quote:Op zondag 22 februari 2015 01:51 schreef Lt.Surge het volgende:
Gutter FM, radio voor FOK!kers van FOK!kers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedenavond Fok!kers,
nu de omstandigheden zo zijn dat de KLB SC dicht is voor vanavond zijn de moderators zo vriendelijk geweest toch nog een podium te bieden voor Radio KLB. Vanaf vanavond staat Radio KLB op het rooster van GutterFM en zal ik vanaf hun server streamen. Je kunt luisteren door op de "Luister Nu" knop te drukken in de GutterFM quote.
Wat is Radio KLB?
Radio KLB is het wekelijkse avondje radio voor en door hardcore KLB-ers waar plaatjes worden aangevraagd, in de ether wordt geouwehoerd en jij kunt horen welke stem er achter welke UI schuilt!
Heb je een verzoekje dat je gedraaid wil hebben of heb je een boodschap en wil je inbellen? Stuur dan een DM naar hoink581!
Wanneer te beluisteren?
Nu. Elke donderdag tussen 20.00 - 23.30 (tijden kunnen per week fluctueren, afhankelijk van de situatie) is Radio KLB on air. Heb je alle pret gemist en wil je toch terugluisteren? Dat kan ook! De meest boeiende gesprekken worden geupload via Soundcloud: RadioKLB
Regels?
Post gezellig mee. Gekkigheid is zeker welkom, maar zorg ervoor dat het niet uit de klauwen escaleert zodat de moderators niet al te veel hoeven te vegen en dit topic open blijft.
DE USER DIE DE LAPO HEEFT OPENT HET NIEUWE TOPIC, ER WORDT NIET GEKAAPT
Viel Spass!"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
crass jongequote:
dan kun je dingen downloaden op eMulequote:Op donderdag 26 februari 2015 22:21 schreef -supergirl- het volgende:
hoink doet kwaad omdat ik een torrent oid moet sturen ipv youtube link. wat on earth is nu weer een torrent
Hoink doet sws altijd kwaad.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:21 schreef -supergirl- het volgende:
hoink doet kwaad omdat ik een torrent oid moet sturen ipv youtube link. wat on earth is nu weer een torrent
Lekker.quote:
srs?quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
fokbabes.zip bestaat in ieder geval al.
Net al gedaan.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:24 schreef Stompzinnig het volgende:
Allemaal even TR'en opdat een modje er een reeks van maakt?
jaquote:
HOINK JE KUNT MET DE BESTE HOSSELAAR VAN DE FOKS PRATEN GRIJP DEZE KANS DAN JONGEN JE KUNT HET JAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!quote:
waarom?quote:
Amenth in de studio, ik zeg doen.quote:
Lekker als zoiets rondgaat.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Er bestaan diverse zips maar dat mag niet besproken worden.
rtl 7quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:25 schreef richolio het volgende:
[..]
Serieus? Waar kan ik dit vinden, wat er gebeurd is enzo?
Maar waarom gestaakt dan?quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:25 schreef tharealmb het volgende:
rood voor feyenoorder, wel zwaar gestraft
remi heeft het iig allemaal opgenomen tot nu toequote:Op donderdag 26 februari 2015 22:25 schreef Remqo het volgende:
Eindelijk thuis.
Radio aan, even wat eten en inlezen wat er allemaal gebeurd is
Net op tijd voor de conclusie van de datingshowquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:25 schreef Remqo het volgende:
Eindelijk thuis.
zegma, beter bierdatequote:Op donderdag 26 februari 2015 22:24 schreef voederbietel het volgende:
Zappa wanneer Subway date? Zag je wel lopen daar downtown maar durfde je niet aan te spreken.
http://www11.zippyshare.com/v/Aaiaqiw3/file.htmlquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:25 schreef Remqo het volgende:
Eindelijk thuis.
romeinen doen aardig... defeyenoorders gooien haha.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:25 schreef richolio het volgende:
Die Romeinen hadden eigenlijk heel netjes en aardig moeten gaan doen. Staan die Feyenoorders dan voor gek.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:26 schreef amenth het volgende:
hallo kan ik een boodschap n de voicemail achterlaten graag bel nummer sturen
Gaat via skypequote:Op donderdag 26 februari 2015 22:26 schreef amenth het volgende:
okquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:26 schreef amenth het volgende:
wat weet jij nou met je downsyndroomquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:26 schreef Stompzinnig het volgende:
Wedstrijd is gewoon nog bezig hoor.
Laat je niet voor de gek houden.
Hi Rem.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:25 schreef Remqo het volgende:
Eindelijk thuis.
Lichte vorm, ja!quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat weet jij nou met je downsyndroom
quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat weet jij nou met je downsyndroom
gewoon live mattiequote:Op donderdag 26 februari 2015 22:27 schreef amenth het volgende:
[..]
oke live of kun je ook na de piep bericht achter late
maak maar een vocarootje voor je shoutout amenth.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:26 schreef amenth het volgende:
hij wil interview doenquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
maak maar een vocarootje voor je shoutout amenth.
weetje het zekerquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vgm gwn livequote:Op donderdag 26 februari 2015 22:27 schreef amenth het volgende:
[..]
oke live of kun je ook na de piep bericht achter late
Godverdomme wat een zielige kutpaupersquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)gooien_banaan__.html_!!!!!
ahaha guus_geluk7 leest de telegraf lpp;;pp xDdquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
waarschijnlijk gewoon een reclameacie voor de wedstrijd. veel mensen hadden zon ding...quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
echt iets voor Feyenoordsupportersquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
wat is dat en wat is de skypenaamquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, googelde op Feyenoord Roma gestaaktquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ahaha guus_geluk7 leest de telegraf lpp;;pp xDd
quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ja, idd, die gooier gooide hem vast en zeker per ongeluk richting een donkere speler.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:28 schreef tharealmb het volgende:
[..]
waarschijnlijk gewoon een reclameacie voor de wedstrijd. veel mensen hadden zon ding...
niet heel tactisch van de reclamemaker
quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:28 schreef SideEffect het volgende:
[..]
echt iets voor Feyenoordsupporters
Wat doe je met die vieze link?quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
triest publiekquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Terechte kaartquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:25 schreef tharealmb het volgende:
rood voor feyenoorder, wel zwaar gestraft
komt door de wind jwquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, idd, die gooier gooide hem vast en zeker per ongeluk richting een donkere speler.
er was niemand in de buurt... beelden gezien?quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, idd, die gooier gooide hem vast en zeker per ongeluk richting een donkere speler.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:30 schreef richolio het volgende:
Zo lauw, ik wil ook een opblaasbare banaan
was hij beller nummer 1?quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]![]()
ik ook
Hee waar is voederbietel?
hierna is het afgelopen sorryquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:31 schreef -supergirl- het volgende:
okeoke ik heb helemaal via zippyshare gedaan. HOINK you better draai my single
Ja, die Rossi had er ook wel af gemogen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:30 schreef tharealmb het volgende:
[..]
had romacer ook 1 moeten hebben.... en nee geen feyenoorder hier
gaat het niet door , geen cola sapjes in mijn bijzijnquote:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:31 schreef tharealmb het volgende:
[..]
hierna is het afgelopen sorry
homoquote:
Dus? Je streept het niet tegen elkaar weg ofzo..quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:30 schreef tharealmb het volgende:
[..]
had romacer ook 1 moeten hebben.... en nee geen feyenoorder hier
vond beide geen rood.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dus? Je streept het niet tegen elkaar weg ofzo..
Gewoon rood, agressie van feyenoorders.. Goh, verrassend allemaal
quote:AS Roma hooligans hebben gezworen in Rotterdam iets te zullen slopen dat net zo oud en historisch is als de monumentale fontein in Rome.
De Rotterdamse politie heeft derhalve toegezegd de laatste kampioensschaal van Feyenoord extra te zullen bewaken.
Ik wil ook.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:32 schreef Fushia2 het volgende:
Zo heb MCFlURRY nu verder luisteren
er zijn belangrijkere dingen dan jouw nummerquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:32 schreef -supergirl- het volgende:
vriend......... beter draait ie mn nummer nog
hoink581quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:33 schreef amenth het volgende:
wat is de skype naam heb bericht voor de lusiteraars
Volgende weekquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:32 schreef -supergirl- het volgende:
vriend......... beter draait ie mn nummer nog
Jammer.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:31 schreef Thezappa het volgende:
[..]
gaat het niet door , geen cola sapjes in mijn bijzijn
Jij drinkt weer geen wodka.quote:
heeft ie je weer overgeslagen?quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er zijn belangrijkere dingen dan jouw nummer
zoals mijn nummer
Waarom niet?quote:
zelfs nog een zippyshare gestuurd ookquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
heeft ie je weer overgeslagen?
ja zeker jammer , wodka is ook goed , wel straight..quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jammer.
[..]
Jij drinkt weer geen wodka.
welquote:
Joh.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:33 schreef Mortaxx het volgende:
sideeffect heeft tardis op snapchat
Je denkt te veel aan pikkenquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:33 schreef -supergirl- het volgende:
pieka?hij bedoelt toch zeker pikka
Neuh. Mobiel online. Iquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kun je het topic reeksen, Opa.B?
Da's wel nice.Voor mij is het net iets te ver om 's avonds te gaan.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:33 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Oreo met caramel
Woon op 50 meter van een mac do
Als de Veggie Paddy sub of the day bij de Subway is.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:34 schreef Thezappa het volgende:
[..]
wanneer ben je in deventer dan
Ja, zou ik ook niet doen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:34 schreef Willoow het volgende:
[..]
Da's wel nice.Voor mij is het net iets te ver om 's avonds te gaan.
o , dat hou ik nooit bij , kom er alleen toevallig binnenquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als de Veggie Paddy sub of the day bij de Subway is.
drinken icm pillenquote:
Heb gelukkig nog wel ijs in de vriezer.quote:
doe ik ook altijd , gewoon pils , wel paar watertjes extraquote:
Ik vind het onzin.quote:
quote:
Gwn even wachten tot na het gesprek amenth.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:37 schreef amenth het volgende:
hoe laat ik bericht achter dan ik krijg geen voicemail als je weg drukt
ik kies jou ;$quote:
Dat lijkt me sterk.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:38 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Gister was jij toch diegene die zei dat er niks mis was met die combi?
Kom eens met quotes dan. Ik drink namelijk sowieso niet als ik andere drugs opheb.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:39 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Drank en XTC in die tent in Maastricht weet je nog![]()
![]()
hoehoeheahaha
![]()
Jij niet.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:40 schreef -supergirl- het volgende:
krijgen we ook te horen wie wie is
plag plaagquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
meisjes plagen, z..............
Na vind het ff nietquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kom eens met quotes dan. Ik drink namelijk sowieso niet als ik andere drugs opheb.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:42 schreef Matip het volgende:
Godverdomme wat een geile stem nummer 1.
quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:43 schreef amenth het volgende:
ahhaha wel goeie radio dj waarom ga je net bij 538 beter dan die hudigie
quote:
Chaiquote:
nee mang das cripquote:
met kak accentjequote:Op donderdag 26 februari 2015 22:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
"Hoink ik vind je niet echt een g."
zij is ook fucking cute thoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |