Ja die is een week of 3 geleden al neer gegaanquote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:44 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Blackhand ook al neer dan op heroic?
Dit snap ik echt niet, zit je dan de hele tijd naar de vloer te kijken ofzo?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Sowieso een kut omgeving, moet echt mn best doen om geen motion sickness te krijgen van al die bewegende troep.
Zou je van 200k een avondje kroeg kunnen betalenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:24 schreef Bienelientjee het volgende:
Ben wel benieuwd hoe duur die game tokens gaan worden. Hopelijk niet al te gek! Zo wil ik WoW dan wel blijven spelen!
200k is 130 euro ofzo.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:44 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Zou je van 200k een avondje kroeg kunnen betalen?
Serieus? Ik heb 300k ofzo over verschillende charsquote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:48 schreef DJ_ het volgende:
[..]
200k is 130 euro ofzo.
kan je een leuk avondje van maken toch
Als ik de eerste de beste gold sell site mag geloven dan ja.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:52 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Serieus? Ik heb 300k ofzo over verschillende chars
Bedoel om ze te kopen in game he. Bedoeling is juist dat ik niet echt geld uit geefquote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:44 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Zou je van 200k een avondje kroeg kunnen betalen?
Daarom, 200k aan game-time kopen. Houd je genoeg euro's over voor biertjes.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:04 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Bedoel om ze te kopen in game he. Bedoeling is juist dat ik niet echt geld uit geef
of wijntjesquote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:06 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Daarom, 200k aan game-time kopen. Houd je genoeg euro's over voor biertjes.
Blizzard verkoopt het niet voor gold toch? Dat doen spelers?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:37 schreef stbabylon het volgende:
1000 gold is ongeveer 70 cent (bij goldsellers). Een maand abonnement kost dan waarschijnlijk (14e / 70 cent)*1000 = 20k. Zal je verwachten. Dus ik denk dat het richting de 50k zal gaan, Blizzard kennende.
Blizzard bepaalt de prijs.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:48 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Blizzard verkoopt het niet voor gold toch? Dat doen spelers?
Je koopt zo'n in game token voor 13 euro ofzo. En die kun je gewoon traden.
Aanvankelijk wel. Daarna vraag en aanbod.quote:
Je kan een token via de in-game store kopen voor geld en het enige wat je daar mee kan doen is hem op het AH zetten. Je kan hem dus niet traden via het trade window, en nadat je hem op het AH hebt gezet kan je hem er niet weer afhalen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:48 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Blizzard verkoopt het niet voor gold toch? Dat doen spelers?
Je koopt zo'n in game token voor 13 euro ofzo. En die kun je gewoon traden.
Ja ok, maar Blizzard zal echt wel een bodemgrens aan houden.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:54 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Aanvankelijk wel. Daarna vraag en aanbod.
Meer gold zorgt er ook voor dat die prijs natuurlijk niet zo laag komt te liggen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:38 schreef Sapstengel het volgende:
Gold is wel makkelijk aan te komen nu, paar alts met professions, dagelijks je crafts doen en garrison missies.
En idd, ik zie vaak wel die vloer in beeld, maar probeer het te vermijden. Gewoon focussen op de boss oid.
Wij hadden er vroeger (vanilla/tbc) één in de guild zitten. Nederlander ook nogquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:05 schreef TwyLight het volgende:
Opende net een ticket om een naam die ik wou hebben, krijg ik binnen 30 seconden een GM chat, dus ik denk, cool, da's snel. Reageert hij vervolgens 5 minuten niet meer, dan zegt hij "Ja, ik denk dat ik deze naam wel vrij kan geven, even dubbel checken", waarna hij weer 5 minuten niet reageert en dan zegt "Sorry, kan niet"Check dan gewoon eerst of het kan voordat je een chat met iemand opent.
Maar goed, toen vroeg hij of ik nog vragen had, dus ik vroeg hem hoe het zat met die "Hearthstone Card Pack" toy die je een pack laat openen en dan in chat zegt wat je hebt geopened en waarom ik die missie nog nooit gekregen heb.
Zegt die, sorry ik heb geen idee ik gebruik geen garrisons.?
Toen vroeg ik wat door van hoe en wat en toen krabbelde hij een beetje terug met "Ik ben 100% de enige hier die het niet gebruikt"
TIL GM's spelen helemaal het spel niet
Je kunt via support op de website weer terug krijgen toch? Of werkt dat niet met disenchanted dingen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:39 schreef pl4kkie het volgende:
Nohh, ik disenchant mn 680 gloves. Loop nu rondt met 590 handjes xD.
Ja, dat werktquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:42 schreef Sapstengel het volgende:
Je kunt via support op de website weer terug krijgen toch? Of werkt dat niet met disenchanted dingen.
Ah, thanks. Gelijk gedaan. Kan tot 2 dagen durenquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Je kunt via support op de website weer terug krijgen toch? Of werkt dat niet met disenchanted dingen.
edit: ja werkt voor disenchanted items, deze pagina: https://eu.battle.net/support/en/restoration
Laatste keren dat ik "restoration" gebruikte,had ik het gelijk in mijn bags als ik weer inlogdequote:Op woensdag 4 maart 2015 19:49 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ah, thanks. Gelijk gedaan. Kan tot 2 dagen duren
Je krijgt ze in de mail via c.o.d. als je ze verkocht hebt aan een vendor, als je ze gedisenchant hebt moet een GM het eerst goedkeuren en moet je de mats die je verkregen hebt door het disenchanten in je bags hebbenquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:39 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Laatste keren dat ik "restoration" gebruikte,had ik het gelijk in mijn bags als ik weer inlogde
Klopt ja, ik had het item binnen een uurtje weer terug in de mailquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:43 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Je krijgt ze in de mail via c.o.d. als je ze verkocht hebt aan een vendor, als je ze gedisenchant hebt moet een GM het eerst goedkeuren en moet je de mats die je verkregen hebt door het disenchanten in je bags hebben
Cascadequote:Op woensdag 4 maart 2015 20:38 schreef TwyLight het volgende:
Beastlord Darmac DPS
[ afbeelding ]
(ik ben blupr)
Hehe. Zelden gezien dat 7 DPS zo dicht op elkaar zaten.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:38 schreef TwyLight het volgende:
Beastlord Darmac DPS
[ afbeelding ]
(ik ben blupr)
Wat is je Ilvl? je build en je rotation? Heb zelf SP geprobeerd maar vindt het echt kut doordat je elke keer maar weer moet bewegen en dat verneukt mijn dps rotatie.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:38 schreef TwyLight het volgende:
Beastlord Darmac DPS
[ afbeelding ]
(ik ben blupr)
http://eu.battle.net/wow/en/character/frostmane/Blupr/advancedquote:Op donderdag 5 maart 2015 15:33 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Wat is je Ilvl? je build en je rotation? Heb zelf SP geprobeerd maar vindt het echt kut doordat je elke keer maar weer moet bewegen en dat verneukt mijn dps rotatie.
Laat dat mijn vriend maar niet zien. 615 solves is nothing, nothing! Die heeft dagenlang uuuuren achter elkaar archeology gedaan voor dat ding. Niets.quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:58 schreef DJ_ het volgende:
he he, na 615 troll solves sinds cata popt eindelijk Zin,rokh.
[ afbeelding ]
The Insane? Nu nog gekkenwerk? Echt nietquote:Op donderdag 5 maart 2015 16:02 schreef Bienelientjee het volgende:
http://us.battle.net/wow/(...)Doubleagent/advanced
Blijft toch gekkenwerk
Is dat positief? Ik heb geen idee, ik hou me niet met recruitment/nieuwe spelers bezig. 9 van de 10 gaan nooit van trial naar member.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:05 schreef TwyLight het volgende:
Hoorde dat Immersion een hoop spelers van All In er bij heeft Isa
http://www.wowprogress.com/guild/eu/ragnaros/ALL+INquote:Op donderdag 5 maart 2015 16:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is dat positief? Ik heb geen idee, ik hou me niet met recruitment/nieuwe spelers bezig. 9 van de 10 gaan nooit van trial naar member.
615 is me al veeeeeel te veel eigenlijk, had em bij 150 al willen hebbenquote:Op donderdag 5 maart 2015 16:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Laat dat mijn vriend maar niet zien. 615 solves is nothing, nothing! Die heeft dagenlang uuuuren achter elkaar archeology gedaan voor dat ding. Niets.
Ze bedoelt dat hij die neutral panda is die van 1 tot 100 heeft geleveled in de starter area zonder een faction te kiezenquote:Op donderdag 5 maart 2015 16:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is dat positief? Ik heb geen idee, ik hou me niet met recruitment/nieuwe spelers bezig. 9 van de 10 gaan nooit van trial naar member.
Zijn die gestopt? Ik raid ook met mensen van Ragnarosquote:Op donderdag 5 maart 2015 16:07 schreef TwyLight het volgende:
http://www.wowprogress.com/guild/eu/ragnaros/ALL+IN
Oh die gek! Had het al gelezen van 1-90, maar hij is dus gewoon geblevenquote:Op donderdag 5 maart 2015 16:08 schreef TwyLight het volgende:
Ze bedoelt dat hij die neutral panda is die van 1 tot 100 heeft geleveled in de starter area zonder een faction te kiezen
Door herbalism en mining enzo
Het is een neutral Pandaren, hij is level 100, maar heeft nooit een faction gekozenquote:Op donderdag 5 maart 2015 16:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
The Insane? Nu nog gekkenwerk? Echt niet
615, ik zit op iets van 400 nu. Ik weet niet of ik 600+ trekquote:Op donderdag 5 maart 2015 15:58 schreef DJ_ het volgende:
he he, na 615 troll solves sinds cata popt eindelijk Zin,rokh.
[ afbeelding ]
Ja, dat kan ik me voorstellen. Er is ook niets waar ik 615 solves voor over zou hebben, het is ook wel heel veel pech. Ik heb alles wat ik hebben wilde van archeology (pets + mounts).quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:07 schreef DJ_ het volgende:
615 is me al veeeeeel te veel eigenlijk, had em bij 150 al willen hebben
ik had die scarab mount na 10 solvesquote:Op donderdag 5 maart 2015 16:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me voorstellen. Er is ook niets waar ik 615 solves voor over zou hebben, het is ook wel heel veel pech. Ik heb alles wat ik hebben wilde van archeology (pets + mounts).
Dat was het laatste wat ik kreegquote:
holy shit 683, nice gear . (Zit zelf momenteel op 658)quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:45 schreef TwyLight het volgende:
[..]
http://eu.battle.net/wow/en/character/frostmane/Blupr/advanced
Was 683 tijdens die fight
Speelde AS, dus dan maakt movement niet uit
685 nu na de boots upgrade van gisteren, m'n laatste 670 item vervangenquote:Op donderdag 5 maart 2015 16:32 schreef Bredemug het volgende:
[..]
holy shit 683, nice gear . (Zit zelf momenteel op 658)
Echt nicequote:Op donderdag 5 maart 2015 16:34 schreef TwyLight het volgende:
[..]
685 nu na de boots upgrade van gisteren, m'n laatste 670 item vervangen
Ik raid 3 keer per weekquote:Op donderdag 5 maart 2015 16:37 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Echt nice, heeft het lang geduurd om zo geared te worden? of raiden jullie gewoon veel?
Netjes gedaan danquote:
Zolang je die al fabrieksdiggie's maar ontwijkt kun je echt onmogelijk wipen idd.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:21 schreef Bienelientjee het volgende:
Net hansy en fransy gedood op heroic met mijn semi raiding guildje(Heel serieus zijn ze niet) Moest ze wel constant benadrukken, let niet zo op de dps, dps is prima, overleef het gewoon!
Heroic neck uit gekregen! Dus
Zelfs met veel mensen dood + maar 1 tank wil dat nog prima. Als de resterende mensen maar weten hoe je beweegt.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:42 schreef TweeGrolsch het volgende:
Zolang je die al fabrieksdiggie's maar ontwijkt kun je echt onmogelijk wipen idd.
Waar staat AS nou voor dan? Ik speel zelf geen Priest. Of is het niet priest specifiek?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:41 schreef TweeGrolsch het volgende:
Eindelijk weer eens kunnen dpsen in me raid. Alleen hanzelfranz en flamebender maar toch iets
AS is wel echt baas leuk
Ga je dan niet 1 voor 1 dood als raid door die tank gooi ability?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 07:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zelfs met veel mensen dood + maar 1 tank wil dat nog prima. Als de resterende mensen maar weten hoe je beweegt.
Dat viel wel mee. Ik dacht dat het daardoor een wipe zou worden, maar nee hoor.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 07:53 schreef Cornelis83 het volgende:
Ga je dan niet 1 voor 1 dood als raid door die tank gooi ability?
Staat voor Auspicious Spirits, een level 100 talent.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 07:53 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Waar staat AS nou voor dan? Ik speel zelf geen Priest. Of is het niet priest specifiek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |