quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:44 schreef RingBewoner het volgende:
Ik dacht dat dit topic ergens anders over ging.
Ik weet niet wat het het geslacht is van TS dus die vraag durf ik niet te beantwoorden. Weet niet hoe kieskeurig jij bent.quote:
Ghehehequote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:44 schreef RingBewoner het volgende:
Twijfelde ook of het zou posten, maar als het een meid is is het gunstig, als het een man is is het misschien gunstig voor een homo hier ergens.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:48 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het het geslacht is van TS dus die vraag durf ik niet te beantwoorden. Weet niet hoe kieskeurig jij bent.
IBH?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:49 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Twijfelde ook of het zou posten, maar als het een meid is is het gunstig, als het een man is is het misschien gunstig voor een homo hier ergens.
quote:
Het vermogen om eerst even te lezen voordat je een one-liner probeert te plempen heb je niet?quote:
Er staat nergens dat die 1.75m in het voorbeeld over de totale lengte van zijn lichaam gaat... En dat kan je alleen aannemen.....quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:12 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Het vermogen om eerst even te lezen voordat je een one-liner probeert te plempen heb je niet?
quote:
Hij praat over 'ik', dan kan je in die spreekvorm rustig aannemen dat het over zijn lichaamslengte gaat.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:14 schreef tharealmb het volgende:
[..]
Er staat nergens dat die 1.75m in het voorbeeld over de totale lengte van zijn lichaam gaat... En dat kan je alleen aannemen.....
en: Assumption is the mother of all fuck-ups
[..]
Wat lief!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:50 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik had in dat geval wel mijn sympathie getoond hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |