Geen idee, maar ik wou wel dat dat mijn hand wasquote:
Ik moet weerstaan om even mij af te zonderen op de faxmachinequote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik wou wel dat dat mijn hand was
Ik denk dat ik daarna nooit meer m'n hand was
quote:
HOITJES?quote:
Ja hij was boosquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoor dat Jett Rebel, het wonderkind van 3fm, Roosbeef even flink op de plaats heeft gezet
Jett heeft Roos eindelijk een goede beurt gegeven?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoor dat Jett Rebel, het wonderkind van 3fm, Roosbeef even flink op de plaats heeft gezet
Hoe gaat dit verder? Kijk vanavond naar Goede Tijden, Slechte Tijden.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
grapje het boeit niemand 1 neuk.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:22 schreef JDude het volgende:
[..]
Hoe gaat dit verder? Kijk vanavond naar Goede Tijden, Slechte Tijden.
Nee, alleen Gwen van Poortenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jett heeft Roos eindelijk een goede beurt gegeven?
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee, alleen Gwen van Poorten
Hij wel
Dan moet je die periode gewoon beëindigenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een probleem betreft drank.
Vrijdag een feestje met gratis drank, maar ik zit in mijn alcoholvrije periode.
ONZ / Help hier user Paul weer aan de drankquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een probleem betreft drank.
Vrijdag een feestje met gratis drank, maar ik zit in mijn alcoholvrije periode.
Om te laten zien dat je wilskracht groter is dan te voldoen aan je lusten.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan moet je die periode gewoon beëindigen
Alcoholvrije periodeswaarom zou je jezelf een pleziertje ontnemen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |