SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
St. Patrick's day komt er weer aan, hier wat belangrijke tips over de prijzen van de Ieren:Situatie in het topic op dit moment:quote:Op maandag 23 februari 2015 21:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De dure ieren kun je veel coins voor krijgen. Voor de gemiddelde Ieren een stuk minder. En voor de goedkope Ieren krijg je weinig coins.
NAC Breda
Rèsbaarge
Die gast moet al dealen met een internetlock. Dat lijkt me voor nu wel even genoeg.quote:
Ja en neequote:Op donderdag 26 februari 2015 13:23 schreef vanpers het volgende:
Wist niet eens dat ik manager was![]()
Ben ik de enigste? Ligt Manfister nu op zijn gat?
Zal vanavond even kijken of ik er tijd voor heb al zal iedereen dan wel Feyenoord aan het kijken zijnquote:
Doe maar iedereen die je kent van fokquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:36 schreef vanpers het volgende:
[..]
Zal vanavond even kijken of ik er tijd voor heb al zal iedereen dan wel Feyenoord aan het kijken zijn
Wie moet ik manager maken trouwens?
Niet meer, maar ik moet al dealen met alleen maar boze mensen. Dat lijkt me voorlopig wel genoeg.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die gast moet al dealen met een internetlock. Dat lijkt me voor nu wel even genoeg.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet meer, maar ik moet al dealen met alleen maar boze mensen. Dat lijkt me voorlopig wel genoeg.
Alleen maar boze mensen? Volgens mij drijf je nu een beetje over.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet meer, maar ik moet al dealen met alleen maar boze mensen. Dat lijkt me voorlopig wel genoeg.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Kut vent kap eens met die plaatjes. Anders ga ik ook een keer een TR maken omdat jij FUCKING irritant bent.quote:
Ik dacht dat alleen jij boos werdquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
ik zou rijst geen manager maken als ik jou was.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:36 schreef vanpers het volgende:
[..]
Zal vanavond even kijken of ik er tijd voor heb al zal iedereen dan wel Feyenoord aan het kijken zijn
Wie moet ik manager maken trouwens?
Dat zijn er niet veelquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:40 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Doe maar iedereen die je kent van fok
quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Kut vent kap eens met die plaatjes. Anders ga ik ook een keer een TR maken omdat jij FUCKING irritant bent.
Wat kan hij behalve de kits/naam etc aanpassen?quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:58 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
ik zou rijst geen manager maken als ik jou was.
Nee, ik post gewoon een normale reactie en dan wil ik niet een reactie met zo'n stom plaatje zien.quote:
Je moet doen wat je niet laten kunt.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Kut vent kap eens met die plaatjes. Anders ga ik ook een keer een TR maken omdat jij FUCKING irritant bent.
Wat een speler zegquote:Busquets, die op 13 september 2008 debuteerde in de wedstrijd tegen Racing Santander, is afkomstig uit de eigen jeugdopleiding van Barcelona en speelde tot dusver 313 wedstrijden voor de club. Hij won in zijn loopbaan onder meer vier landstitels, twee keer de Champions League en twee keer de wereldbeker voor clubteams, terwijl hij met Spanje het WK en het EK won.
JE HEBT HET MAAR GEWOON TE ACCEPTEREN.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ik post gewoon een normale reactie en dan wil ik niet een reactie met zo'n stom plaatje zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |