Ai dan is het wel knap!quote:
Vrijdagavond ga ik het uittesten.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Alsof het zonder bier en wijn niet gezellig kan zijn op een feestje.
Ik zaterdagquote:Op maandag 23 februari 2015 22:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vrijdagavond ga ik het uittesten.
quote:Op maandag 23 februari 2015 22:44 schreef quinoahipster het volgende:
Ik heb 1x gezondigd (1 biertje)
Fijn dat we het over andere avonden hebben dan gaan we niet naar hetzelfde feestje. Ik vind het namelijk erg ongemakkelijk om Fok!kers in het wild tegen te komen.quote:
Top!quote:
Ik heb ooit eens~twee uur in een bioscoopzaal vol FOK!-ers gezetenquote:Op maandag 23 februari 2015 22:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Fijn dat we het over andere avonden hebben dan gaan we niet naar hetzelfde feestje. Ik vind het namelijk erg ongemakkelijk om Fok!kers in het wild tegen te komen.
Geplande meets zijn niet eng, ongeplande wel.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:57 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens~twee uur in een bioscoopzaal vol FOK!-ers gezeten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
The Horror!
Als jij het zegt geloof ik je gewoon omdat je inimini bentquote:Op maandag 23 februari 2015 22:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geplande meets zijn niet eng, ongeplande wel.
Ik denk dan aan een scenario dat ik mijn FOK!-Shirt met username aan heb met een trui erover zodat niemand het weet en dat het dan te warm is en ik mijn trui uittrek en dan pas door heb dat ik mijn FOK!-erdom heb blootgegevenquote:Als je na 2 glazen cola met iemand staat te praten over hobby's en er dan achter komen dat de ander persoon op Fok! zit... Zelf zou ik nooit toegeven dat ik op Fok! zit.
Ja maar heb je afgelopen 7 dagen gedronken?quote:Op maandag 23 februari 2015 23:04 schreef Fylax het volgende:
Ik drink ook wel eens daarom sta ik er ook in
Gr collega Paul
Oh, nee.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:07 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja maar heb je afgelopen 7 dagen gedronken?
Ja maar wie zijn er afgehaakt is de vraagquote:Op maandag 23 februari 2015 23:09 schreef Mani89 het volgende:
De afhakers mogen doorgestreept worden in de OP. Slappelingen!
Galgeras, maar die zie ik al niet meer in de OP. En quinoahipster, RAUS!quote:Op maandag 23 februari 2015 23:11 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja maar wie zijn er afgehaakt is de vraag
quote:Op maandag 23 februari 2015 23:09 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Nog steeds geen druppel.
quote:
quote:Op zondag 15 februari 2015 17:15 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Ik drink niet, dus ik doe mee.
quote:
Ja dat is al eerder besproken. Ja dan heb je een alcoholprobleem. Zoals half Nederland een alcoholprobleem heeft!quote:Op maandag 23 februari 2015 23:18 schreef Queller het volgende:
Het is vast al eerder opgemerkt, maar als je hier moeite mee hebt, dan heb je toch gewoon een alcoholprobleem, of denk ik te zwart wit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |