Wattwitter:coen3fm twitterde op zaterdag 21-02-2015 om 20:51:04Kijken naar de zoon van Prince. @JettRebel rockt de @HMH hard!! http://t.co/D3ZinXvPds #3FM reageer retweet
Tsja, ik moet even wat slechte zaken aan het licht brengen. Het is niet eens dat ik een hekel aan die jongen heb maar dit kan echt niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:48 schreef TARDIS. het volgende:
Wat een Jett Rebel bagger laat je los op FOK!, TS.
Een ieder z'n interesses.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, ik moet even wat slechte zaken aan het licht brengen. Het is niet eens dat ik een hekel aan die jongen heb maar dit kan echt niet.
Princequote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:50 schreef gianni61 het volgende:
klopt toch? prince is ook een doorgesnoven debiel
Ik denk dat hij het nummer Rebel Yell bedoelt...dat andere zegt me namelijk ook niks.quote:
geen ideequote:
Oh, het is dus meer de dochter van Prince.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:51 schreef Loveless85 het volgende:
3 Jett's voor je topic.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Echt.... wat een kaffer.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:51 schreef Loveless85 het volgende:
3 Jett's voor je topic.
[ afbeelding ]
GODVERDOMME.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:51 schreef Loveless85 het volgende:
3 Jett's voor je topic.
[ afbeelding ]
Waylon heeft ook nog wel tijd over voor een duet, die is wel van de samenwerking.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:02 schreef Loveless85 het volgende:
Maar goed, is er eens een unieke artiest, is het weer niet goed. Nu wordt de leegte van het stoppen van Krezip en Kane tenminste een beetje opgevuld. Zou leuk zijn als hij wat concerten samen met Kensington deed.
mad?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:44 schreef DroogDok het volgende:
Jet Rebel wordt niet alleen bij 3fm gehyped maar ook op FOK!
uniek? 3fm is bovenal veilig en mainstream.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:02 schreef Loveless85 het volgende:
Maar goed, is er eens een unieke artiest, is het weer niet goed. Nu wordt de leegte van het stoppen van Krezip en Kane tenminste een beetje opgevuld. Zou leuk zijn als hij wat concerten samen met Kensington deed.
Neuh.quote:
3FM is alternatieve radio met DJ's die weten waar ze over praten. Kan je van Q-Music enzo niet zeggen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:58 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
uniek? 3fm is bovenal veilig en mainstream.
Er is niets alternatiefs aan. Maar goed wel als je referentiekader Qmusic isquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
3FM is alternatieve radio met DJ's die weten waar ze over praten. Kan je van Q-Music enzo niet zeggen.
Ze ontdekken artiesten als Jett Rebel en Kensington, dat vind ik toch behoorlijk alternatief hoor. Ze hebben er gewoon een goede kijk op. Beter dan jullie hierzo.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:33 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Er is niets alternatiefs aan. Maar goed wel als je referentiekader Qmusic is
Sorry maar dat is echt niet alternatief. gewoon mainstream.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze ontdekken artiesten als Jett Rebel en Kensington, dat vind ik toch behoorlijk alternatief hoor. Ze hebben er gewoon een goede kijk op. Beter dan jullie hierzo.
Niet waar ze draaien het op 3FM en hunnie hebben het ontdekt dus is het alternatief. Het staat ook op van die festival als Lowlands en Pinkpop enzo.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:37 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Sorry maar dat is echt niet alternatief. gewoon mainstream.
3FM is de grootste pauperzender. Radio Veronica daarentegen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
3FM is alternatieve radio met DJ's die weten waar ze over praten. Kan je van Q-Music enzo niet zeggen.
Pinkpop is dan ook niet alternatief. Lowlands ook nauwelijks meer. En 3FM al helemaal niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet waar ze draaien het op 3FM en hunnie hebben het ontdekt dus is het alternatief. Het staat ook op van die festival als Lowlands en Pinkpop enzo.
quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:51 schreef TUFKAL het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)elikoptervlucht.html
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:51 schreef Loveless85 het volgende:
3 Jett's voor je topic.
[ afbeelding ]
spreekt wel voor hem eigenlijkquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:44 schreef CPS2000 het volgende:
Mijn grootste probleem met Jett Rebel: hij heeft geen hits. Kan best goed spelen en zingen enzo, maar de muziek die hij schrijft is gewoon kut. Over smaak valt niet te twisten maar ik heb voor de grap even gezocht in de archieven van de mega top 50 en de top 40. Geen noteringen. Dus eigenlijk blieft niemand die zooi maar wordt het door de NPO-trechter in de kelen van de brave 3FM-luisterende en DWDD-kijkende gansjes gedouwd. Laat die gast zijn mediastilte waarmaken en dan kijken of hij op eigen kracht ook ergens kan komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |