quote:Update 21:25: UvA doet aangifte tegen kraaktuig. Mooi, dan kan de lange lat erover.
Mooie beelden. Toen wisten ze in ieder geval nog wat ze deden. Was Ton Regtien er nog maar.quote:
twitter:FoliaWeb twitterde op woensdag 25-02-2015 om 21:39:35De UvA bereidt een aangifte voor tegen de inval in het Maagdenhuis, meldt een woordvoerder van de gemeente. #Maagdenhuis reageer retweet
quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:40 schreef SuicideErrorist het volgende:
Ik zie dat GeenStijl de laatste update aangepast heeft:
[..]
Is het allemaal zoveel erger dan 35 jaar geleden dan?quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:45 schreef Claudia_x het volgende:
Ik had nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar dat kraaktuig heeft groot gelijk. Als ik voor de UvA had gewerkt, had ik meegedaan.
Op TV is de live stream stabielquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:46 schreef SureD1 het volgende:
Hapert die stream van AT5 bij iedereen of ligt dat aan mij?
Nu ff wel. Zal wel druk zijnquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:46 schreef SureD1 het volgende:
Hapert die stream van AT5 bij iedereen of ligt dat aan mij?
Ja, helaas wel. De moedeloosheid aan de universiteiten is groot, vooral onder het onderwijzend personeel overigens. Ik werk voor die andere Amsterdamse universiteit, maar het gaat er daar niet veel beter aan toe. (Wij hebben net een bezetting achter de rug.)quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Is het allemaal zoveel erger dan 35 jaar geleden dan?
Studies zijn iig veel leuker geworden (en korter).
Maar voor studenten valt het wel mee toch?quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, helaas wel. De moedeloosheid aan de universiteiten is groot, vooral onder het onderwijzend personeel overigens. Ik werk voor die andere Amsterdamse universiteit, maar het gaat er daar niet veel beter aan toe. (Wij hebben net een bezetting achter de rug.)
De hoogleraren onder wie ik werk hadden allemaal van jongs af aan al als droom om ooit professor te worden. Nu zeggen ze dat ze er niet meer aan zouden beginnen.
Is voor de Romesupporters. Deel komt vanavond al aanquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:55 schreef SuicideErrorist het volgende:
Ondertussen bij het CS:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:55 schreef SuicideErrorist het volgende:
Ondertussen bij het CS:
[ afbeelding ]
Weten ze dat?quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:55 schreef SuicideErrorist het volgende:
Ondertussen bij het CS:
[ afbeelding ]
Stonden daar dinsdag ook tijdens de ontruimingquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is voor de Romesupporters. Deel komt vanavond al aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |