Wist je dat ik onderwijzer ben? Ik heb een goede leermethode voor je: Lees zelf terug en leer van jezelf.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:21 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Welke vooroordelen heb ik in deze discussie geuit?
Het valt me op dat je de moeilijke vragen steeds ontwijkt.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wist je dat ik onderwijzer ben? Ik heb een goede leermethode voor je: Lees zelf terug en leer van jezelf.
bam.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wist je dat ik onderwijzer ben? Ik heb een goede leermethode voor je: Lees zelf terug en leer van jezelf.
Het is bij mij een kwestie van afwegen of ik de energie wil steken in een eindeloos heen en weerspel waarin er geen progressie zit in de gehele kwestie omdat mijn gesprekspartner geenszins van plan is dingen aan te nemen, na te denken over wát er misschien mis is aan zijn redeneringen etc.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:22 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het valt me op dat je de moeilijke vragen steeds ontwijkt.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het is bij mij een kwestie van afwegen of ik de energie wil steken in een eindeloos heen en weerspel waarin er geen progressie zit in de gehele kwestie omdat mijn gesprekspartner geenszins van plan is dingen aan te nemen, na te denken over wát er misschien mis is aan zijn redeneringen etc.
En geloof me.. jouw logica.. is vermoeiend want slaat alle kanten op..
Er zit geen progressie in omdat er geen enkele logica inzit om tradities af te schaffen omdat van een paar procent van de bevolking hun over-over-over-over-over-over-over-over-over-over-over-over-over-over-over-overgrootouders slaven zijn geweest.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het is bij mij een kwestie van afwegen of ik de energie wil steken in een eindeloos heen en weerspel waarin er geen progressie zit in de gehele kwestie omdat mijn gesprekspartner geenszins van plan is dingen aan te nemen, na te denken over wát er misschien mis is aan zijn redeneringen etc.
En geloof me.. jouw logica.. is vermoeiend want slaat alle kanten op..
Er zit geen progressie in omdat jij je niet kan voorstellen dat het nu slechts symbool staat voor hedendaags racisme en discriminatie.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:30 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Er zit geen progressie in omdat er geen enkele logica inzit om tradities af te schaffen omdat van een paar procent van de bevolking hun over-over-over-over-over-over-over-over-over-over-over-over-over-over-over-overgrootouders slaven zijn geweest.
Bij jou misschien. Bij 95% van de bevolking niet. Die 5% heeft het symbool gemaakt.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:32 schreef Voxs het volgende:
[..]
Er zit geen progressie in omdat jij je niet kan voorstellen dat het nu slechts symbool staat voor hedendaags racisme en discriminatie.
Nee, het was al een symbool, een voorstelling van hoe het niet moet!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:33 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Bij jou misschien. Bij 95% van de bevolking niet. Die 5% heeft het symbool gemaakt.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:38 schreef Baconbus het volgende:
Er is nu vast iemand druk bezig met de procenten fact-checken.
Het was al een symbool? Tot een paar jaar terug wist 95% van de bevolking geeneens dat die afbeelding op de gouden koets stond.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee, het was al een symbool, een voorstelling van hoe het niet moet!
En 95 % moet dus nodig wat opgevoed worden. Vooral in het gaan inzien dat het paneel niet zozeer het probleem is als wel al dat andere wat het vertegenwoordigt.
Dus omdat wij niet wisten...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:39 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het was al een symbool? Tot een paar jaar terug wist 95% van de bevolking geeneens dat die afbeelding op de gouden koets stond.
Op dat laatste ga ik maar niet in.
Er zijn geen kampen Voxs, dus geen zorgen verder.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dus omdat wij niet wisten...
Dat is een mooie...
Dat idee krijg ik als mensen zeggen dat 95% van de bevolking opgevoed moeten worden.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:40 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Er zijn geen kampen Voxs, dus geen zorgen verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |