Lekkere chick? Wut.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:34 schreef Beursaap het volgende:
Hoe kan zo'n kalende anorexia patient zo'n lekker chick als vriendin hebben?? De wereld is vreemd![]()
Ik dacht dat ik de enige was.quote:
Zapte er laatst langs en bleef uit verbazing hangen.quote:Bizarre Eters - Afl. 5
De twintigjarige Daan geniet volop van het leven, maar heeft een probleem: hij eet al zijn hele leven elke avond soep en geen vaste voeding. Hoewel hij al zijn voedingsstoffen binnenkrijgt, is hij het helemaal zat om smoesjes te verzinnen waarom hij nooit met zijn vrienden mee kan naar etentjes. Fleur is twintig jaar en eet nooit groente en fruit. Ook durft ze geen maaltijd te eten die door iemand anders is bereid. Haar vaste avondmaaltijd is een frikandel met aardappels of patat en als ze uit eten gaat, bestelt ze altijd het kindermenu. Haar omgeving vindt het gedrag van Fleur enorm kinderachtig.
mwa ik geloof wel dat het echt is, niet met acteurs ofzo.quote:
Godver die Fleur heeft een fijne stem. Verder wordt ik er niet warm van, traantjes en huilie huilie.quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:58 schreef Fylax het volgende:
De 20-jarige Fleur heeft al regelmatig een kleurplaat in een restaurant gekregen omdat ze in restaurants altijd het kindermenu bestelt. Ze eet namelijk het allerliefst frikandel omdat dit ‘veilig’ eten is. Van nieuw voedsel krijgt Fleur paniekaanvallen en slechts enkele producten komen door haar eigen keuring.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |