Alleen Chelsea zal wel doorgaan helaas.quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:57 schreef Van_Poppel het volgende:
gaat lekker met de Engelse ploegen in Europa...
Roland en ik zijn voor Bayernquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:57 schreef Mr.N het volgende:
Arsenal
Een keer geen Bayern of Barca they said...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lopen tactische ook echt achter. Die coach van Monaco is stukken slimmer. Die zet een goeie muur neer.quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:57 schreef Kopsterk het volgende:
De Engelse clubs falen aardig tot nu toe in de KO-fase
Liverpool deed dat al in de groepsfase.quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:57 schreef Kopsterk het volgende:
Tottenham ookquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen Chelsea zal wel doorgaan helaas.
Je bent een verstandig userquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen Chelsea zal wel doorgaan helaas.
Chelsea maakt het thuis wel af.quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:57 schreef Kopsterk het volgende:
Zelfde geld voor Italiaanse clubs. Niet eens zo lang geleden.quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liverpool deed dat al in de groepsfase.
Ooit waren er tijden dat er 3 Engelse ploegen in de halve finales stonden.
Klopt.quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent een verstandig user.
Nu is het Spanje dat domineertquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:58 schreef koosfransoos het volgende:
[..]
Zelfde geld voor Italiaanse clubs. Niet eens zo lang geleden.
Dat is wel heel lang terug hoor.quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:58 schreef koosfransoos het volgende:
[..]
Zelfde geld voor Italiaanse clubs. Niet eens zo lang geleden.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Arsenal mist een type scorende spits Kazim
Jij bent jong.quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wel heel lang terug hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Die kan er echt helemaal niks van.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mertesacker is ook gewoon een zwaar beperkte verdediger
Vooral veel te traagquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mertesacker is ook gewoon een zwaar beperkte verdediger
quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Arsenal mist een type scorende spits
De duif van Montpellier.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
Giroud wijst Arsenal de weg: ‘Hij is gewoon een topspeler geworden’
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=237365
quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Bas Dost CL topscorerquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:03 schreef KingRoland het volgende:
WACHTEN JULLIE MAAR TOT WOLFSBURG VOLGEND SEIZOEN![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uitvak zit volquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:03 schreef Pleun2011 het volgende:
Monaco.. een van de lelijkste clubs uit Europa als je het mij vraagt.. hebben die überhaupt wel supporters behalve de prins van Monaco
Als Depay voor 40M naar Man Utd gaat, gaat Man Utd wel meedoen jaquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:03 schreef koosfransoos het volgende:
Maarja, het Engelse voetbal zal met die 7 miljard deal wel weer terug komen.
?? Wie is dat?quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als Depay voor 40M naar Man Utd gaat, gaat Man Utd wel meedoen ja
Nee joh, daar gaan ze nog meer middelmaat mee kopen voor absurde transfersommenquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:03 schreef koosfransoos het volgende:
Nee. Klein stadion en zit niet eens vol dan.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:03 schreef Pleun2011 het volgende:
Monaco.. een van de lelijkste clubs uit Europa als je het mij vraagt.. hebben die überhaupt wel supporters behalve de prins van Monaco
Van die 7 miljard spoelen ze er een stuk of 4 door de plee.. daar zijn Engelse clubs wel goed inquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:03 schreef koosfransoos het volgende:
Gaan ze lekker weer middelmatige Engelsen kopen voor 40 miljoen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:05 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Van die 7 miljard spoelen ze er een stuk of 4 door de plee.. daar zijn Engelse clubs wel goed in
Geef de Duitse clubs zoveel geld en die domineren de komende 100 jaar.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:05 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Van die 7 miljard spoelen ze er een stuk of 4 door de plee.. daar zijn Engelse clubs wel goed in
Dat denk ik ook.. afgezien van dat ze geen humor hebben vind ik Duitsers wel een respectabel volkquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Geef de Duitse clubs zoveel geld en die domineren de komende 100 jaar.
Ted van de Pavert ook.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sander van de Streek zou een geweldige toevoeging zijn voor Arsenal.
Interessant zegquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben erachter waarom mijn TV een half uur niks deed
Mijn laptop adapter stoort.![]()
![]()
Uh, okéquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
![]()
ZO HEY DAS BOEIENDquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
![]()
Krijgen we Monaco-Chelsea in de volgende rondequote:Op woensdag 25 februari 2015 22:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Benfica uit een corner. Nog steeds geen goal tegen via veldspel dus
Hij post niet graag inhoudelijk over de wedstrijd. Hij houdt namelijk helemaal niet van voetbal.quote:
AS Monaco het seizoen van 2003 #NeverForgetquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:10 schreef L3gend het volgende:
Verdediging van Monaco![]()
Sinds december maar 1 goal tegen gehad in Frankrijk en Europa
Dit boeit echt, maar dan ook echt, helemaal niemand.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
![]()
Dat kan wel kloppen. Anders ben je niet voor PSV namelijk.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij post niet graag inhoudelijk over de wedstrijd. Hij houdt namelijk helemaal niet van voetbal.
Ik heb door dit geemmer de helft van de wedstrijd gemist inderdaadquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij post niet graag inhoudelijk over de wedstrijd. Hij houdt namelijk helemaal niet van voetbal.
Monaco domineert nu gewoon.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Krijgen we Monaco-Chelsea in de volgende ronde
Bal blijft in het midden en de twee teams gaan lekker op de doellijn staan wachten
Zou wel mooi zijn. Mourinho eruit door zijn eigen tactiek.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Krijgen we Monaco-Chelsea in de volgende ronde
Bal blijft in het midden en de twee teams gaan lekker op de doellijn staan wachten
Behalve mezelf waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit boeit echt, maar dan ook echt, helemaal niemand.
Winnen wel alsnog hoor.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik krijg medelijden met Arsenal
Omdat dat Arsenal er geen kut van kan.quote:
Dan ga ik er een biertje op drinken.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn. Mourinho eruit door zijn eigen tactiek.
Koop een TV zou ik zeggen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Behalve mezelf waarschijnlijk niet.
Maar toch heb ik zo een half uur van de pot gemist. En het boeiendste half uur als ik het hier zolees.
Dat kan alleen als zijn spelers de tactiek niet goed uitvoerenquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn. Mourinho eruit door zijn eigen tactiek.
Bedankt Hans, mijn TV deed het namelijk niet, dat was het probleem.quote:
14quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan wel kloppen. Anders ben je niet voor PSV namelijk.
Hoeft niet hebben geld zat. Die fans daarintegenquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:14 schreef KingRoland het volgende:
Ik krijg ook medelijden met Arsenal
Die hebben geen cent meer over.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoeft niet hebben geld zat. Die fans daarintegen
Bellerin kan alleen maar hard rennenquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Bellerín pakt een professionele gele kaart.
Nee je had het over je laptop.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bedankt Hans, mijn TV deed het namelijk niet, dat was het probleem.
Natuurlijk niet.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:16 schreef Asphias het volgende:
Werd er nou "het is stil aan de overkant" gezongen?
En shirtje trekken.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Bellerin kan alleen maar hard rennen
Misschien moet je beter lezen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Nee je had het over je laptop.
Graag duidelijker zijn in het vervolg.
Dat is niet zijn leeftijd?quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Naar die leeftijd gedraag jij je wel ja.
Oooooooooooooooooooooooohquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik teken en kleur idd lion king plaatjes.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ben je baas als je dat doetquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik teken en kleur idd lion king plaatjes.
Ik zou niet snappen waarom een laptopadapter de TV stoort.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien moet je beter lezen.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik speel nog steeds pokemon, niks mis meequote:Op woensdag 25 februari 2015 22:17 schreef KingRoland het volgende:
Toen ik klein was speelde ik Pokemon Red.
Ik Yellow en Goldquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:17 schreef KingRoland het volgende:
Dat snap ik ook niet, maar het gebeurt.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:17 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik zou niet snappen waarom een laptopadapter de TV stoort.
Ik begon pas bij Silver (topspel)quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:17 schreef KingRoland het volgende:
Oprotten. Nu.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb nog nooit van mijn leven Pokémon gespeeld.
Die graphics
quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die graphics
In dit geval zegt het meer over Arsenal zelf.. Met die kansen die ze hebben gehadquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:10 schreef L3gend het volgende:
Verdediging van Monaco![]()
Sinds december maar 1 goal tegen gehad in Frankrijk en Europa
quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die graphics
Wij gaan samen een keer naar een Pokémon Evenement in het echte leven.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die graphics
In een Pikachu pak?quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wij gaan samen een keer naar een Pokémon Evenement in het echte leven.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Die gaan het karwei thuis klarenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zonder wrijving geen glans
koop pokemon X/Y zou ik zeggenquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beter maken ze er een mooi spel van met een hele wereld en gewoon 3D
Arsenal moet zich nogsteeds schamen dat ze thuis gelijk speelden tegen Anderlechtquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:19 schreef NLGooner het volgende:
[..]
In dit geval zegt het meer over Arsenal zelf.. Met die kansen die ze hebben gehad
quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die gaan het karwei thuis klaren.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:20 schreef Sked het volgende:
[..]Jij dacht ook dat Manchester City een goede kans had tegen BarcaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
Jij hebt er overduidelijk geen kijk op.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo'n Cazorla is ook een dertien in een dozijn Spaans voetballertje
[..]Zolang Arda Turan er is is er niks aan de handSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat sowiesoquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:20 schreef Mr.N het volgende:
[..]
Arsenal moet zich nogsteeds schamen dat ze thuis gelijk speelden tegen Anderlecht
Ze stonden 3-0 voor...
[..]Komt goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zonder wrijving geen glans
Nu komt ClapClap hier want die is PRO-Ardaquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:21 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Zolang Arda Turan er is is er niks aan de hand
Dat hadden ze ook en zonder die rode kaart was de 2-2 nog gevallen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij dacht ook dat Manchester City een goede kans had tegen Barca
Als Clichy geen rood kreeg, had het best gekundquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij dacht ook dat Manchester City een goede kans had tegen Barca
Zo makkelijk is het nietquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat hadden ze ook en zonder die rode kaart was de 2-2 nog gevallen.
Klinklangquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:22 schreef Kopsterk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vreemde pokémon heb je tegenwoordig
Wat zijn dit?quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:22 schreef Kopsterk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Snorlex god was de beste.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:22 schreef Kopsterk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel lekker rollenquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat kan ook als het maar geen dik pak is
op zich, je hebt lelijker.quote:
wat is datquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:25 schreef hafcfan het volgende:
Pokemon krater was toen ook altijd wel lachen
Waarschijnlijk cynisch of sarcastisch.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:26 schreef KingRoland het volgende:
Hoe zou GGMM nu reageren als hij ziet dat wij het over Pokémon hebben?
Gelukkig boeit het niemand wat GGMM zegtquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk cynisch of sarcastisch.
Daar zit wat in.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Gelukkig boeit het niemand wat GGMM zegt
toen speelde ik al niet meerquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Pokemon online game wat rond 2007-2010 heel groot was.
Nu kun je dat via PokeMMO doen toch? Speelde dat vorige zomer, best geinig die multiplayer. Al verveelt het wel snel na een paar weken, trainen op hoger level duurt zo lang.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Pokemon online game wat rond 2007-2010 heel groot was.
Stiekem zijn het ook broers.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:28 schreef KingRoland het volgende:
Guitar en Mexicano lijken wel broers.
Hoezo er bestaan toch maar 150? :Squote:Op woensdag 25 februari 2015 22:22 schreef Kopsterk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inmiddels al meer dan 600 geloof ik.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoezo er bestaan toch maar 150? :S
Hipster hier hoor.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
toen speelde ik al niet meer
ik kan de eerste 3 generaties herinneren.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Inmiddels al meer dan 600 geloof ik.
Ja ik niet, ken er echt maar een handvol.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik kan de eerste 3 generaties herinneren.
Sinds Mewtwo werd geïntroduceerd in de vorige eeuw al niet meerquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoezo er bestaan toch maar 150? :S
719quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Inmiddels al meer dan 600 geloof ik.
Die walvis is wel tof.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
719
[ afbeelding ]
KUN JIJ ZE ALLEMAAL OPNOEMEN?
Wat gay zeg.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
719
[ afbeelding ]
KUN JIJ ZE ALLEMAAL OPNOEMEN?
Arsenal moet nog steeds 2x scorenquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:34 schreef Anoonumos het volgende:
Doelpunt Arsenal doet niets aan het resultaat af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |