Dat vraagt feminisme niet? Hoe kom je daarbij.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:45 schreef Atak het volgende:
In een familie moet er altijd iemand zijn die de broek draagt. Daarom werkt feminisme niet. Feminisme zegt dat de man en de vrouw de broek moet dragen. Dat is net zoals een auto met twee sturen. Het werkt gewoon niet. Daarom dat de meeste feministen single zijn of na min 5 jaar al gescheiden zijn. Huwelijk vraagt zelf-opoffering en je rol nemen in de relatie.
Helemaal uit het niets deze opmerking?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:45 schreef Atak het volgende:
In een familie moet er altijd iemand zijn die de broek draagt. Daarom werkt feminisme niet. Feminisme zegt dat de man en de vrouw de broek moet dragen. Dat is net zoals een auto met twee sturen. Het werkt gewoon niet. Daarom dat de meeste feministen single zijn of na min 5 jaar al gescheiden zijn. Huwelijk vraagt zelf-opoffering en je rol nemen in de relatie.
Nee, man. Check eerste pagina. Daar ging het over feminisme.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Helemaal uit het niets deze opmerking?..
Ik ben een voorstander van de traditionele man-vrouw dynamiek in huwelijken. Extremistische feminsten denken daar anders over zo ver ik weet. Ik had het niet over alle feministen. Mijn fout.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat vraagt feminisme niet? Hoe kom je daarbij.
Jij lijkt mij sws al een hanzo.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:08 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik ben een voorstander van de traditionele man-vrouw dynamiek in huwelijken. Extremistische feminsten denken daar anders over zo ver ik weet. Ik had het niet over alle feministen. Mijn fout.
Ik eet er bijna dagelijks 5, ağzinaquote:Een limoen is een rijke bron van vitaminen. 100 Gram limoen is goed voor 88% van de Aanbevolen Dagelijkse Hoeveelheid(ADH) aan vitamine C. Daarmee is dit citrusfruit gezonder dan grapefruit, pomelo of sinaasappel. Daar moet natuurlijk wel aan toegevoegd worden dat een limoen een stuk kleiner is en vrijwel niemand ineens twee of drie limoenen eet in plaats van een grapefruit.
Succes in Nederland.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:08 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik ben een voorstander van de traditionele man-vrouw dynamiek in huwelijken. Extremistische feminsten denken daar anders over zo ver ik weet. Ik had het niet over alle feministen. Mijn fout.
Buyuk basgan.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:41 schreef zarGon het volgende:
Istanbul krijgt een tunnel bestaande uit drie lagen door de Bosporus!
[ afbeelding ]
Neemt dit de verkeersdrukte weg?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:41 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Is de bedoeling. Samen met de derde brug...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Neemt dit de verkeersdrukte weg?
uniek lijkt me, of niet?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:41 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:54 schreef Stimorol- het volgende:
Yanimdaki okuz: je bent in NL, pas je aan. Sauna hoort erbij. Dat is niet raar. Als je in NL woont is dat normaal.
Dit op mijn opmerking omdat ik bloot niet zo vind kunnen en ik de sauna niet in ga.
Solum sagim salak dolu aqquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]))))))
Wat een mongool x 74736335.
Pics van je nieuwe kapsel?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]))))))
Wat een mongool x 74736335.
Ik weet in welke sferen X zich bevindt. Dat is ook meteen de reden dat ik die oelewapper niet serieus wens te nemen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:52 schreef Bortecinem het volgende:
Haha ja, Stimo, met je sociale werkplaats. Had je maar een fatsoenlijke baan moeten hebben. Net als xminator. Die heeft het he-le-maal gemaakt en danzkij zijn superieure functie geen last van domme collega's.![]()
Je hebt het of je hebt het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |