Ben laatste die nog thuis is. Moeder huilde laatst bij het idee alquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mijn vader zegt het zo nu en dan ook gewoon expliciet, maar ik ben natuurlijk een man, dat is anders. Dan zegt-ie dat ergens in december ofzo, dat ik nu echt op moet schieten met school, maar dan zeg ik dat ik de tijd toch niet kan versnellen en dat een schooljaar tot juli duurt.
Wonen als lang wonen of kamer huren voor tijdje?quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:16 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn school is in Utrecht. Zou fijn zijn als ik daar zou kunnen wonen maar om in Nederland aan een woning te komen moet je Pool zijn of tenminste 10 jaar ingeschreven staan.
Tenminste een jaar..quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wonen als lang wonen of kamer huren voor tijdje?
Probeer kamernet of marktplaats.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:16 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn school is in Utrecht. Zou fijn zijn als ik daar zou kunnen wonen maar om in Nederland aan een woning te komen moet je Pool zijn of tenminste 10 jaar ingeschreven staan.
Vroeger gingen mensen niet naar school en gingen direct trouwen. Daar zit het probleem.quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ook wel zo. Mijn toentertijd verloofde kwam pas in het huis, nadat de ring erom heen zat.
En anderen konden lekker hun gang gaan.
Heb dit altijd gehaat. En nu hebben ze lekker spijt. Og olmus.
Ik zat niet met pubers hoorquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik wil niet tussen een paar pubers zitten heee
Te mooi om waar te zijn..quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Letterlijk op loop afstand voor jou:
http://www.citycampusmax.nl/huurinmax.php
Zou dan toch thuis blijven wonen tenminste tijdens je eerste jaar, want anders ga je het best krap krijgen of je moet er natuurlijk naast gaan werken, maar je weet nu natuurlijk nog niet hoe zwaar je het meteen gaat krijgen in je eerste jaar en dan is het denk ik wel een gok om niet met allebei in de knoop te komen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:16 schreef Bortecinem het volgende:
Ja, daar had ik zelf ook wel aan gedacht.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zou dan toch thuis blijven wonen tijden je eerste jaar, want anders ga je het best krap krijgen of je moet er natuurlijk naast gaan werken, maar je weet nu natuurlijk nog niet hoe zwaar je het meteen gaat krijgen in je eerste jaar en dan is het denk ik wel een gok om niet met allebei in de knoop te komen.
Hmm, dat is mooi dan. Dacht dat dat niet meer kon omdat je al een paar keer van opleiding bent geswitcht.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, daar had ik zelf ook wel aan gedacht.Maar ik krijg ook stufi he.
Nee, je hebt gewoon 4 jaar recht op stufi.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hmm, dat is mooi dan. Dacht dat dat niet meer kon omdat je al een paar keer van opleiding bent geswitcht.
Begrijp ik, weet je al wat je in Utrecht gaat doen?quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:34 schreef Bortecinem het volgende:
Daar gaat het niet om. Ik ben gewoon toe aan een eigen plek.
Ja, school staat vast. Voor de rest boeit het mij vrij weinig. Turken ga ik sowieso bijna niet mee om dus /care.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:37 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Begrijp ik, weet je al wat je in Utrecht gaat doen?
Hele fijne stad trouwens, niet zoveel Turken alleen.
Lang.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:41 schreef TheMagnificent het volgende:
Hoe lang is het geleden dat je voor het laatst naar school ging eigenlijk?
koeltoer iesh koeltoer he. en dan schioon magt maisje tirauwenquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:55 schreef Atak het volgende:
[..]
Bizde boyle. Ik kan er ook niks aan doen dat onze familieregels zo zijn. Ik geef wel toe dat het oneerlijk is maar het is zo. Hoe zit in bij jou in de familie dan? Mag jij alles?
Ja, hier in mijn dorp ook wel. Maar dat zijn meer Turken die ik mijn hele leven al ken. Het komt maar zelden voor dat het echt klikt tussen mij en andere Turken irl - tenzij ik ze mijn hele leven al ken dus.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:44 schreef WammesWaggel het volgende:
Bortsyh... Online ga je anders wel om met Turken, nog wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |