Autoquote:Op vrijdag 27 februari 2015 08:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ook. Werd uit het niets half drie wakker, maar dacht dat het 6 uur was. Ik helemaal stressen en shit.
#kutleven
Wel kapot lekker weer trouwens
Whut. Hoe laat begin jij?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 08:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Auto![]()
Ik ga vandaag half 3 naar huis
Hahaha fuck. Maar letten ze bij jou zo goed op ja?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 08:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vandaag om 7.15, maar ik wil eerder gaan.
Zal vast niet lukken tho.
Bedoelde meer qua werkquote:Op vrijdag 27 februari 2015 08:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hahaha fuck. Maar letten ze bij jou zo goed op ja?
Oh dat is wel kut. ik mag van mijn manager nooit overwerkenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 08:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bedoelde meer qua werkMeestal kan ik de vrijdags overwerken nml..
Hoe bevalt het?quote:
Sla hem.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 08:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oh dat is wel kut. ik mag van mijn manager nooit overwerken
[..]
Hoe bevalt het?
Ja wil wel eigenlijk. Krijg dan kapot veel uitbetaaldquote:
Afkickverschijnselen...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 08:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oh dat is wel kut. ik mag van mijn manager nooit overwerken
[..]
Hoe bevalt het?
wit met goudquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:16 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
De jurk die van kleur veranderd!. Lichtinval verandert constant natuurlijk, dus je ogen nemen het net even anders aan...
http://www.wired.com/2015/02/science-one-agrees-color-dress/.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het is beter dat je het niet weet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:49 schreef zarGon het volgende:
MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:49 schreef zarGon het volgende:
De man bovenin de sequoia lijkt twee keer zo groot als de man die beneden staat. Vreemde foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door TheMagnificent op 27-02-2015 13:08:44 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |