Maar dat je daar met zo'n voorhoede stond dat heb je dan aan jezelf te danken, je zwemt als oom Dagobert in de coins. Dus: Waarom speel je met zo'n armoedige voorhoede?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]stond ik dan met mijn schurrle balo sterling
Maar ik kom er wel vaak 1 of 2 tegen maar gewoon allemaal niet.
omdat ik me netjes aan de cup regulations hield zonder te wisselenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:31 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Maar dat je daar met zo'n voorhoede stond dat heb je dan aan jezelf te danken, je zwemt als oom Dagobert in de coins. Dus: Waarom speel je met zo'n armoedige voorhoede?
Oh, die cup, ik snap mquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
omdat ik me netjes aan de cup regulations hield zonder te wisselen
Lijkt me ook zonder zijn skills echt een god. Hoeveel moet 'ie tegenwoordig kosten?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:07 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Is Ibrahimovic dit jaar een goede om naast SIF Lacazette op te stellen?
1.4 milliequote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Lijkt me ook zonder zijn skills echt een god. Hoeveel moet 'ie tegenwoordig kosten?
Ding is, er zijn hele andere mensen verantwoordelijk voor de stats van de Franse competitie dan de Nederlandse en ze zullen dus nooit echt consequent zijn. Ik heb alleen wat inspraak bij een paar Nederlandse clubs en Fransozen die Ligue 1 op de voet volgen hebben dat bij PSGquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:00 schreef Lindgren. het volgende:
Die 4* skills zijn ook echt zo onbegrijpelijk. Pullt elk seizoen wel een paar akka's, absurde goals, sleepbewegingen en andere rare dingen.
In zijn boek legt hij ook uit dat het hem tot nu toe eigenlijk alleen maar gaat om het vermaken van het publiek. Vanaf jongs af aan kickt hij op de oeh's en ah's van de kijkers. Altijd maar betere trucjes bedenken en uitvoeren om het publiek los te zien gaan. Maar zelfs bij PSG is hij nog steeds een van de meest technische spelers die ik ooit heb gezien en dan heeft hij 4* op FIFA en Kishna en Depay bijvoorbeeld 5, terwijl die echt niet zoveel doen als Zlatan.
EA..
ah dus jij bezorgt de eredivisie zulke pauper statsquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:03 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ding is, er zijn hele andere mensen verantwoordelijk voor de stats van de Franse competitie dan de Nederlandse en ze zullen dus nooit echt consequent zijn. Ik heb alleen wat inspraak bij een paar Nederlandse clubs en Fransozen die Ligue 1 op de voet volgen hebben dat bij PSG
Als jij denkt dat je het beter kunt kun je je ook aanmeldenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ah dus jij bezorgt de eredivisie zulke pauper stats
Geen tijd voor.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:06 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Als jij denkt dat je het beter kunt kun je je ook aanmelden
Krijg jij daar nog iets voor terug? Minder eaids ofzo?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:06 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Als jij denkt dat je het beter kunt kun je je ook aanmelden
nopequote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:13 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Krijg jij daar nog iets voor terug? Minder eaids ofzo?
Ik geloof niet dat jij er geen tijd voor hebt gezien de hoeveelheid van je posts, ten tweede neemt het totaal geen tijd in beslagquote:
Dus mijn posts (wat ik makkelijk kan doen op het 2e scherm hier) bepaald dat ik ook nog eens tijd heb om filmpjes en dat soort shit te gaan zoeken over eredivisie spelers.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:24 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij er geen tijd voor hebt gezien de hoeveelheid van je posts, ten tweede neemt het totaal geen tijd in beslag
dat doe ik helemaal nietquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dus mijn posts (wat ik makkelijk kan doen op het 2e scherm hier) bepaald dat ik ook nog eens tijd heb om filmpjes en dat soort shit te gaan zoeken over eredivisie spelers.
Heb jou hier ooit zien posten dat de een of andere ajax speler een snelle dude er uit liep, ja dan moet ik daar even een filmpje van opzoeken dan kan zijn pace omhoog.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:28 schreef wieisboos het volgende:
[..]
dat doe ik helemaal nietje kijkt toch voetbal of niet?
Je moet gewoon de wedstrijden kijken van de clubs die je krijgt toegewezen en daarop beoordeel je de spelers. Zo moeilijk is het niet. Bovendien worden alle veranderingen kritisch bekeken door een supervisor als ik het goed heb.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Heb jou hier ooit zien posten dat de een of andere ajax speler een snelle dude er uit liep, ja dan moet ik daar even een filmpje van opzoeken dan kan zijn pace omhoog.
Dus eigenlijk kan iedereen die stats gewoon uit zijn duim zuigen.
Eigenlijk zit je er dus een beetje voor jan L, nee lijkt me leukquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je moet gewoon de wedstrijden kijken van de clubs die je krijgt toegewezen en daarop beoordeel je de spelers. Zo moeilijk is het niet. Bovendien worden alle veranderingen kritisch bekeken door een supervisor als ik het goed heb.
Natuurlijk wordt beeldmaterieel gebruikt ter ondersteuning, en dat duurt nog geen vijf minuten om op te zoeken. Ik zit geen filmpjes te kijken om te zoeken of er nog stats veranderd kunnen worden, als mij iets te binnen schiet geef ik het door en anders niet. Denk eens na manquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Heb jou hier ooit zien posten dat de een of andere ajax speler een snelle dude er uit liep, ja dan moet ik daar even een filmpje van opzoeken dan kan zijn pace omhoog.
Ja joh denk eens na man.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
goede avatar ookquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:40 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
FreireHelemaal van het padje af sinds zn ban
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:40 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
FreireHelemaal van het padje af sinds zn ban
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |