Jan praat elk jaar poep.quote:
Het was altijd Zat, Zon en Maandag inderdaad, nu is het opgeschoven.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:42 schreef MPC60 het volgende:
Snap ik net nou niet of ben ik in de war met een ander festival, Pinkpop had toch ook altijd een dag op maandag?
90% van alle festivals is al dance/house/hardstyle of iets dergelijks. Waarom dan dit festival ook proberen te mengen tot een soort gehandicapte hybride.quote:
Wow 4 goede bands op een lineup van 50.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:56 schreef datismijnmening het volgende:
The Script
One Republic
Muse
Foo Fighters
Ik geef geen neuk, want ik ga toch nietquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wow 4 goede bands op een lineup van 50.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik geef geen neuk, want ik ga toch niet
Lekker met wat MDMA achter de kiezen op het gras liggen en meiden checken, biertje in de hand en een jointje erbijquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:49 schreef luckass het volgende:
lekker met je roze hoedje en een lauw biertje in de hand naar top 40 meuk staan luisteren
Ik ken ze beide niet.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:00 schreef jodelahity het volgende:
John Coffey? Iemand heet hetzelfde of zich ernaar vernoemd?
Hehe nee ik dacht aan:quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:18 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ik ken ze beide niet.
Vernoemd naar zijn favoriete drankje??
Ken ik ook niet.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:27 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Hehe nee ik dacht aan:
[ afbeelding ]
Van de film: the green mile
de zus van jan smit neukenquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:18 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ik ga gewoon naar de TROS muziekfeest op het plein![]()
![]()
Ordinaire vrouwen en bier
Meer kan ik er ook niet van maken.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:42 schreef Flitskikker het volgende:
Above & Beyond
Avicii
Oh, dat was het wel.
Wel kutmuziek.quote:
Dan kan je ook naar de kroeg met Frans Bauerquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:25 schreef Profeet_Mohammed het volgende:
Alsof er iemand is die voor de artiesten erheen gaatje gaat toch omdat het gezellig is
Ik ga geen 200 euro betalen voor gezelligheid.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:25 schreef Profeet_Mohammed het volgende:
Alsof er iemand is die voor de artiesten erheen gaatje gaat toch omdat het gezellig is
Taylorquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:38 schreef Profeet_Mohammed het volgende:
Ik ken werkelijk geen enkele naam op dat lijstje, komen er nooit echte artiesten zoals bijvoorbeeld Taylor Swift.
Zijn die tegenwoordig live beter dan vroeger? Heb ze aantal jaar geleden keer in Luxor gezien, maar dat was ook het enige. Wat een onverstaanbare mix van geluiden. Weggegooid geld.quote:
Trancequote:Op woensdag 25 februari 2015 17:07 schreef MAHL het volgende:
De lineup van Luminosity is gelukkig wat beter.
[ afbeelding ]
Dit, enkel dit.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:56 schreef fathank het volgende:
[..]
Wel kutmuziek.
Nou dan krijg je me een show hoor. Een 13 in een dozijn dj zonder noemenswaardige skills die een prerecorded setje op komt zetten.
Normaal ben ik ontevreden, maar dit jaar zie ik zelfs geen reden om op zaterdag NPO Cultura aan te gooien, iets wat ik normaal wel doe.quote:Op donderdag 26 februari 2015 01:58 schreef tong_poh het volgende:
Elk jaar gezeik over de line up van Pinkpop en elk jaar heb ik het gewoonweg super naar mijn zin. Dus dikke middelvinger naar alle haters en ga maar lekker elkaar weer afzuigen in de darkroom.
Als je erbij zou zeggen dat het Radio 10 Live of Sky Radio on Tour is zou ik je geloven.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:32 schreef Loveless85 het volgende:
Intense peop. Na de headliner/sub-headliner valt een enorme kloof om dan vervolgens terecht te komen bij NL meuk of 3FM gehypte internationele popacts.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:21 schreef richolio het volgende:
[..]
Typhoongod. Lobi da basi bazenalbum.
Rest in ruk.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |