altijd alles verpesten hè kutjongquote:
ja sorry ik ga wel weer 2 dagen wegquote:Op woensdag 25 februari 2015 01:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
altijd alles verpesten hè kutjong
neeequote:Op woensdag 25 februari 2015 01:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja sorry ik ga wel weer 2 dagen weg
quote:Op woensdag 25 februari 2015 01:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
sorry hoor dst ik geintereseerd ben in je ugh
2 weken geleden ofzo speelde ik 15 uur in 2 dagen, sindsdien ook niet meer aangeraakt. maar ik heb het al bijna uitgespeeld, jij bent pas net begonnen allemachtig, jeetje, alsjemenou zeg, goeie grutjesquote:Op woensdag 25 februari 2015 01:21 schreef deadprez het volgende:
Ben nog steeds niet verdergegaan met Dragon Age trouwens.Heb dit echt altijd met spellen de laatste tijd.
hehequote:Op woensdag 25 februari 2015 01:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
2 weken geleden ofzo speelde ik 15 uur in 2 dagen, sindsdien ook niet meer aangeraakt. maar ik heb het al bijna uitgespeeld, jij bent pas net begonnen allemachtig, jeetje, alsjemenou zeg, goeie grutjes
ik ben dan wel weer helemaal verslaafd aan diablo 3. gewoon bietje minder drugs dealen zodat je meer tijd hebt
Hoe vond je de nieuwe Saul?quote:
beter ga je wel battlefield hardline kopen, daar zit in een mode in waar je auto's moet jatten, perfect voor jouquote:
ik ga je zo aangeven bij het mdiquote:Op woensdag 25 februari 2015 01:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
beter ga je wel battlefield hardline kopen, daar zit in een mode in waar je auto's moet jatten, perfect voor jou
ik lag sinds een paar uur geleden nog in bed omdat ik ziek ben, ik heb vandaag nog helemaal niks gekeken helaasquote:
ik ga je blokcequote:
kan gebeuren, maar beterschapquote:Op woensdag 25 februari 2015 01:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik lag sinds een paar uur geleden nog in bed omdat ik ziek ben, ik heb vandaag nog helemaal niks gekeken helaas
ik ga je psn naam googlenquote:Op woensdag 25 februari 2015 01:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als jij dat doet dan ga ik je hecken
lobiquote:
Ik vond hem weer zeer vermakelijkquote:Op woensdag 25 februari 2015 01:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dank schön. was het wel een goeie aflevering?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |