Ben je 16 ofzo?quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:44 schreef plesner het volgende:
Een scooter zie ik eerlijk gezegd niet echt zitten, het rijden met een helm lijkt me echt niks. Dit aangezien ik hem voornamelijk ga gebruiken met mooi/warm weer en geen zin heb om met een bezweten kop op me werk aan te komen. 30km heen en terug is inderdaad best veel voor een snor, echter wil ik de begrenzer ook laten verwijderen. Daarnaast sta ik met de auto zowat elke dag in de file en scheelt het kwa reistijd niet eens zoveel, met de snor kan ik mooi binnendoor rijden.
Bedankt voor je nuttige bijdrage aan dit topic. Ik vraag advies over een snor en mensen komen ongevraagd aanzetten met een scooter. Lekker relevant vindt je niet?quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:45 schreef davako het volgende:
[..]
Ben je 16 ofzo?
Neem dan gewoon een potje gel mee, kan je op werk je haar doen.
Goeie ervaringen mee?quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:35 schreef eXplorer1 het volgende:
2K you say? Piaggio fly! (of agility, houd je geld over).
Jij geeft aan dat je dagelijks 60 km moet reizen, natuurlijk komen mensen dan op de proppen met de meer logische oplossing in de vorm van een scooter.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:49 schreef plesner het volgende:
[..]
Bedankt voor je nuttige bijdrage aan dit topic. Ik vraag advies over een snor en mensen komen ongevraagd aanzetten met een scooter. Lekker relevant vindt je niet?
yess, zit een stuk beter in elkaar dan een zip en het blok is erg betrouwbaar, agility vind ik nog leuker (omdat het goedkoeper is).quote:
Want niets is zo fijn als de lucht te vervuilen van al die mensen die in dat mooie weer fietsen omdat je te lui bent om je op eigen kracht te verplaatsen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:21 schreef plesner het volgende:
Met het aankomende betere weer ben ik van plan om een snorscootertje te kopen, let wel dit wordt mijn eerste scooter.
Rot op milieudownie.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:23 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Want niets is zo fijn als de lucht te vervuilen van al die mensen die in dat mooie weer fietsen omdat je te lui bent om je op eigen kracht te verplaatsen.
Kansloos drukt het nog niet eens uit.
Ditquote:
dit! Kymco is goed spul, het chassis en schokbrekers vind ik wel beter van de Fly.quote:
Nieuwe scooters zijn bijna allemaal 4takt. Zo vervuilend is dat nietquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:23 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Want niets is zo fijn als de lucht te vervuilen van al die mensen die in dat mooie weer fietsen omdat je te lui bent om je op eigen kracht te verplaatsen.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:41 schreef plesner het volgende:
Zat zelf aan de Kymco agility 16+ te denken.
Is Kymco een betrouwbaar scootermerk of ook rommel uit China?
Maar als je 2k te besteden hebt zou ik toch voor een Piaggio gaan.quote:
als je nou gewoon doortrapt komt die brommer jou nooit voorbij hoorquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:23 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
kentekn ongeldig jaquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:45 schreef davako het volgende:
[..]
Ben je 16 ofzo?
Neem dan gewoon een potje gel mee, kan je op werk je haar doen. Verder zijn de boetes niet mals als je een snorscooter bewust opvoert. Is het niet zo dat tegenwoordig de scooter wordt ingenomen en vernietigd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet van alles een beetje maar net niets.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |