abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150061165
Deze connectie is er, een paar cross topics (bingo en strippers).
Is dit uniek ?
Komt het door de users (niet allemaal) die crossposten
Komt het door KT ?
Komt het door de UI van Sacha ? O+

Of komt het gewoon omdat vooral de wat oudere users zijn die in deze topics posten hoofdzakelijk 30+
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
pi_150062819
De connectie ligt denk ik in het feit dat veel vaste users op 40+ "vroeger" diehard rls volgers waren en sommigen zijn dat nog steeds of in mindere mate. Denk aan FANN, Deisyy, Soury, sacha, chufi en just me om er een paar te noemen.

Allemaal users die vroeger tijdens BB, DGK, TBO of weet ik veel welke rls regelmatig/vaak daar te vinden waren en ondertussen 40+ min of meer als thuisbasis hebben, maar nog steeds met een schuin oog kijken en/of posten in UTO en dus krijg je een bepaalde kruisbestuiving ook omdat men vaste UTO-posters nog kent van vroeger uit de eerdere rls-reeksen. Dan is het ook makkelijker om weer in te haken en/of mee te posten.
Plus natuurlijk de UI van sacha. Uiteraard. :+
pi_150062951
KT }:|
SOONY
pi_150064880
quote:
14s.gif Op donderdag 26 februari 2015 12:04 schreef Kingstown het volgende:
De connectie ligt denk ik in het feit dat veel vaste users op 40+ "vroeger" diehard rls volgers waren en sommigen zijn dat nog steeds of in mindere mate. Denk aan FANN, Deisyy, Soury, sacha, chufi en just me om er een paar te noemen.

Allemaal users die vroeger tijdens BB, DGK, TBO of weet ik veel welke rls regelmatig/vaak daar te vinden waren en ondertussen 40+ min of meer als thuisbasis hebben, maar nog steeds met een schuin oog kijken en/of posten in UTO en dus krijg je een bepaalde kruisbestuiving ook omdat men vaste UTO-posters nog kent van vroeger uit de eerdere rls-reeksen. Dan is het ook makkelijker om weer in te haken en/of mee te posten.
Plus natuurlijk de UI van sacha. Uiteraard. :+
Ja klopt, maar toch leuk dat het ook over en weer gaat, dus ook weer mensen onder 40+ vanuit UTO in 40+ posten
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
pi_150065700
quote:
14s.gif Op donderdag 26 februari 2015 13:09 schreef Pavement het volgende:
Ja klopt, maar toch leuk dat het ook over en weer gaat, dus ook weer mensen onder 40+ vanuit UTO in 40+ posten
Zeker. Zal er ook mee te maken hebben dat een hoop UTO-posters zelf ook 40+ zijn of al aardig die kant op gaan. :7
Als Utopia vooral gevolgd zou worden door tieners, dan was er wrs veel minder connectie geweest.
pi_150086347
*O*
...
pi_150088759
quote:
18s.gif Op donderdag 26 februari 2015 12:07 schreef DKUp het volgende:
KT }:|
Hij pikt al je users weg hoor :')
pi_150138364
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 21:46 schreef FANN het volgende:
Hij pikt al je users weg hoor :')
Alleen de leuke users uiteraard. :{w En zoveel zijn dat er niet. :7
Benieuwd wat de UTO kant trouwens van dit verhaal vindt. Jij als ex-rls verslaafde moet het allemaal wel een beetje herkennen toch? Dat je afhaakt en dan een andere plek op FOK! gaat zoeken?
pi_150140380
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 09:58 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Alleen de leuke users uiteraard. :{w En zoveel zijn dat er niet. :7
Benieuwd wat de UTO kant trouwens van dit verhaal vindt. Jij als ex-rls verslaafde moet het allemaal wel een beetje herkennen toch? Dat je afhaakt en dan een andere plek op FOK! gaat zoeken?
Dat deed ik omdat ik het daar niet meer leuk vond...
pi_150144635
KT,FANN :D en de muziekketting. :)
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Moderator zondag 1 maart 2015 @ 00:27:52 #11
184769 crew  Deisyy
pi_150165537
Er is gewoon een klik *;
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_150169752
Ik geef eerlijk toe, kom er ook weleens.
pi_150371314
quote:
2s.gif Op zondag 1 maart 2015 05:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik geef eerlijk toe, kom er ook weleens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')