Zit die deksel er niet gewoon opgeklikt, dat hij door iets weg te duwen in die gaatjes open gaat?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:32 schreef 33 het volgende:
Als dat laatste het geval is, wat voor superkleine schroevendraaier heb je hiervoor nodig?
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:32 schreef 33 het volgende:
In mijn gebouw zijn er een paar klootzakken die geen huur betalen, geen sleutel hebben van de portiekdeur en hoogstwaarschijnlijk ook aan onderhuur doen. De huisbaas is bezig om ze eruit te krijgen, maar dat duurt even.
Anyway, die gasten kunnen dus alleen naar binnen als iemand anders in het gebouw ze open 'zoemt', waardoor ze dus de hele tijd (en nacht) aan blijven bellen bij iedereen. Ik heb alles behalve zin om elke nacht hierdoor wakker gebeld te worden.
Mijn vraag dus, hoe zou ik mijn intercom tijdelijk uit kunnen zetten? Ik wil dit voornamelijk 's nachts doen, zodat ik gewoon geen bel hoor en dat ding gewoon even uitstaat. Volgens mij gaat het om een SSS Siedle HTS 711-01:
[ afbeelding ]
Kan ik iets fixen bij de meterkast of moet ik deze opendraaien? Als dat laatste het geval is, wat voor superkleine schroevendraaier heb je hiervoor nodig?
Thanks!!
Hoop dat ze dat allemaal gaan doen zo, en jij zal maar op iemand wachten en hebt je hoorn nog niet terug gelegd.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:36 schreef 33 het volgende:
Ik heb even geprobeerd wat Elan aanraadde en volgens mij werkt dat gewoon! Hoorn is eraf en er kan niet meer worden aangebeld. Super!!
Dan bellen ze maar mobiel.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:16 schreef john2406 het volgende:
[..]
Hoop dat ze dat allemaal gaan doen zo, en jij zal maar op iemand wachten en hebt je hoorn nog niet terug gelegd.
Dat is inderdaad een oplossing, alleen mobiel kost toch geld is het niet direct dan wel indirect. stel ik zou er staan met een pakketje om te leveren?quote:
Zo duur is mobiel bellen niet. Voor een postbode zou ik iig niet thuis blijven. ik laat dat soort dingen op kantoor afleveren.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:19 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een oplossing, alleen mobiel kost toch geld is het niet direct dan wel indirect. stel ik zou er staan met een pakketje om te leveren?
Mag hij het op het postkantoor gaan halen toch?
Ik denk dat het juist de bedoeling is om die mensen buiten te houden......quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:20 schreef borbit het volgende:
Waarom doen jullie niet gewoon iets tussen de deur zodat ie niet in het slot valt. Dan hoeven die mensen ook niet meer aan te bellen?
Dan krijg je allemaal mensen in je flat die er niet thuishoren? Iedereen kan dan naar binnen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:20 schreef borbit het volgende:
Waarom doen jullie niet gewoon iets tussen de deur zodat ie niet in het slot valt. Dan hoeven die mensen ook niet meer aan te bellen?
Is het dan niet iets om gewoon aangifte te doen?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:51 schreef 33 het volgende:
Ik doe de intercom alleen na +- 21:00 uur uit, 's ochtends gaat hij weer aan. Maar anders weet ik wel als ik iemand of iets verwacht.
En die gasten hebben binnen een paar maand tijd zowel de portiekdeur als de achterdeur (leidend naar de fietsen) meerdere malen gemold, zodat ze zomaar naar binnen kunnen en dat is dus totaal niet de bedoeling.
Dat zou ik allicht proberen, maar ho wacht eens ik heb het een keer geprobeerd.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:28 schreef hottentot het volgende:
[..]
Is het dan niet iets om gewoon aangifte te doen?
Aangifte kost een hoop tijd en het resultaat is inderdaad vaak 0.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:00 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dat zou ik allicht proberen, maar ho wacht eens ik heb het een keer geprobeerd.
Niet bij een portiek maar over onze tuin, die zeiden met een glad gezicht meneer dat is een civiele zaak.
Dat beetje respect wat ik nog had vloeide meteen weg en is ook weg gebleven!
Waar is dan wel resultaat, al denk ik dat ik het wel weet!quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:05 schreef Megumi het volgende:
[..]
Aangifte kost een hoop tijd en het resultaat is inderdaad vaak 0.
Bij problemen met je buren is verhuizen vaak de beste optie.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:08 schreef john2406 het volgende:
[..]
Waar is dan wel resultaat, al denk ik dat ik het wel weet!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |