quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:22 schreef Weissman het volgende:
hahah jarlourse vrouw krijgt geen aandacht
Niemand geeft een neuk.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:18 schreef rhubarbje het volgende:
Verdorie. Kei ziek (kei ja), kan niks eten en toch niet fatsoenlijk afgevallen
Jouw mening over 'ons mam' is boeiender wil je zeggenquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Niemand geeft een neuk.
Dieetclub is verderop.
Met mijn status maakt het niet uit wat ik post.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jouw mening over 'ons mam' is boeiender wil je zeggen
kom in me gezicht zegge danquote:
Ik heb borsten dus dan maakt het sowieso niet uit wat ik postquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Met mijn status maakt het niet uit wat ik post.
Jij bent nieuw dus moet eerst kwaliteit posten voordat je voor kwantiteit gaat.
hoogezand sapstengelmeer crew checking inquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:25 schreef Sapstengel het volgende:
Ik wilde mn post nog wijzigen, maar wat ik wilde zeggen er is niks mis met boeren tenzij ze uit Brabant of Limburg komen.
Zolang je geen verificatie hebt gepost ben je gewoon een man.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb borsten dus dan maakt het sowieso niet uit wat ik post
Gezien de meeste Fokkers sluit ik ook dan de borsten nog niet geheel uitquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Zolang je geen verificatie hebt gepost ben je gewoon een man.
Ja op Parkpop. Kkkaalkoppen. Toen was ik nog braaf ende lief.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:25 schreef seto het volgende:
clumsy had jij niet een incident hier met je hoofddoek
Weissman
hey deucestengelquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:28 schreef rhubarbje het volgende:
Genoeg mensen hebben mij ontmoet dus daar moeten jullie het maar mee doen
Ah je bent er zo eentje die naar meets gaat.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:28 schreef rhubarbje het volgende:
Neequote:Op woensdag 25 februari 2015 11:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Ah je bent er zo eentje die naar meets gaat.
Heey Awesome_ deze kan van je hossellijst af, die gaat naar meets.
Noem namen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:28 schreef rhubarbje het volgende:
lkkr voor jequote:Op woensdag 25 februari 2015 11:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja op Parkpop. Kkkaalkoppen. Toen was ik nog braaf ende lief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |