quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:21 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ok, ik heb erover nagedacht en ik wil wel meedoen!
(Hopelijk gaat mijn washitape-gebruikstempo dan omhoog, waardoor ik mijn kooptempo inhaal)
Die had ik ook in mijn hoofd. Ik denk dat als mij de eerste pagina's volmaken bevalt dat ik dan beslis of ik mee doequote:Op zondag 1 maart 2015 19:17 schreef Biancavia het volgende:
Is dit wat: https://m.bol.com/nl/p/mo(...)ebook/sf/true#images
Dan moet je pagina's gaan tellen denk ik (aan de hand van wat er afgesproken wordt qua hoeveel pagina's er per persoon gevuld worden). Dit zijn namelijk vrij dunne boekjes.quote:Op maandag 2 maart 2015 13:34 schreef mocha het volgende:
Ik vind het spannend allemaal. Haha. Heb nog nooit zoiets gedaan.
Zou zoiets iets zijn http://www.vd.nl/wonen/ka(...)otitieboek/g21044579
Is een setje van 3 boekjes.
ow, dat schiet niet op.quote:Op maandag 2 maart 2015 13:43 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Dan moet je pagina's gaan tellen denk ik (aan de hand van wat er afgesproken wordt qua hoeveel pagina's er per persoon gevuld worden). Dit zijn namelijk vrij dunne boekjes.
die gaan prima als je het op 8 deelnemers per groepje houdt. dan hou je precies aan de achterkant de reservebladen overquote:Op maandag 2 maart 2015 13:43 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Dan moet je pagina's gaan tellen denk ik (aan de hand van wat er afgesproken wordt qua hoeveel pagina's er per persoon gevuld worden). Dit zijn namelijk vrij dunne boekjes.
Dat is wel slim!quote:Op maandag 2 maart 2015 15:54 schreef Muck het volgende:
Ik heb een leuk boekje met een ringband bij de Action gehaald
Door de ringband geeft het niet als hij dikker wordt en kan hij ook makkelijk opengeklapt in een envelop gestopt worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |