SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's:SPOILER: StandaardPOLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POLL aspirant bewoner:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
24 februari: Nominatie
25 februari: 2 nieuwe aspirant bewoners
1 maart: exit 1 aspirant bewoner
2 maart: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
schiet op joh
There's a virus in my brain
And it's driving me insane![]()
ik eis ysquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:29 schreef drumcell het volgende:
patje ziet eruit als: ''ik eis 10 minuten zendtijd'' #NOS
en anders blaas ik mn sok op![]()
Patrick laat zich erg kennen met deze tekst tot nu toe, maar ik geloof dat hij op mark gaat. Dat maakt het allemaal goed.![]()
Ik las striptentquote:
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Hoop gelul... maar hij heeft een punt met de booky* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
patje'' afgelopen periode is er een 1 ton uitgegeven'''' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
ik blijf erbij, die pat is rijp voor een klinische behandelgroep voor vastgelopen narcistische adolescenten..
dan heb ik het nog niet eens over zijn manische en soms lichtelijk psychotisch ogende momenten![]()
Inderdaadquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:32 schreef sjampoeh het volgende:
al die kutwijven komen er weer mee weg![]()
![]()
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:32 schreef Ransjih het volgende:
ja patje, neem de financiën ook maar over joh![]()
dan komt alles goed
ging prive ook prima
Forum Opties Forumhop: Hop naar: