De laag olie in de pan was in elk geval niet zo dik dat er alsnog gefrituurd werdquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:29 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
van patat naar gebakken aardappelen
Dan zeg je maar dat het vers is bereid.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:29 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Haha nee opnieuw opgewarmde dingen niet. Dus geen restjes enzo.
Gelukkig is dit troep niet allang vet voorgebakkenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:29 schreef -0- het volgende:
[..]
De laag olie in de pan was in elk geval niet zo dik dat er alsnog gefrituurd werd
Hij woonde bij zijn ouders in de achtertuin.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:31 schreef Poison-Ivy het volgende:
Waar haalt die gozer zn geld vandaan een nieuwe keuken huppa. Een huis toe maar
En werken neu.
Wat heeft ie voordat ie een uitkering kreeg gedaan..
Hij woont in het tuinhuisje van zn ouders hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:31 schreef Poison-Ivy het volgende:
Waar haalt die gozer zn geld vandaan een nieuwe keuken huppa. Een huis toe maar
En werken neu.
Wat heeft ie voordat ie een uitkering heef gedaan..
Oow zo.heb ik gemist.sorry niks gezegdquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:32 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Hij woont in het tuinhuisje van zn ouders hoor
Ja maar dat komt uit de fabriek en staan de e-nummers op de verpakking en is het geseald, dus daarom wel te vertrouwen zei hijquote:Op woensdag 3 februari 2016 00:41 schreef Skeletor. het volgende:
Die kerel was dus bang voor de toegevoegde stoffen aan het voedsel. Als er iets chemisch is en bol staat van de additieven, is het wel Nutridrink...
Daar stoorde ik me ook aan. Zeker in het geval van Jeroen. Vond dat ze erg denigrerend deden over het feit dat hij geen vlees wou eten. Die kerel heeft echt grote sprongen vooruit gemaakt en dan nog geven ze er een negatieve draai aan.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:41 schreef Metalfreak het volgende:
En ook dit seizoen stoor ik me weer aan dit programma. Het blijft heel oppervlakkig en gaat totaal niet in op de essentie van hun probleem. Ik hoop dat ze daar bij de deelnemers wel dieper op in gaan, maar dit is meer een "haha, kijk die idioten eens" programma. Er wordt ook totaal niet uitgelegd waarom ze voor een bepaalde aanpak kiezen.
Man, man, die logicaquote:Op woensdag 3 februari 2016 07:30 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja maar dat komt uit de fabriek en staan de e-nummers op de verpakking en is het geseald, dus daarom wel te vertrouwen zei hij
Je gaat zo'n kerel toch ook niet vlees voeren met het uitzicht op de levende versie van wat er op zijn bord ligt! Dat is ronduit crimineel. Zeker als je al een eetstoornis hebt. Ik hoop dat hij er geen trauma aan overgehouden heeft.quote:Op woensdag 3 februari 2016 07:42 schreef roos85 het volgende:
[..]
Daar stoorde ik me ook aan. Zeker in het geval van Jeroen. Vond dat ze erg denigrerend deden over het feit dat hij geen vlees wou eten. Die kerel heeft echt grote sprongen vooruit gemaakt en dan nog geven ze er een negatieve draai aan.
zeker weten proef je datquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:30 schreef -0- het volgende:
[..]
Met dat vegetarisch gehakt proeft vrijwel niemand het verschil als het in een saus zit.
Ik kijk het nu. Heel apart idd.quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:26 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Je gaat zo'n kerel toch ook niet vlees voeren met het uitzicht op de levende versie van wat er op zijn bord ligt! Dat is ronduit crimineel. Zeker als je al een eetstoornis hebt. Ik hoop dat hij er geen trauma aan overgehouden heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |