abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150031203
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:15 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Waarom is dat te laat voor een jurk? 8 weken maximaal.
Omdat ik een lastige maat heb en niet off the rack kan kopen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  woensdag 25 februari 2015 @ 15:17:30 #152
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_150031237
quote:
7s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:15 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Een verjaardag is haast niet te vergelijken met een bruiloft natuurlijk. Voor de verjaardag heb je enkel locatie nodig evt.

En voor zo'n wijf is het der werk.. gebeurd het niet goed, krijgt zij niet (alles) betaald.
Mwah, ik vind dat mensen er iets teveel van maken eigenlijk, het is niet zoveel meer dan een verjaardag als je er klinisch over denkt, er komen mensen, die willen eten en drinken.

Maar nee, je gaat maanden nadenken over debiele dingen als tafelindelingen, kleur servertjes etc, dan spoor je niet.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_150031239
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:15 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Tuurlijk, laat een zooi vrienden het lekker regelen als ze het willen, daar is niets mis mee :).
Bij ons was er bijv geen apart eten voor de moslims klaar gemaakt (wel aangevraagd), dat moet dan geregeld worden, maar niet door ons. Dat de cola op was 's avonds en dat er toen maar light geschonken werd, was een probleem waar niemand zich druk om maakte. Om maar even wat te noemen.
pi_150031250
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:13 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

5 maanden
Makkie!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_150031275
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:16 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Omdat ik een lastige maat heb en niet off the rack kan kopen
Niemand heeft off the rack, daarom die acht weken verstelwerk.
pi_150031337
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:17 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Mwah, ik vind dat mensen er iets teveel van maken eigenlijk, het is niet zoveel meer dan een verjaardag als je er klinisch over denkt, er komen mensen, die willen eten en drinken.

Maar nee, je gaat maanden nadenken over debiele dingen als tafelindelingen, kleur servertjes etc, dan spoor je niet.
Nou er komen wel een boel meer mensen. En het duurt een paar uur langer. En er komen een boel verschillende type mensen (oma, kinderen, je beste vriend waarmee je nog elk weekend kei zat wordt, etc)
Mensen komen vanaf verschillende plekken in het land, mensen moeten een soort van instructies krijgen (waar is het? Voor welk deel ben je uitgenodigd? Wat word er dan precies verwacht? Moet je tussen door verplaatsen? Is het buiten/binnen ivm kleding etc)
Daarnaast wil de overheid nog wat dingen van je, heb je soms meerdere locaties, meerdere 'onderdelen' etc

Ik geef ook wel eens een flink verjaardagsfeest waarbij ik dan iedereen te eten wil geven (en dan vergis ik me altijd al in hoe lastig dat kan zijn) maar dit is wel een keer of 6 zo groot

Tja als je er een euro of 20.000 tegen aan wil gooien regelt het zichzelf wel ja. Maar dat vind ik wat ver gaan
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_150031361
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:18 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Niemand heeft off the rack, daarom die acht weken verstelwerk.
Ja dat snap ik, maar mijn lijf is zo schuin en dik dat het met verstelwerk niet echt wat word
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 25 februari 2015 @ 15:21:49 #158
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150031370
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:17 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Iedereen is daar anders in. Jouw boeit het sowieso weinig. Anderen worden al gestresst als ze bv niet weten welke trein ze precies moeten hebben en bereiden standaard alles al goed voor.
Horen ze dan ineens dat er iets niet zo goed geregeld is, raken ze nog meer in de stress.

En ik zou het wel jammer vinden als je alles goed geregeld hebt en je hoort je gasten zeggen dat er bv iets op is bv. Je kan het wel negeren / niet belangrijk vinden. Maar is toch een jammer puntje
  woensdag 25 februari 2015 @ 15:22:05 #159
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_150031376
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:17 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Bij ons was er bijv geen apart eten voor de moslims klaar gemaakt (wel aangevraagd), dat moet dan geregeld worden, maar niet door ons. Dat de cola op was 's avonds en dat er toen maar light geschonken werd, was een probleem waar niemand zich druk om maakte. Om maar even wat te noemen.
Ik ontken ook niet dat er iets aan voorbereiding nodig is hoor ;).

Maar de mate van drukmaken is buitensporig heb ik gemerkt bij bruiloften, en dan vooral om dingen die echt niemand boeit die te gast is.

Echt niemand gaat je bruiloft affikken als je servertjes niet roze zijn ipv rood :').
Get woke, go broke!
pi_150031382
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:17 schreef Tally het volgende:

[..]

Makkie!
Oh ja voor alles wel (hoewel we midden in het bruiloftseizoen zitten, dus dat gedoe met de gemeente word misschien wat lastig maar ik hoop het niet) maar dus niet voor de jurk ;(
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 25 februari 2015 @ 15:23:00 #161
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150031408
Kan ook wel geloven dat je gewoon ineens opgeslokt wordt, dat je ermee bezig bent en dan fanatiek raakt en het gewoon goed will, zoals je het in je hoofd had zitten. terwijl het je daarvoor weinig uitmaakte allemaal.
pi_150031413
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:22 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik ontken ook niet dat er iets aan voorbereiding nodig is hoor ;).

Maar de mate van drukmaken is buitensporig heb ik gemerkt bij bruiloften, en dan vooral om dingen die echt niemand boeit die te gast is.

Echt niemand gaat je bruiloft affikken als je servertjes niet roze zijn ipv rood :').
Nee maar gezien het bedrag dat ik hier tegen aan mik en de tijd die het me kost is het een kleine moeite om wel even de juiste kleur servetten te fixen

Hoewel ik wel net besloten heb dat ik ze niet ga huren maar gewoon ga kopen :P Van papier ja. Deftig
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 25 februari 2015 @ 15:23:27 #163
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_150031423
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:20 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Nou er komen wel een boel meer mensen. En het duurt een paar uur langer. En er komen een boel verschillende type mensen (oma, kinderen, je beste vriend waarmee je nog elk weekend kei zat wordt, etc)
Mensen komen vanaf verschillende plekken in het land, mensen moeten een soort van instructies krijgen (waar is het? Voor welk deel ben je uitgenodigd? Wat word er dan precies verwacht? Moet je tussen door verplaatsen? Is het buiten/binnen ivm kleding etc)
Daarnaast wil de overheid nog wat dingen van je, heb je soms meerdere locaties, meerdere 'onderdelen' etc

Ik geef ook wel eens een flink verjaardagsfeest waarbij ik dan iedereen te eten wil geven (en dan vergis ik me altijd al in hoe lastig dat kan zijn) maar dit is wel een keer of 6 zo groot

Tja als je er een euro of 20.000 tegen aan wil gooien regelt het zichzelf wel ja. Maar dat vind ik wat ver gaan
Samenvatting, bruiloften worden overdreven en kunstmatig lastig gemaakt :7.
Get woke, go broke!
pi_150031433
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:22 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Oh ja voor alles wel (hoewel we midden in het bruiloftseizoen zitten, dus dat gedoe met de gemeente word misschien wat lastig maar ik hoop het niet) maar dus niet voor de jurk ;(
Kan de jurk niet zo aangepast worden dat je er wel blij mee bent?
Tap tap tap
  woensdag 25 februari 2015 @ 15:24:15 #165
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_150031449
Ik ga gewoon voor een rock and roll wedding, enige garantie is dat er muziek is en genoeg drank voor half Nederland :7.
Get woke, go broke!
pi_150031471
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:24 schreef HeatWave het volgende:
Ik ga gewoon voor een rock and roll wedding, enige garantie is dat er muziek is en genoeg drank voor half Nederland :7.
Ik ga of voor een Las Vegas-bruiloft of voor een hippiebruiloft ergens in de natuur.
Tap tap tap
pi_150031525
Ik ga voor geen enkele bruiloft, tenzij wanhopige bruidsmeisjes.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_150031542
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:23 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Kan de jurk niet zo aangepast worden dat je er wel blij mee bent?
Ja dat hoop ik. Daarom heb ik een extra afspraak ingepland om hem nog eens aan te doen
Maar over dramatisch doen gesproken zeg! Dat mocht eigenlijk niet :? Ja hallo, dan wil ik hem gewoon nu mee naar huis. Maar dat kan ook niet
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 25 februari 2015 @ 15:28:20 #169
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_150031617
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:26 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ja dat hoop ik. Daarom heb ik een extra afspraak ingepland om hem nog eens aan te doen
Maar over dramatisch doen gesproken zeg! Dat mocht eigenlijk niet :? Ja hallo, dan wil ik hem gewoon nu mee naar huis. Maar dat kan ook niet
Da soort dingen bedoel ik, hoezo doe je ff moeilijk tegen je klanten? :').

Maar ja, daar is iedereen wel een beetje aan gewend met trouwen blijkbaar, je pikt het toch wel, want stress, straks heb je geen jurk.

Ik zou hem echt anaal inbrengen als ze zouden zeggen dat ik ff iets niet "mag" van een bedrijf zeg...
Get woke, go broke!
pi_150031621
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:23 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Samenvatting, bruiloften worden overdreven en kunstmatig lastig gemaakt :7.
Tja dat ben ik dan gewoon niet met je eens. Wij gaan echt voor een simpele en laid back variant. Maar dat neemt niet weg dat ik voor Tante Mary uit Tweloo wel gewoon even het een en ander duidelijk moet communiceren
Het zelfde richting al mijn leveranciers en dan moet ik ook nog perse bepaalde dingen van de overheid
Tja dan ben je zo eens per maand toch wel een middagje kwijt aan plannen

Maar het is vooral gewoon veel brainstormen hoor. Zo hadden wij iemand nodig om iets te doen, dat aan een vriend gevraagd maar die voelt zich er niet fijn bij. Dus nu moeten we opnieuw de gastenlijst door met wie daar dan wel voor geschikt is en zo
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_150031622
Zo, fotos van mijn eigen paard op facebook gezet!

*Is trots op mijn criollo :)
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
  woensdag 25 februari 2015 @ 15:29:22 #172
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_150031656
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:28 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Tja dat ben ik dan gewoon niet met je eens. Wij gaan echt voor een simpele en laid back variant. Maar dat neemt niet weg dat ik voor Tante Mary uit Tweloo wel gewoon even het een en ander duidelijk moet communiceren
Het zelfde richting al mijn leveranciers en dan moet ik ook nog perse bepaalde dingen van de overheid
Tja dan ben je zo eens per maand toch wel een middagje kwijt aan plannen

Maar het is vooral gewoon veel brainstormen hoor. Zo hadden wij iemand nodig om iets te doen, dat aan een vriend gevraagd maar die voelt zich er niet fijn bij. Dus nu moeten we opnieuw de gastenlijst door met wie daar dan wel voor geschikt is en zo
Ik plan het in een dag.

Hell, ik zet halve datacenters op in een week, dan lukt een bruiloft ook nog wel :').
Get woke, go broke!
pi_150031677
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:28 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Da soort dingen bedoel ik, hoezo doe je ff moeilijk tegen je klanten? :').

Maar ja, daar is iedereen wel een beetje aan gewend met trouwen blijkbaar, je pikt het toch wel, want stress, straks heb je geen jurk.

Ik zou hem echt anaal inbrengen als ze zouden zeggen dat ik ff iets niet "mag" van een bedrijf zeg...
Nee ik pik het niet, en daarom heb ik volgende week toch een afspraak :P
Maar ik kan er toch ook niks aan doen dat bedrijven zo doen? Hoe laid back ik het ook probeer te plannen, dit kan ik moeilijk veranderen
Dus zelfs als jij gaat trouwen en denkt 'fuck it, paar kratten bier en gaan' dan kom je toch ook voor dit soort zooi te staan

Behalve als het letterlijk een paar kratten bier en gaan is, maar dan is het ook niet bepaald een legaal huwelijk
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 25 februari 2015 @ 15:30:28 #174
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150031708
We horen het wel hoe het HW afgaat als ie zelf gaat trouwen
pi_150031710
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:29 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik plan het in een dag.

Hell, ik zet halve datacenters op in een week, dan lukt een bruiloft ook nog wel :').
Ik geef het je serieus te doen
Ik weet niets van het opzetten van datacenters dus daar ga ik me niet over uitlaten. Jij weet zo te lezen niet zo veel over het plannen van een bruiloft dus ik neem die uitspraak verder ook niet zo serieus
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')