ten eerste, als je breaking bad nooit helemaal gezien hebt ben je een homo.quote:Op woensdag 25 februari 2015 01:31 schreef deadprez het volgende:
Is Better Call Saul leuk als je Breaking Bad nooit helemaal gezien hebt?
Je kan het los van elkaar zien, maar als je BB kent herken je wel dingen terugquote:Op woensdag 25 februari 2015 01:31 schreef deadprez het volgende:
Is Better Call Saul leuk als je Breaking Bad nooit helemaal gezien hebt?
ik heb geen zak met politiek maar vind het toch een erg goede serie. het gaat idd om Kevin Spacey die langzaam steeds verder probeert te komen in de politiek op hele toffe manieren. echt niets gaat te ver voor hem, het is een eikel maar toch wil je dat hij succesvol wordt.quote:Op woensdag 25 februari 2015 01:38 schreef Remqo het volgende:
HoC heb ik niet gezien, al vind ik Kevin Spacey wel een goed acteur.
ik heb begrepen dat het over de slangenkuil wat politiek heet gaat, dat trekt me niet zo.
nee, eigenlijk van gisterenochtend tot een paar uur geleden alleen maar in bed gelegen. morgen verder, hoop ik.quote:Op woensdag 25 februari 2015 01:41 schreef Remqo het volgende:
Ben je al aan seizoen 2 van Vikings begonnen?
lowlife nolifequote:Op woensdag 25 februari 2015 01:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb geen zak met politiek maar vind het toch een erg goede serie. het gaat idd om Kevin Spacey die langzaam steeds verder probeert te komen in de politiek op hele toffe manieren. echt niets gaat te ver voor hem, het is een eikel maar toch wil je dat hij succesvol wordt.
[..]
nee, eigenlijk van gisterenochtend tot een paar uur geleden alleen maar in bed gelegen. morgen verder, hoop ik.
hjb retryquote:
bredaquote:Op woensdag 25 februari 2015 01:46 schreef Laifve het volgende:
waar waren jullie toen je hoorde dat je geboren ging worden
Misschien toch maar eens kijken, volgens mij staat seizoen 1 op netflix.quote:Op woensdag 25 februari 2015 01:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb geen zak met politiek maar vind het toch een erg goede serie. het gaat idd om Kevin Spacey die langzaam steeds verder probeert te komen in de politiek op hele toffe manieren. echt niets gaat te ver voor hem, het is een eikel maar toch wil je dat hij succesvol wordt.
[..]
nee, eigenlijk van gisterenochtend tot een paar uur geleden alleen maar in bed gelegen. morgen verder, hoop ik.
aan allahs zijdequote:Op woensdag 25 februari 2015 01:46 schreef Laifve het volgende:
diep in de kut van mijn moederquote:Op woensdag 25 februari 2015 01:46 schreef Laifve het volgende:
seizoen 2 staat ook op Netflix, het is een originele Netflix seriequote:Op woensdag 25 februari 2015 01:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Misschien toch maar eens kijken, volgens mij staat seizoen 1 op netflix.
Bij S2 van Vikings komt ook wat politiek bij kijken, de allianties en verraad vormen de hoofdmoot.
perfecte serie om te bingewatchenquote:Op woensdag 25 februari 2015 01:58 schreef Remqo het volgende:
GoT moet ik ook nog aan beginnen, daarmee wou ik even wachten tot ik het wat rustiger heb qua series kijken.
Het genre spreekt me wel aan, dus kan ik straks binge kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |