Ja als ik geen kinderen had gehad was het ook prima.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond dat juist superhandig, was jammer dat ik niet kon blijven.
Ik wil een Raspberry Pi.quote:
Ik heb geen IT kennisquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Prima!
Heb je IT kennis?
Dan kan je hier zelfs 40 uur werken!
Ik werk er nu 20. Maar verdeelt over 5 dagen. Das niet zo handig
O. Dan gaat het niet.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb geen IT kennis
IK HEB HELEMAAL GEEN RELEVANTE KENNIS![]()
De schoonmaker?quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:27 schreef Tally het volgende:
[..]
O. Dan gaat het niet.
Ik had de schoonmaakster gevraagd om te ruilen. Maar die had ook al geen IT kennis.
En hij wilde wel weer een slimme meid![]()
Nevermind. Lezenquote:
Nou, die dingen kosten 25 euro, das geen bedrag om moeilijk over te doen lijkt mequote:Op woensdag 25 februari 2015 12:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wil een Raspberry Pi.
Maar ik kan maar niet kiezen.
Ik doe er ook niet moeilijk overquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, die dingen kosten 25 euro, das geen bedrag om moeilijk over te doen lijkt me.
Okquote:
Daarom dus. Het kan alles. Met net niet wat ik zoek. Of het heeft ALLES maar niet dat wat ik ook wil.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok. Ik heb er ook wel eens naar zitten kijken, maar het kan van alles, niet echt veel echt goed
.
Wel leuk speelgoed opzich.
Ik heb een complete Windows 8.1 PC op zakformaat :quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Daarom dus. Het kan alles. Met net niet wat ik zoek. Of het heeft ALLES maar niet dat wat ik ook wil.
Ik ben gewoon een vrouw en wil het onmogelijke
Ik snap niet wat voor toegevoegde waarde het heeftquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Daarom dus. Het kan alles. Met net niet wat ik zoek. Of het heeft ALLES maar niet dat wat ik ook wil.
Ik ben gewoon een vrouw en wil het onmogelijke
Moet je er een monitor en een toetsenbord en alles aanhangen of mis ik iets?quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb een complete Windows 8.1 PC op zakformaat :
[ afbeelding ]
Ingebouwde accu, bedienbaar via (uiteraard) USB of remote via Android. Kan eigenlijk alles, alleen uiteraard niet altijd wereldprestaties, maar het is een volwaardige PC.
Ik wil een Mediaplayer. Maar eentje die alles kan zodat ik mijn Sitecom, AppleTV en nog een mega groot ding waarvan de naam me ontschoten is, uit het kast je kan halen en met één kastje gewoon alles kan.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap niet wat voor toegevoegde waarde het heeft
Kan, maar hij is ook zo te bedienen zoals je op het plaatje ziet. je kan er ook gewoon een monitor etc aanhangen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je er een monitor en een toetsenbord en alles aanhangen of mis ik iets?
maar hoe kun je hem zo bedienen? wat kun je ermee?quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan, maar hij is ook zo te bedienen zoals je op het plaatje ziet. je kan er ook gewoon een monitor etc aanhangen.
Foo Fighters...quote:
Ik ken het, heb een mooie reis op het oog (twee zelfs...) maar dan moet ik wel weer een bijbaan regelen. Maar dan krijg ik niet genoeg vrij voor die reizenquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:43 schreef Tally het volgende:
Maar ik wil ook weer bezuinigen want ik wil heel graag verhuizen maar ik heb zo geen baan meer dus als ik blijf uitgeven word dat een moeilijke klus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |