quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:02 schreef FreezePop het volgende:
Komtie hahaha loopt een man door de woestijn helemaal uitgedroogd, komt hij een stropdassenkraam tegen. water alsjeblieft roept de man. Zegt de man van de kraam WE HEBBEN ALLEEN STROPDASSEN. De man kruipt verder en komt weer een stropdassenkraam tegen. WATER ALSJEBLIEFT en de man van de kraam zegt ALLEEN STROPDASSEN SORRY.
komt de man bij een restaurant en vraagt WATER ANDERS GA IK DOOD. zegt de ober ja sorry we laten hier niemand binnen zonder stropdas.![]()
HAHAHAHA
Dat is geen mop uit het jaar kruik bij mijn weten.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:03 schreef Metalfrost het volgende:
Zegt de ene mod tegen de andere:
"Ja dat topic van Lucky2Bastard is wel een kuttopic hè"
"Ja", antwoordt de mod. "Daar kan wel een slotje op."
"Inderdaad ja."
Dus sluiten ze het kuttopic door er een slotje op te zetten.
"He ouwe laten we nu verder gaan met bier zuipen, nu we aan ons quotum hebben voldaan."
"Ja is goed."
Hier moest ik echt om lachenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:02 schreef FreezePop het volgende:
Komtie hahaha loopt een man door de woestijn helemaal uitgedroogd, komt hij een stropdassenkraam tegen. water alsjeblieft roept de man. Zegt de man van de kraam WE HEBBEN ALLEEN STROPDASSEN. De man kruipt verder en komt weer een stropdassenkraam tegen. WATER ALSJEBLIEFT en de man van de kraam zegt ALLEEN STROPDASSEN SORRY.
komt de man bij een restaurant en vraagt WATER ANDERS GA IK DOOD. zegt de ober ja sorry we laten hier niemand binnen zonder stropdas.![]()
HAHAHAHA
maar wel om te gieren!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is geen mop uit het jaar kruik bij mijn weten.
nee, gewoon neequote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kan ie mooi bij die boerenmop, bwhehehehe.
zegt de kassa: computer says noquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:22 schreef de_boswachter het volgende:
'Komt een Turk bij de kassa' deed het in 1995 goed.
Tegenwoordig is dat racisme.
Nee dat is de grap lul.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:23 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
zegt de kassa: computer says no
Ja inderdaad, het bulkte van de neger, joden en turken moppen toen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:22 schreef de_boswachter het volgende:
'Komt een Turk bij de kassa' deed het in 1995 goed.
Tegenwoordig is dat racisme.
Gelachen toen! En nu mag helemaal niets meer.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja inderdaad, het bulkte van de neger, joden en turken moppen toen.
Je zou een tekening kunnen maken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gelachen toen! En nu mag helemaal niets meer.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Komt een jochie van ongeveer 8 jaar bij de apotheek en vraagt zonder blikken of blozen:
"Verkoopt u ook spiraaltjes?"
De overdonderde apotheker geeft hakkelend van de schrik toe dat hij spiraaltjes verkoopt.
"Brengt u ze ook in?" vraagt het joch.
Zweetdruppels parelen op zijn voorhoofd, hij maakt zijn boordje los en met vlekken in zijn nek stamelt hij: "J-ja, dat doe ik ook."
"Mooi," zegt het jochie, "wilt u dan even uw handen wassen, want ik wil graag een pond zoute drop."
HJ.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:49 schreef Vlinderbom het volgende:
Hoe gaat de leidse schoolbel?
TEEEEEERRRRINGGGGGGGGGGGG TEEEERRRRRRRRRINGGGGG
Hahahahabahahah
Ik zat al weer Poëzie te lezen in dat andere topic en ik durfde deze daar niet te postenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jij moet toch ook zat moppen kennen die oud zijn, FANN?![]()
![]()
![]()
Ooh, die is goor, maar móói!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zat al weer Poëzie te lezen in dat andere topic en ik durfde deze daar niet te posten![]()
doe ik hem wel hiero![]()
Het leven dat valt me soms rauw op mijn dak.
Mijn leven begon in mijn vader z'n zak.
Hij neukte m'n moeder, haar kutje zo strak.
Eerst was er controle, maar toen kwam de kwak.
Eén zaadje dat won toen
bevruchtte het ei.
Ik ben niet van de ooievaar
geen bloempje of bij.
Ik ben van het neuken
zo ben ik ontstaan.
Mijn vader die pompte
en kwam toen spontaan.
Voor jou geldt hetzelfde
ontken het maar niet
en denk er maar aan
als je je ouders weer ziet
Theo maassen, uit: 'tegen beter weten in'
daarom durfde ik hem niet in het Poëzie topic te postenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ooh, die is goor, maar móói!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |