De eerste ook al uit, de tweede kijk ik samen met mijn lief dus daar mag ik niet mee verderquote:
Dan weet ik het ook niet meerquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
De eerste ook al uit, de tweede kijk ik samen met mijn lief dus daar mag ik niet mee verder
Ooh die eerste word het denk ik! Met Alan Davies! Awesomequote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:02 schreef CherryLips het volgende:
O, Jonathan Creek!
Law & order UK heb je ook nog
Waar gaat Jonathan Creek over?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:02 schreef CherryLips het volgende:
O, Jonathan Creek!
Law & order UK heb je ook nog
Ik ook, maar duurt nog zo lang.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:16 schreef MissMSX het volgende:
Ik wacht op de nieuwe Orange is the new black
Juli toch, las ik afgelopen week.quote:
Ik dacht augustus? Maar juli is ook nog ver weg... dan ben ik al getrouwd en misschien zelfs al bevallen man.quote:
Heb je mooi iets om te kijken tijdens de borstvoeding.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:19 schreef Sinceria het volgende:
Ik dacht augustus? Maar juli is ook nog ver weg... dan ben ik al getrouwd en misschien zelfs al bevallen man.
Ik had gehoopt in het voorjaarquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:19 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik dacht augustus? Maar juli is ook nog ver weg... dan ben ik al getrouwd en misschien zelfs al bevallen man.
Ik nietquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:16 schreef MissMSX het volgende:
Ik wacht op de nieuwe Orange is the new black
Vrouwen die het rechtstreeks in de mond willen opvangen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:46 schreef CherryLips het volgende:
geen idee maar ik wil er waarschijnlijk met open mond onder hangen
Chocolate fountain in the Bellagio, Las Vegas.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |