Ja klopt, maar toch leuk dat het ook over en weer gaat, dus ook weer mensen onder 40+ vanuit UTO in 40+ postenquote:Op donderdag 26 februari 2015 12:04 schreef Kingstown het volgende:
De connectie ligt denk ik in het feit dat veel vaste users op 40+ "vroeger" diehard rls volgers waren en sommigen zijn dat nog steeds of in mindere mate. Denk aan FANN, Deisyy, Soury, sacha, chufi en just me om er een paar te noemen.
Allemaal users die vroeger tijdens BB, DGK, TBO of weet ik veel welke rls regelmatig/vaak daar te vinden waren en ondertussen 40+ min of meer als thuisbasis hebben, maar nog steeds met een schuin oog kijken en/of posten in UTO en dus krijg je een bepaalde kruisbestuiving ook omdat men vaste UTO-posters nog kent van vroeger uit de eerdere rls-reeksen. Dan is het ook makkelijker om weer in te haken en/of mee te posten.
Plus natuurlijk de UI van sacha. Uiteraard.
Zeker. Zal er ook mee te maken hebben dat een hoop UTO-posters zelf ook 40+ zijn of al aardig die kant op gaan.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:09 schreef Pavement het volgende:
Ja klopt, maar toch leuk dat het ook over en weer gaat, dus ook weer mensen onder 40+ vanuit UTO in 40+ posten
Alleen de leuke users uiteraard.quote:
Dat deed ik omdat ik het daar niet meer leuk vond...quote:Op zaterdag 28 februari 2015 09:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Alleen de leuke users uiteraard.En zoveel zijn dat er niet.
![]()
Benieuwd wat de UTO kant trouwens van dit verhaal vindt. Jij als ex-rls verslaafde moet het allemaal wel een beetje herkennen toch? Dat je afhaakt en dan een andere plek op FOK! gaat zoeken?
quote:Op zondag 1 maart 2015 05:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik geef eerlijk toe, kom er ook weleens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |