tr is voor noobjes die caren.quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ga JIJ die boi tr'en? Ik niet hoor.
oke fylaxquote:Op donderdag 26 februari 2015 12:44 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Mij serieus nemen.
Fylax zou mij nooooit uitschelden.
Is niet doorzichtig hoor idd.quote:
Wowquote:Op donderdag 26 februari 2015 12:48 schreef -supergirl- het volgende:
Fylax stomme kneus. Ga gewoon buiten spelen met je vriendjes en in parkjes hangen aub.
TR.quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:48 schreef -supergirl- het volgende:
Fylax stomme kneus. Ga gewoon buiten spelen met je vriendjes en in parkjes hangen aub.
Ik vind het wel een beetje triest om mensen die niet eens in dit topic (kunnen) posten 'terecht te wijzen'.quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:53 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dikke /CARE. Ik mag terecht wijzen wie ik wil.
neequote:Op donderdag 26 februari 2015 12:53 schreef Gridlok het volgende:
Dus stompzinnig is clone van fylax? of?
Natuurlijk niet.quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:53 schreef Gridlok het volgende:
Dus stompzinnig is clone van fylax? of?
Ben benieuwd waarom je iemand dan zo verdedigd... een nietsnut van 15 jaar die er zelf een beetje om vraagt...quote:
Kan niet echt zitten met wat jij vindt. SORRYquote:Op donderdag 26 februari 2015 12:53 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje triest om mensen die niet eens in dit topic (kunnen) posten 'terecht te wijzen'.
Verdedig ik hem?quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben benieuwd waarom je iemand dan zo verdedigd... een nietsnut van 15 jaar die er zelf een beetje om vraagt...
Vertel eens.. waarom? wat is de reden?
Of denk je echt dat hij 'macht' heeft hier en jij hier op kan meeliften ofzo?
wacht maar, zometeen heb je een PMquote:Op donderdag 26 februari 2015 12:48 schreef -supergirl- het volgende:
Ik was echt enorm boos op je, maar gelukkig zei je sorry.quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:56 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Kan niet echt zitten met wat jij vindt. SORRY
Kanje mijn vraag gewoon beantwoorden? wedervragen komen daarna.quote:
Die print ik uit en daar veeg ik mijn kontje mee afquote:Op donderdag 26 februari 2015 12:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wacht maar, zometeen heb je een PM
nicequote:Op donderdag 26 februari 2015 12:58 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Die print ik uit en daar veeg ik mijn kontje mee af
quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kanje mijn vraag gewoon beantwoorden? wedervragen komen daarna.
Heb je een lekker kontje?quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:58 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Die print ik uit en daar veeg ik mijn kontje mee af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |