Fristi is best lekkerquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:15 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Maar ik had begrepen dat ik aan de Fristi moet![]()
Das imho niet te zuipen![]()
Zucht spa rood, spa blauw, 7 down, redbull geeft je braakneigingen, koffie, thee, cola, jus.
Hm
quote:
quote:Van die licht zure appelsap
Smakelijk! Nog een favoriete smaak?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:27 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
[..]![]()
Het zal denk ik thee worden
Ja eigenlijk geen thee maar een struikje, rooibos.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:32 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Smakelijk! Nog een favoriete smaak?
Heel goed gedaan!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Eerste glas wijn zit in mijn buikje, sorry mensen.
Het blijft 57 dagen.
Nu wel oppassen dat je niet langzaam aan meer gaat drinken maar het gewoon bij af en toe gezellig een glaasje meepakken kunt houdenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:53 schreef ieniminimuis het volgende:
De schade viel mee: 1/3 van een wijnfles en 2 biertjes.
Dat is een stuk minder dan ik normaal zou drinken op een feestje, dus de missie van geen alcohol drinken voor een tijdje dat leidt tot minder alcoholconsumptie in het algemeen is voor mij geslaagd.
In mijn omgeving ook. In mijn familie wordt enorm veel gezopen, ben er eigenlijk een beetje mee opgegroeid. Als wij bv een feestje hebben ligt de hele koelkast/keuken vol met drank.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik drink sinds begin dit jaar veeeel minder. In de weekenden zoop ik gewoon veel te veel. Kon me sinds jaren geen weekend meer herinneren dat ik niet gedronken had. Doordeweeks dronk ik al een tijdje niet meer.
Dit jaar dus al een aantal weekenden helemaal niets gedronken. Gisterenavond wel lekker 3 Tripels op. Bevalt me wel zo. Dat per se naar de kroeg moeten heb ik dus niet meer. Ben vaker gewoon lekker thuis. Bespaart nog eens geld ook.
Overigens is het wel zo dat ik me nu pas realiseer dat ik eigenlijk alleen maar met mensen om ga die zeer regelmatig, of zeg maar gerust vaak, teveel drinken. Zet je wel even aan het denken.
In Nederland heerst wel een drankcultuurtje. Zeker in de weekenden.
In mijn familie dan weer niet, maar ik zie mijn familie ook niet heel veel. Maar bij feestjes van vrienden, en dat zijn er nogal wat, daar is het 't zelfde liedje. Al sinds ik mij kan herinneren.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:54 schreef Galgeras het volgende:
[..]
In mijn omgeving ook. In mijn familie wordt enorm veel gezopen, ben er eigenlijk een beetje mee opgegroeid. Als wij bv een feestje hebben ligt de hele koelkast/keuken vol met drank.
Kan me nog herinneren toen ik een klein ventje was en bij mijn opa in het bejaardenhuis op bezoek was. Zei hij dat ik een pakje appelsap uit de koelkast mocht pakken. Moest ik eerst 15 flesjes bier weghalen om erbij te kunnen LOL.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
In mijn familie dan weer niet, maar ik zie mijn familie ook niet heel veel. Maar bij feestjes van vrienden, en dat zijn er nogal wat, daar is het 't zelfde liedje. Al sinds ik mij kan herinneren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |