Ik vond ze na tijdje ook goor. Ik heb gewoon niet m,eer nieuwe besteldquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:41 schreef Disana het volgende:
Die nutridrinks zijn zo goor. Ik moest ze in het ziekenhuis ook drinken, maar ik ging ervan over mijn nek en verstopte de flesjes in mijn nachtkastje tot ik ze weg kon gooien.
Gelukkig, ben ik niet de enige.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:50 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik vond ze na tijdje ook goor. Ik heb gewoon niet m,eer nieuwe besteld
Nou bij die gast helpt het niet echt andersquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:51 schreef F1gamer het volgende:
Nutridrink zijn wel caloriebommen, maar goor.
Ik snap eigenlijk niet hoe die knul in de uitzending eraan komt. Je krijgt dat toch alleen als je ziek bent?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:51 schreef F1gamer het volgende:
Hij heeft ze wel op doktersadviesquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet hoe die knul in de uitzending eraan komt. Je krijgt dat toch alleen als je ziek bent?
Als je niks meer eet en afvalt. Dan geven ze je dit, zodat je genoeg calorieen naast je maaltijden binnenkrijgt.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet hoe die knul in de uitzending eraan komt. Je krijgt dat toch alleen als je ziek bent?
Dat vind ik wel een plausibele verklaring.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:54 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Als je niks meer eet en afvalt. Dan geven ze je dit, zodat je genoeg calorieen naast je maaltijden binnenkrijgt.
Hij wordt er niet dik vanquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:51 schreef F1gamer het volgende:
Ja idd maar je kunt ook vet rond je organen hebben en dat is nog veel gevaarlijker dan aan de buitenkant zeg maar.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:59 schreef roos85 het volgende:
Dat zij nog zo slank is met al die friet.
Aantal calorieën dat ze eet zal niet extreem hoog zijn met broodjes en patat zonder snacks of saus.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:59 schreef roos85 het volgende:
Dat zij nog zo slank is met al die friet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |