelde iets af op een videorecorder. Wij gebruikte het woord speler alleen bij een platenspeler en een cd speler.
Hierzo.http://www.eavr.nl/verhuu(...)-slf-30-betamax.htmlquote:
ga ik doen Piet, dank je wel!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hierzo.http://www.eavr.nl/verhuu(...)-slf-30-betamax.html
Die is beetje duur wel.
Deze eens bellen? http://www.videoinfo.nl/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |