Hoge kosten bij betalingen met creditcard? Nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:57 schreef xminator het volgende:
[..]
Hmm, dan is het geen probleem maar het brengt wel vrij hoge kosten met zich mee. Heb je een studentenrekening bij abn? Dan kan je beter gewoon pinnen in het buitenland (gratis).

Ik heb Wereldpas geactiveerd voor de periode dat ik in het buitenland ben, maar wilde creditcard ook meenemen voor ernaast.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:57 schreef xminator het volgende:
[..]
Hmm, dan is het geen probleem maar het brengt wel vrij hoge kosten met zich mee. Heb je een studentenrekening bij abn? Dan kan je beter gewoon pinnen in het buitenland (gratis).

Gewoon die van de rekening waar het van wordt afgeschreven, neem ik aan? Of moet je dat apart instellen?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nope tegenwoordig heb je ook een pincode nodig.

Autorisatie met handtekening is tegenwoordig zo goed als niet mogelijk. En juist wanneer je gaat tekenen (ipv code intoetsen) is legitimatie verplicht.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Pincode bij creditcard? Het creditcardnummer wordt daar toch voor gebruikt?

Creditcard heeft een eigen pincode.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Gewoon die van de rekening waar het van wordt afgeschreven, neem ik aan? Of moet je dat apart instellen?

Lmfo jij bent degene die begint huilen na een kleine steek. Blijkbaar ga ik jou nog vaak laten huilen als het zo makkelijk is.quote:

Hmm, toch maar even langsgaan bij de bank dan. De achternaam komt wel overeen (mijn vader), maar de voorletter dus niet. Anders neem ik wel een prepaidkaart. Gek dat de bankmedewerkster hier niets over heeft gezegd laatst toen in het vroeg, dat ze er een probleem van kunnen maken.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Autorisatie met handtekening is tegenwoordig zo goed als niet mogelijk. En juist wanneer je gaat tekenen (ipv code intoetsen) is legitimatie verplicht.

Valutakoersopslag bij creditcardbetalingen is hoger dan bijv. pinpas met studentenrekening.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hoge kosten bij betalingen met creditcard? Nooit van gehoord.

Wtfquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij bent fucking 1.64m. Gedraag je dan ook naar je lengte.

quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Lmfo jij bent degene die begint huilen na een kleine steek. Blijkbaar ga ik jou nog vaak laten huilen als het zo makkelijk is.

Ik heb het laatst gevraagd bij de bank, maar ze zei niets over een pincode of legitimatie.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:03 schreef Bortecinem het volgende:
Tm je komt er wel een beetje laat mee aanzetten.

quote:
quote:By the way, dat je over mijn lengte begint (wat overigens niet klopt) doet mij totaal niets. Ga lekker huilen op het forum en kankeren over iedereen, obese loser van 35 jaar.

Ah, op die fiets. Verschil valt op zich wel mee.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:05 schreef xminator het volgende:
[..]
Valutakoersopslag bij creditcardbetalingen is hoger dan bijv. pinpas met studentenrekening.
Had het meer over pinnen in het buitenland (4,50 euro + koersopslag).

Hadi kizim, ga ergens anders aandacht zoeken. Ik reageer niet meer op je.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Huuuu maar zij haalt mensen steeds neer huuuu

Vaag. Ik doe sowieso altijd zelf onderzoeken en om ervaringen van anderen vragen. Maar mijn ervaring is dat pincode en legitimatie allebei nodig zijn. Niet altijd maar wel regelmatig.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb het laatst gevraagd bij de bank, maar ze zei niets over een pincode of legitimatie.

Vooral jij moet hem af en toe in een hoekje sleuren en in elkaar trappen. Anders vliegt hij zo hoog dat hij over je hoofd schijt.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:09 schreef TheMagnificent het volgende:
Bedankt voor dit nostalgische gevoel. Ik ging terug naar twee jaar geleden.

Tamam, niet te veel slijmen bij je chickie.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik moet niet lachen om lengte, maar om "gedraag je naar je lengte"
![]()

Hij kan dat beter bij jou doen. Hoe jij met hem omgaatquote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Vooral jij moet hem af en toe in een hoekje sleuren en in elkaar trappen. Anders vliegt hij zo hoog dat hij over je hoofd schijt.

Je zou niet meer op mij reageren.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:13 schreef xminator het volgende:
[..]
Hij kan dat beter bij jou doen. Hoe jij met hem omgaat. Heb medelijden met hem.

Owja klopt. Jij zou niet meer op fok schrijven (10x weer teruggekomen)quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je zou niet meer op mij reageren.

Ik heb geen chickie, forever alonequote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:12 schreef xminator het volgende:
[..]
Tamam, niet te veel slijmen bij je chickie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |