Dit wil ik zeker gaan doen tot op zeker hoogte, heb alleen een vriesvak, dat momenteel helemaal vol zitquote:
Alleen niet echt gezond.quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:35 schreef Awesome_ het volgende:
Die broodjes bapao zijn altijd wel lekker en snel.
Gezond?quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:12 schreef Hyaenidae het volgende:
Pizza of loempia uit de oven/magnetron.
Gezond, lekker, snel.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:01 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Vergeet niet dat er ook veel groentes inzitten, vooral in een loempia!
quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:11 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
komt uit China en daar is bijna niemand dik behalve sumoworstelaars hahah
quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:37 schreef Ethanolic het volgende:
Ik eet altijd een bakje lijnzaad!Gezond EN lekker!
Een zaad-etende hipster die prefab van de appie promoot?quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:51 schreef Ethanolic het volgende:
je kan ook chinese maaltijd uit de koeling halen van AH
erg gezond en lekker!
? hoezo ben ik nouw weer een hipster?quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:55 schreef CrashO het volgende:
[..]
[..]
Een zaad-etende hipster die prefab van de appie promoot?
Met spekreepjes is goedkoper en lekkerderquote:Op donderdag 26 februari 2015 04:47 schreef Impressme het volgende:
Nog 1 (favoriet hier, bij 2 studenten):
Penne, spinazie (a la creme diepvries), ui, kipblokjes (zelf snijden is goedkoper), peper, zout, knoflookpoeder (of vers), cayennepeper. Kaas erover naar keuze.
Spinazie ontdooien en als laatste erdoorheen, niet meebakken.
Dag of 2 houdbaar.
Ik moest hier echt om lachen.. "Gezond"quote:Op donderdag 26 februari 2015 04:42 schreef Impressme het volgende:
Macaroni, gehakt, uien, tomaatblokjes, zout, peper, oregano, knoflookpoeder.
Gezond, lekker, zo klaar en het ultieme studentenvoedsel want invriesbaar.
Kaas erover, voor degene met geld over
echt Hé. Allemaal verborgen suikertjes in de macaroni!!quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:50 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Ik moest hier echt om lachen.. "Gezond"Oke, fair enough, het is veel beter dan een vette hap afhalen, maar dit valt niet onder mijn beeld van gezond eten.
iddquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:50 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Ik moest hier echt om lachen.. "Gezond"Oke, fair enough, het is veel beter dan een vette hap afhalen, maar dit valt niet onder mijn beeld van gezond eten.
Euhm, omdat? Wat is in jou ogen dan gezond eten?quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:50 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
pasta zijn slechte koolhydraten, gehakt bomvol vet, zout is slecht precies om de reden die jij zeiquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Euhm, omdat? Wat is in jou ogen dan gezond eten?
Ik zie hier niets in wat niet ongezond is namelijk.
Pasta: prima voor je koolhydraten
Gehakt: proteïnen
Uien: tomaten: groente, altijd gezond. Tomaten helemaal
Zout: nodig om vocht vast te houden
Peper: smaak
Oregano: VitamineA & B1, kalium &calcium, fosfor.
Knoflook: goed voor hart, bloed en vaten.
Leg het me eens uit aub?
Sowieso alles bij AH van prefab ( ja ook sandwiches!) en dat in schalen wordt aangeprezen(maaltijden,salades) links laten liggen. Maak het zelf binnen no time en je eet gezonder en lekkerder.quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:33 schreef Awesome_ het volgende:
Bij de Albert heijn hebben ze ook van die frikandelbroodjes met saus. Misschien is dat een idee? Twee van die dingen is een volledige maaltijd.
Neem elke dag een smoothie van. Volle bio yoghuryquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
pasta zijn slechte koolhydraten, gehakt bomvol vet, zout is slecht precies om de reden die jij zei
Je kan best een groene smoothie maken met spinazie, broccoli quinoa, kaneel, bruine rietsuiker etc etc etc etc
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |