quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou ja ik heb ontslag genomen. Dus ik hoef nog maar een maandje
Ik heb nog niets nieuws. Ik weet ook echt niet wat ik zou moeten doen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kutbaan? Andere reden? Heb je al een nieuwe?
Jammerquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb nog niets nieuws. Ik weet ook echt niet wat ik zou moeten doen.
Maar dit kan ik niet combineren met de kinderen.
Dus val ik mijn baas daar niet mee lastig en neem ik ontslag.
Druk is natuurlijk wel een kenmerk van kinderen. Die moet je dan ook niet meezeulen naar een verjaardag, tenzij ze oud genoeg zijn om lekker buiten te kunnen spelen daar.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik ken ook wel leuke gezinnen hoor, maar die zie ik niet zo vaak
Misschien zijn ze ook een stuk minder leuk als ik ze vaker zie, en zie ik ze nu alleen op de leuke momenten, maar ik heb een vaag vermoeden van niet
En zelfs de hysterische kinderen hebben hun momenten, maar op verjaardagen enzo is er gewoon geen land mee te bezeilen en ook op andere momenten zijn ze vaak zooo druk
Stoere beslissingquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb nog niets nieuws. Ik weet ook echt niet wat ik zou moeten doen.
Maar dit kan ik niet combineren met de kinderen.
Dus val ik mijn baas daar niet mee lastig en neem ik ontslag.
Ja heel erg jammer. Ik vind het hier erg leuk. Mijn vakgebied. Leuke mensen enzo.quote:
Daar heb ik ook over na zitten denken. Of mn studie afmaken en daar iets mee doen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Stoere beslissing
Ga iets met kinderen doen
Het verschilt echt per kind. Achternichtjes en -neefjes van de andere kant van de familie zie ik ook alleen op verjaardagen en die kun je gewoon alleen laten op de slaapkamer. Daar staat een tv en een stapel knuffels en poppen en dan hoor je ze lachen en spelen en soms komen ze de woonkamer in met boekjes en gaan ze zitten kleuren, of even voorlezen. En als dat klaar is gaan ze kroelen bij papa en mama of buiten in de tuin spelen. Die zijn een stuk rustiger en kunnen zich ook zelf vermaken. Je hebt er geen kind aan. Zelfs IK zit daar mee te spelenquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Druk is natuurlijk wel een kenmerk van kinderen. Die moet je dan ook niet meezeulen naar een verjaardag, tenzij ze oud genoeg zijn om lekker buiten te kunnen spelen daar.
Zulke heb ik ookquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het verschilt echt per kind. Achternichtjes en -neefjes van de andere kant van de familie zie ik ook alleen op verjaardagen en die kun je gewoon alleen laten op de slaapkamer. Daar staat een tv en een stapel knuffels en poppen en dan hoor je ze lachen en spelen en soms komen ze de woonkamer in met boekjes en gaan ze zitten kleuren, of even voorlezen. En als dat klaar is gaan ze kroelen bij papa en mama of buiten in de tuin spelen. Die zijn een stuk rustiger en kunnen zich ook zelf vermaken. Je hebt er geen kind aan. Zelfs IK zit daar mee te spelen
Ja, handig is datquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Zulke heb ik ook
Of ik neem een iPad mee als ik weet dat er geen of heel weinig kinderen zijn. Zodat ze lekker rustig naast me een spelletje spelen of een filmpje kijken.
De iPad neem ik ook altijd mee als we uiteten zijn. Als zij klaar zijn kunnen zij dan een spelletje doen of filmpje kijken ipv zeiken en zeuren
Daar ligt het inderdaad vaak aan. Nou ja bij die van mij. Ze zijn dan moe. Als we ergens heen gaan zorg ik er voor dat ze of geslapen hebben of dat ik (en de kinderen) niet gaan. Ook geen gezeurquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:15 schreef HeatWave het volgende:
Ach, ik heb ook midden in een huiskamer met Lego zitten spelen bij sommige kinderen, maar er komt altijd een moment dat ze moe worden, zich pijn doen etc, dan ben ik weg.
iPad/tablet is wel echt een briljante uitvindingquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Zulke heb ik ook
Of ik neem een iPad mee als ik weet dat er geen of heel weinig kinderen zijn. Zodat ze lekker rustig naast me een spelletje spelen of een filmpje kijken.
De iPad neem ik ook altijd mee als we uiteten zijn. Als zij klaar zijn kunnen zij dan een spelletje doen of filmpje kijken ipv zeiken en zeuren
De oudste ging altijd en overal mee naar toe. Ook toen ze een baby was. Die sliep ook overal. Kon je gewoon in een hoekje zetten en klaar.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, handig is datAls deze kinderen moe worden, slapen ze gewoon op het bed of toen ze nog heel klein waren gewoon op een kleedje op de grond
Zullen we ruilen van baan?quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja heel erg jammer. Ik vind het hier erg leuk. Mijn vakgebied. Leuke mensen enzo.
Nu heb ik wel de luxe dat ik kan nadenken over wat ik wil gaan doen. Maar in mijn vakgebied zal het niet meer gaan. Dus............. wat nu
Vorige week was ik ziek en bleven de kindjes thuisquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
iPad/tablet is wel echt een briljante uitvinding
Prima!quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Zullen we ruilen van baan?
Of nou ja, jij mijn werkloosheid, ik jouw baan?
Van de week op Groupon stonden die iPhone 4'squote:Op woensdag 25 februari 2015 12:21 schreef CherryLips het volgende:
Iemand vraagt op Facebook 180 euro (bieden vanaf!) voor een iPhone 4
Ik vond dat juist superhandig, was jammer dat ik niet kon blijven.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Prima!
Heb je IT kennis?
Dan kan je hier zelfs 40 uur werken!
Ik werk er nu 20. Maar verdeelt over 5 dagen. Das niet zo handig
Ja, dat snap ik allemaal wel, het is dus ook niet dat ik oprecht een hekel heb aan "kinderen" per se, ik kan gewoon echt niet tegen drammende, drukke, vervelende, krijsende koters. En das dus meestal eigenlijk de schuld van de oudersquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar ligt het inderdaad vaak aan. Nou ja bij die van mij. Ze zijn dan moe. Als we ergens heen gaan zorg ik er voor dat ze of geslapen hebben of dat ik (en de kinderen) niet gaan. Ook geen gezeur
Maar lego is altijd goed bij die van mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |