SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen challengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Wolve000 op 28-02-2015 15:14:48 ]NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Een ander je startnummer op laten halen kan vaak niet. Wordt nogal eens legitimatie gevraagd
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Vandaag weer gelopen, 6,5km in 46:48 min. Gemiddeld 7:15 per km. Nog steeds 45 sec per km langzamer dan vorig jaar. Ik lijk er wel geen snelheid in te krijgen. Het volhouden van de afstand (5 tot 8 km) gaat gelukkig wel steeds makkelijker, dus ik hoop dat ik nu de snelheid ook wat hoger kan gaan krijgen.![]()
Dat heb ik in Rdam nog niet gehad eigenlijk.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:04 schreef Yuki het volgende:
Een ander je startnummer op laten halen kan vaak niet. Wordt nogal eens legitimatie gevraagd
Maar dit wordt dan ook pas mijn derde keer..F means you're fucked![]()
In Amsterdam hoefde je alleen maar je nummer te roepen, voor de zekerheid had ik wel de brief meegenomen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:04 schreef Yuki het volgende:
Een ander je startnummer op laten halen kan vaak niet. Wordt nogal eens legitimatie gevraagd![]()
Ik heb het herhaaldelijk gezien. Ben echter nog nooit bij de M van A' dan wel R'dam geweest.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Volgens de site kan je nummer ook door een ander opgehaald worden. Kan er niks vinden over kluisjes oid, iemand die daar meer van weet?![]()
Ik heb mij nog nooit hoeven legitimeren. En anders zal er vast wel zoiets als een machtiging mogelijk zijn.![]()
Hardlopen mist jou ookquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:17 schreef Zwabberhark het volgende:
Vitamine D is echt top.
Maar ik begin het hardlopen wel steeds meer te missen. Hardlopen
F means you're fucked![]()
Zelfs ik begin hardlopen ondertussen te missen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:17 schreef Zwabberhark het volgende:
Vitamine D is echt top.
Maar ik begin het hardlopen wel steeds meer te missen. Hardlopen![]()
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:17 schreef Zwabberhark het volgende:
Vitamine D is echt top.
Maar ik begin het hardlopen wel steeds meer te missen. Hardlopen![]()
Trouwens, dat ophalen van startnrs, is dat op een bepaalde dag? Ik wil me best opofferen om nrs op te halen... Vooropgesteld dat ik niet hoef te werken en dat ik inderdaad startnrs meekrijg...niet bang zijn dat ik met een nr aan de haal ga want zo ver ben ik nog niet![]()
![]()
Vandaag trouwens mijn laatste langere loop gedaan: 1,5u. Vanaf nu alleen een paar trainingkjes van 45' . Ik kijk uit naar de CPC maar tegelijk zie ik er ook tegenop. Waarschijnlijk doordat ik de lat hoog leg voor mijzelf...![]()
![]()
Nu het toch wel lekker gaat, kan ik net zo goed in april een stukje verder lopen. Ik ga de uitdaging gewoon aanquote:Beste Hinder,
Hiermee bevestigen wij jouw inschrijving voor de NN Marathon Rotterdam.
Op zondag 12 april 2015 ga jij in een unieke ambiance de 35e (jubileum)editie van het grootste ééndaagse sportevenement van Nederland beleven.
Je hebt je ingeschreven voor de Marathon in de categorie Mannen senioren ..
Get stoned![]()
Cool!quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:59 schreef Hinder het volgende:
[..]
Nu het toch wel lekker gaat, kan ik net zo goed in april een stukje verder lopen. Ik ga de uitdaging gewoon aan.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Deze vraag is vast al eens gesteld, sorry daarvoor.
wat doen jullie met je sleutels tijdens het lopen?
Ik moet er 2 meenemen....![]()
Als je geen tight hebt met zakje vastrijgen in je veters?quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:04 schreef 44rdbei het volgende:
Ik moet er 2 meenemen....![]()
Alle hardloopbroeken hebben wel een zakje met een rits.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:04 schreef 44rdbei het volgende:
Ik moet er 2 meenemen....
Of je doet er aan elke veter 1.
of in je sok.
of onder de bloempot naast de deur
of in een spibelt
Dus. Beeeeeeeetje logisch nadenken toch?F means you're fucked![]()
Eigenlijk is het wel heel erg slecht dat je zo goed als gedwongen wordt 2 keer naar Rotterdam te gaan of daar te overnachten. Alsof het geen geld en tijd kost.![]()
![]()
Ja, of je weet dat al als je in kunt schrijven en kiest er dan toch nog zelf voor om het te doenquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:07 schreef wyccie het volgende:
Eigenlijk is het wel heel erg slecht dat je zo goed als gedwongen wordt 2 keer naar Rotterdam te gaan of daar te overnachten. Alsof het geen geld en tijd kost.F means you're fucked![]()
Geeft niet.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:07 schreef 44rdbei het volgende:
dacht dat die broeken geen ritsen hadden![]()
zal er morgen opletten als ik kleding ga kopen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: