Ik stem voor de voorlaatstequote:Op maandag 23 februari 2015 21:10 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vind het laatste plaatje echt heel tof
Slaafvrij? Is dat zoiets als fair trade?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
De lekkerste slaafvrije chocolade ooit.
Het gaat verder dan dat. Kijk een heel artikel (mocht je je eens vervelen):quote:Op maandag 23 februari 2015 22:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Slaafvrij? Is dat zoiets als fair trade?
En dit:quote:Meer dan Fairtrade
Wij hebben gekozen voor een Fairtrade certificering, maar zien dit slechts als startpunt. En ook wij zijn van mening, dat het Fairtrade systeem wel een stukje efficiënter mag worden. Daarover hebben we dan ook kritische gesprekken met Fairtrade. Wij vinden het vooral belangrijk dat bedrijven hun eigen verantwoordelijkheid nemen en zich niet verschuilen achter een label. Alleen als alle oorzaken van slavernij worden aangepakt, kunnen de problemen daadwerkelijk worden opgelost. Dit gaat verder dan certificering alleen.
Tony’s premie
Tony’s kiest ervoor om een premie te betalen die ruim 2x hoger ligt dan de gemiddelde premie die in de industrie betaald wordt. We zijn ons er zeker van bewust dat daarmee het armoedeprobleem nog niet is opgelost, maar zetten hiermee wel weer een stapje in de goede richting.
Lange termijn relaties
Daarbij blijven we een loyale partner, ook als de boeren een keer afspraken niet na kunnen komen. We gaan hiervoor een lange termijn relatie van minimaal 5 jaar aan met de boerencoöperaties. In die periode willen we hun hele oogst afnemen. En zijn er problemen in de aanlevering, dan kijken we samen hoe we dit op kunnen lossen.
Ah tof! Nu herken ik de verpakking ook wel.. stom. Maar wist niet dat dat een goed iets was ofzo.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het gaat verder dan dat. Kijk een heel artikel (mocht je je eens vervelen):
http://www.tonyschocolonely.com/2014/12/09/kritisch/
[..]
En dit:
[ afbeelding ]
In 2020:quote:Op maandag 23 februari 2015 22:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het gaat verder dan dat. Kijk een heel artikel (mocht je je eens vervelen):
http://www.tonyschocolonely.com/2014/12/09/kritisch/
[..]
En dit:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 februari 2015 23:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah tof! Nu herken ik de verpakking ook wel.. stom. Maar wist niet dat dat een goed iets was ofzo.
Wel goed dat je daar bewust mee bezig bent.
quote:
Ja, druk dagje vandaag Scrum. Ach, dan gaat het ook lekker snel, wat jij zegt.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:38 schreef Scrummie het volgende:
Bijna goedemiddag alweer! Tijd vliegt vandaag.
In een gekkenhuis is het wel altijd druk enzoquote:
Verschil moet er wezenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja iets met werken en brood op de plank. Triviale zaken .
Horen erbij, deze dagen!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, druk dagje vandaag Scrum. Ach, dan gaat het ook lekker snel, wat jij zegt.
Gewoonweg bizar. Logica ontgaat mij volkomen!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt he. Gisteren was het maandag en drukker, hoe dan.
Misschien omdat ik de TS ben.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gewoonweg bizar. Logica ontgaat mij volkomen!
Dat is onmogelijk. Jij bent zo'n beetje het meest gewilde object van Fok.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Misschien omdat ik de TS ben.
Hoi.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:59 schreef Divje het volgende:
Goeiemiddag!Alles goed met de BNW-skittles?
Kan iemand me vertellen waarom je anderhalf/twee (!!) jaar na de break-up nog steeds dagen hebt dat je dipperig bent en spijt hebt van alles?
fml.
Omdat je het mist. Het. Dus niet haar. Tenminste, dat denk ik. Spijt is een emotie die daaruit voortkomt, en is dus niet de daadwerkelijke emotie..quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:59 schreef Divje het volgende:
Kan iemand me vertellen waarom je anderhalf/twee (!!) jaar na de break-up nog steeds dagen hebt dat je dipperig bent en spijt hebt van alles?
fml.
Dan had ik idd hele andere dingen aan m'n hoofdquote:
Yah i knowquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat je het mist. Het. Dus niet haar. Tenminste, dat denk ik. Spijt is een emotie die daaruit voortkomt, en is dus niet de daadwerkelijke emotie..
I feel ya. *boks*
Brrrquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:03 schreef Insomnia_ het volgende:
2,5 uur in tandarts stoel gelegen vanochtend
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:59 schreef Divje het volgende:
fml.Bedankt lul die dit op m'n FB postte
Hahaha. Hou op hoor.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk. Jij bent zo'n beetje het meest gewilde object van Fok.
Kiezen versleten.quote:
Help jij me dan!!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]is vrij normaal denk ik, even treuren en weer verder gaan is het beste.
[..]
Hahaha. Hou op hoor.
Hebben ze direct alles gedaan?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kiezen versleten.
Kleine erfenis van m'n drankgebruik van vroeger.
Dus moesten allemaal gerepareerd worden.
Zonder vulling gedaan.
Hmm oke. Als het echt om haar is, is het klote..quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Yah i knowmaar het is wel puur om haar te doen. Ze liet net de hond uit, en dat was het eerste wat ik zag toen ik de gordijnen open deed
Nu weer m'n pro/con lijstje opduikelen
Niet zo hard voor jezelf, het valt vast reuze mee.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Bedoel zonder verdoving.
Wat ben ik dom.
Ja.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:10 schreef Divje het volgende:
Hebben ze direct alles gedaan?Ipv tig vervolgafspraken zoals hier in NL?
Denk het hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hmm oke. Als het echt om haar is, is het klote..
Beter toch? Ben je er vanafquote:
Ja, en geen verdoving dus geen naalden.quote:
Weer een mooi strak smoeltje voor Inso!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, en geen verdoving dus geen naalden.
En de pijn was wel te doen.
Lekker hoor
Haha, dat helpt niet, je vergeet toch de kut dingen veel te snel als er iets van gevoel bij zitquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Denk het hoormaar had er normaal geen moeite mee om haar te zien. Vandaag wel dus zal wel om haar gaan.
Terwijl we beiden zo ons best hadden gedaan om zo vertyft mogelijk uit elkaar te gaan
Vrienden met een ex kan ik dus echt nietquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, dat helpt niet, je vergeet toch de kut dingen veel te snel als er iets van gevoel bij zit. Ik ben dus nog goeie vrienden met m'n ex van 2 jaar terug, dat werkt prima. Zij is gelukkig in nieuwe relatie en ik ben gelukkig alleen. Gun haar alle plezier en geluk van de wereld, en zij mij ook. Prima te doen.
Maar ik heb zelf ook nog wel eens momentjes hoor, dat ik even terug denk aan hoe het was, mooie tijden, verlang ik dan weer naar terug (zoals ik ook altijd terug denk aan het moment dat KB met dat schitterende uitzicht naar jouw/Tjacka/Blaadjes/Inso/mij omkijkt, dol verliefd). Maar meer naar de tijd die ik samen met haar had, de fijne dingen, maar niet naar haar. Ik weet waarom we uit elkaar zijn gegaan, en dat dat moest, geen gezonde relatie anders.
Zo werkt het.. en als haten je helpt, doen. Ik ben zelf meer van de positieve emoties bij dit soort dingenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Vrienden met een ex kan ik dus echt niet![]()
komen problemen van.
Wel tof dat het kan bij jullie!![]()
Probleem is vaak dat de mooie dingen veel mooier lijken in herinnering, en dat verdringt al die klotemomenten, idd door gevoel. Moet zegen dat het kutgevoel nu alweer weg ebt. Want het is nu eenmaal beter zo
De herinneringen blijven altijdde mooie worden gekoesterd. En die mooie momenten komen wel weer, met iemand anders
Haat haar op dit moment weer![]()
Ben ook wel positief ingesteld, meestalquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zo werkt het.. en als haten je helpt, doen. Ik ben zelf meer van de positieve emoties bij dit soort dingen
Alles is lastig. That's lifequote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wel lastig hoor, wat scrummie zegt sluit ik me wel bij aan.
We zijn het gewoon wéér eens.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wel lastig hoor, wat scrummie zegt sluit ik me wel bij aan.
Wie wil dat wel.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Behalve dan dat hij niks met Amsterdam te maken wil hebben.
Tja. Dat ben ik met Inso eens.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Behalve dan dat hij niks met Amsterdam te maken wil hebben.
Bijna wel ja. Al deed ie wel rustig aan dus het was niet 2,5 uur aan een stuk door.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat lees ik?Lag je twee en half uur op de pijnbank? Brrrr
Maar heb je geen razende pijn gehad?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Hij heeft wel m'n voortand super gemaakt
Vond het wel goed te doen eigenlijk. Wel naar gevoel bij boren, maar ik ben als de dood voor naalden dus liever beetje pijn dan naalden.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar heb je geen razende pijn gehad?![]()
Wel stoer hoor, zo zonder verdoving. Bikkel ben je.
Mij wel, en flink ook.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:19 schreef Blaadjes het volgende:
Ik gebruik al jaren drank maar heeft me nog nooit behandelingen bij de tandarts opgeleverd. ......
Ja kom wel even op visite.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ga jij ook naar het circus dan?
Wat een sfeertje zal er weer hangen in het stadion. Sevilla-achtige taferelenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Dat wordt spannend Div
Is er zo'n actiequote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:54 schreef Scrummie het volgende:
Ik doe nog mee aan de win actie voor twee kaarten van de Facebook van Feyenoord.
Als ik win mag jij mee div.
Financieel gedoe voor mijquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:56 schreef Blaadjes het volgende:
Waarom kopen jullie niet gewoon kaarten?
Same as Scrummie. En moet nieuwe cc aanvragenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:56 schreef Blaadjes het volgende:
Waarom kopen jullie niet gewoon kaarten?
Retourtje met de trein is nu al te duurquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:01 schreef Blaadjes het volgende:
Nou ja als jullie maar naar Rotterdam komen want we moeten wel de stad verdedigen natuurlijk.
Dat is wel minder.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Retourtje met de trein is nu al te duur
Prioriteiten stellen he. Bier en groente. En dan maar hopen inderdaadquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:09 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat is wel minder.
Laten we hopen op betere financiële tijden voor jullie.
Op de bank met 2 bruine boterhammen in blik plus een dikke prei in je mond ook niks mis mee idd.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Prioriteiten stellen he. Bier en groente. En dan maar hopen inderdaad
Ach, thuis lekker op de bank is ook niks mis mee. Natuurlijke habitat
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:15 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Op de bank met 2 bruine boterhammen in blik plus een dikke prei in je mond ook niks mis mee idd.
Alcohol bizar slecht voor je tanden.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:54 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Maar door de drank of verwaarlozing door de drank?
Ik kan alleen maar hopen. Geen touw aan vast te knopen dit jaar.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Wat verwacht jij van jouw cluppie donderdag?
ok.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alcohol bizar slecht voor je tanden.
En alcohol bevorderd knarsen met je tanden.
Het is niet echt goed te noemen neequote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:23 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar hopen. Geen touw aan vast te knopen dit jaar.
Dit.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Als Legia en Feyenoord doorgaan ben ik dronken van geluk.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:29 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ok klaar met sympathiek zijn over de kakkerlakken.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:44 schreef Divje het volgende:
Altijd weer die kleine groep die het verpest voor de anderen
Sip, blij, boos, redelijk opgewonden, boos, rustig en nu.. supervrolijkquote:
Ah, is het zo'n dag. Kan gebeuren, je hebt zes gegooid (alle mogelijke emoties in een).quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Sip, blij, boos, redelijk opgewonden, boos, rustig en nu.. supervrolijk
Dat is zo'n beetje m'n dag.
Vrouw.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Ruilen?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zou een goede man geweest zijn, Dicje we zijn in het verkeerde lichaam geboren.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Weetniet. Ben nu dit een beetje gewend eigenlijk. Heb me er maar bij neergelegd.
jullie zijn gekquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik wil ook verliefd achterom kunnen kijken.
Voorpret voor donderdag Divje.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee hoorquote:
Oe lekker. Spitskool!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Voorpret voor donderdag Divje.
Wat heb je gegeten vandaag?
Ik spitskool met een gemarineerd varkenslapje.
Heb je een recept voor me?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:19 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee hoor
[..]
Oe lekker. Spitskool!
Eigenlijk wou ik geen pasta meer gaan eten na al die aanstellerige italianen, maar heb toch een lekkere fusili carbonara gegeten.
http://www.okokorecepten.(...)ieke-penne-carbonaraquote:
Niet eens tegen Ajax in deze, Legia is gewoon de 1-na-mooiste club ter wereld.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:29 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ok klaar met sympathiek zijn over de kakkerlakken.
Held.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:29 schreef Divje het volgende:
[..]
http://www.okokorecepten.(...)ieke-penne-carbonara
Dit was oorspronkelijk het idee.
Maar ik heb eerst gehakt en bacon en in kleine stukjes gesneden champignon gebakken, om daarna het kaas-room-ei mengsel tegelijk met de fusili erbij te doen. Nog even flink roeren tot al het ei gestold is en smullen
En natuurlijk nog knoflook en een gesnipperd pepertjewant het moet wel pittig zijn.
Gebakken ei met baconquote:
Bacon is bacon. Spek is spek. Wereld van verschil.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Gebakken ei met bacon
Al mag je dat hier niet zeggen, het is SPEK!
Klinkt heerlijk. Heb het opgeslagen, dankjewel Divquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:29 schreef Divje het volgende:
[..]
http://www.okokorecepten.(...)ieke-penne-carbonara
Dit was oorspronkelijk het idee.
Maar ik heb eerst gehakt en bacon en in kleine stukjes gesneden champignon gebakken, om daarna het kaas-room-ei mengsel tegelijk met de fusili erbij te doen. Nog even flink roeren tot al het ei gestold is en smullen
En natuurlijk nog knoflook en een gesnipperd pepertjewant het moet wel pittig zijn.
Ja logisch. Je hebt de behandeling nog maar net achter de rug. Zal nog wel even gevoelig blijvenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Vullingen doen pijn bij koude dingen![]()
Hier wel een mooi Legia en Warszawa filmpje met ondertiteling voor jullie.
Daar wil m'n opa niks van wetenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:40 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Bacon is bacon. Spek is spek. Wereld van verschil.
Had je opa dan maar onderstaande gelezen. Bacon is een serieuze zaak.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:44 schreef Divje het volgende:
[..]
Daar wil m'n opa niks van wetenSPEK!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Had je opa dan maar onderstaande gelezen. Bacon is een serieuze zaak.Dit wist ik dan ook weer niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kook het gewoon in water met zout en daarna beetje boter en nootmuskaat erop.
Ja gekookte aardappels met 'Divje'-jusquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]. Best simpel en doeltreffend, eet je er dan ook aardappelen bij? Spitskool is nom
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja gekookte aardappels met 'Divje'-jus![]()
Ik vind spitskool zo heerlijk zacht van smaak.
Leuk scheldwoord zou het kunnen zijn wel, net als kokosmakroon.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:58 schreef Scrummie het volgende:
Elke keer als ik spitskool lees denk ik aan voetbal. Is dat erg?
Nee hoor schat . Bij rode kool denk ik ook aan voetbalquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:58 schreef Scrummie het volgende:
Elke keer als ik spitskool lees denk ik aan voetbal. Is dat erg?
Jij weet heul nie hoe ik mijn jus maakquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja gekookte aardappels met 'Divje'-jus![]()
Ik vind spitskool zo heerlijk zacht van smaak.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Leuk scheldwoord zou het kunnen zijn wel, net als kokosmakroon.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoor schat . Bij rode kool denk ik ook aan voetbal
Oh je bedoelt gehakt gerold in de bladeren? Dat lijkt me ook heerlijkquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Oh misschien ook eens maken dan. In de couscous is spitskool ook lekker, of gevuld met gehakt enzulks.
Is dat na de bruiloft?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:01 schreef Scrummie het volgende:
KB gaat voor ons koken op onze meet.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh je bedoelt gehakt gerold in de bladeren? Dat lijkt me ook heerlijk
Nee, maar je kan er zo beeldend over vertellen dat ik gewoon aan je moet denken als ik jus maak. Dan denk ik: het moet lekker dik zijn, net als de jus van Divquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Jij weet heul nie hoe ik mijn jus maak
dit doet me pijnquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk het.
Welke bruiloft eigenlijk?
Ja hallo, dat kan die van ons zijn, maar ook die van jouw en div, jij en tjack, jij en B, jij en schommel. Of doe je die op 1 dag?quote:
KB en jijquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk het.
Welke bruiloft eigenlijk?
Ahzoquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, maar je kan er zo beeldend over vertellen dat ik gewoon aan je moet denken als ik jus maak. Dan denk ik: het moet lekker dik zijn, net als de jus van Div
ik en tjackaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja hallo, dat kan die van ons zijn, maar ook die van jouw en div, jij en tjack, jij en B, jij en schommel. Of doe je die op 1 dag?
Sorry, dan heb ik dat gedroomd. Jij was altijd al de enige voor mij, maar ik dacht dat dat andersom niet zo wasquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik en tjackascrummie pls en met schommel en B heb ik het nooit over trouwen gehad. Dacht dat jij en ik in Iran ditdatalleszuszo,
jij, divje en ik 4everquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sorry, dan heb ik dat gedroomd. Jij was altijd al de enige voor mij, maar ik dacht dat dat andersom niet zo was.
Ben zo compleet afgeschreven dat ik niet eens meer genoemd word.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik en tjackascrummie pls en met schommel en B heb ik het nooit over trouwen gehad. Dacht dat jij en ik in Iran ditdatalleszuszo,
Nee Div, jij hoort er automatisch al bij. Zo ingeburgerd ben je.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Ben zo compleet afgeschreven dat ik niet eens meer genoemd word.![]()
ja inderdaad wachtquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Ben zo compleet afgeschreven dat ik niet eens meer genoemd word.![]()
oh wacht.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee Div, jij hoort er automatisch al bij. Zo ingeburgerd ben je.
Sorry.quote:
Inquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij hebt me bij deze SC geïntroduceerd.
Ik wist het niet meer.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Inofzo.
Maar je hebt nu een soort van een harem toch? Het is een begin
EN WAT IS DAAR MIS MEE?!?!?!?!?!?!?!?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij hebt me bij/aan? deze SC geïntroduceerd.
hij is naar newcastlequote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Die is kapot van het patat bezorgen.
Dat is alleen maar tof toch?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
EN WAT IS DAAR MIS MEE?!?!?!?!?!?!?!?
Twijfel ook nogquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wist het niet meer.![]()
Haha, maar ik was aan het stoppen met fok en nu hang ik hier nog steeds dagelijks.
Denk dat ie vannacht vaart.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel. Vanavond laat komt hij aan dacht ik.
Was je weleens zeeziek?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denk dat ie vannacht vaart.
Meestal tegen uur of 5 wegvaren en tegen uur of 8-9 scohtends aan.
Ik heb die vaart als kleine inso vaak gemaakt.
best lachen
Nee nooit.quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
EN WAT IS DAAR MIS MEE?!?!?!?!?!?!?!?
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:27 schreef Divje het volgende:
Scrummie heb je die foto's van Vak W gezien bij de laatste training voor Roma?
https://www.facebook.com/(...)6843224068066&type=3
Ah oke. Nouja, dat doe ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik app niet, ik word geappt.
Geef me je nummer voor wat sms-seks (c) JvTquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah oke. Nouja, dat doe ik dan weer niet.
Oke.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geef me je nummer voor wat sms-seks (c) JvT
🙊
Haha, jaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Hopelijk voor Tjacka zijn er een paar vuilnisbakken
Nee, de laatste paar dagen niet meer. Weer veel met Commandos 2 bezigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee, de laatste paar dagen niet meer. Weer veel met Commandos 2 bezig
Wil wel weer verder, want ben bijna bij het mooiste gedeelte van de stad
CommandosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The memories. Vroeger was dat echt het moeilijkste spel ooit. Deel 1 nooit verder dan level 2 gekomen en toen had ik mad respect voor een jochie die in level 4 was ofzo.
Het is nog steeds verdomde moeilijk.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
CommandosThe memories. Vroeger was dat echt het moeilijkste spel ooit. Deel 1 nooit verder dan level 2 gekomen en toen had ik mad respect voor een jochie die in level 4 was ofzo.
Super spellen!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
CommandosThe memories. Vroeger was dat echt het moeilijkste spel ooit. Deel 1 nooit verder dan level 2 gekomen en toen had ik mad respect voor een jochie die in level 4 was ofzo.
Dat gaat mij nét te ver terugquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:32 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Super spellen!![]()
Kennen jullie commando's op de c64 ook?
Was ook geniaal voor die tijd.
Wat was dat ook alweer? Shooter toch?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:34 schreef Blaadjes het volgende:
B zit weer helemaal in company of heroes 2
RTSquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat was dat ook alweer? Shooter toch?
Volgens mij vond ik dat wel tof qua screenshots, geen idee waarom ik het nooit gespeeld hebquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:39 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja kan. Zit ook campaign in of skirmisch tegen pc
Het is alleen op pc (is ook niet te doen met controller) vandaar misschien?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens mij vond ik dat wel tof qua screenshots, geen idee waarom ik het nooit gespeeld heb
Deels. Speel heel af en toe wel eens wat op m'n Macbook, maar ja, geen zware games natuurlijkquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:53 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Het is alleen op pc (is ook niet te doen met controller) vandaar misschien?
Man, wat zou de wereld toch briljant zijn als iedereen in plaats van alle alcohol wiet zou gaan roken. Oké, er zou nooit meer iets gedaan worden, maar toch.quote:http://www.washingtonpost(...)ers-say/?tid=rssfeed
Marijuana may be even safer than previously thought, researchers say
Compared to other recreational drugs -- including alcohol -- marijuana may be even safer than previously thought. And researchers may be systematically underestimating risks associated with alcohol use.
Okquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Deels. Speel heel af en toe wel eens wat op m'n Macbook, maar ja, geen zware games natuurlijk
Dying Light, survival freerunning zombie game, first person. Vind het bijzonder vetquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:59 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ok
Maar welke game speelden jullie nu?
Is het wat en wat voor soort game?
Ow ja. Ff downloaden dan maar. Kijken of het wat is voor mij maar klinkt goed.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dying Light, survival freerunning zombie game, first person. Vind het bijzonder vet. Speel op PS4 maar Div op PC.
Haha, BayMaxquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=10152745482280954
Divje
Yep yepquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:02 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ow ja. Ff downloaden dan maar. Kijken of het wat is voor mij maar klinkt goed.
Rennen zombies schieten.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:50 schreef Divje het volgende:
KB komt het wel eens voor dat je met alleen een komkommer bij de kassa staat?
Nietquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]wat.
Nee. En de drie jaar dat ik in een supermarkt gewerkt heb, heb ik dat ook nooit meegemaakt.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Nietvind dat nou echt iets voor vrouwen he..
Hoi Guyven trusten Scrummie!
Slaap lekkerquote:
Stelletje slaapkoppe hierquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:48 schreef theguyver het volgende:
[..]nou zeg ben ik weer es online gaat iedereen tukken.
Hoezie met jou dan divmeister?
Ja druk, wannebee papa heeft vrij dus word mijn vrije tijd even goed uitbesteed!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Slaap lekker
[..]
Stelletje slaapkoppe hier
Goeed Guyvie! Met jou?
Vandaar weinig aanwezig hier?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja druk, wannebee papa heeft vrij dus word mijn vrije tijd even goed uitbesteed!
Ik vond de vorige UI van kinker toch wat leuker!
Altijdquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Vandaar weinig aanwezig hier?
Was het nog leuk in de speeltuin gisteren?
Koekjesquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
Altijd![]()
En koekjes gebakken![]()
morgen zwemmen had zoveel beloofd moet ik allemaal even nakomen!
Chocolatechiped cookies !quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Koekjeswat voor koekjes?
Je hebt het er maar druk mee, mooi man
Oeehh die zijn lekkerquote:Op woensdag 25 februari 2015 00:07 schreef theguyver het volgende:
[..]
Chocolatechiped cookies !
Om nom nom nom !![]()
Ja was de weken er voor te druk met andere dingen en nu allebei vrij dus mooi even van nemen!
Je kan er toch lekker niks aan doen waar ik over droomquote:Op woensdag 25 februari 2015 00:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik distantieer mezelf hiervan Divje. Trusten!
quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik distantieer mezelf hiervan Divje. Trusten!
Hahaha, gekkenhuisss! Je hebt daar wel wen punt. Droom maar lekker!quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Je kan er toch lekker niks aan doen waar ik over droomik zelf ook weinig..
Slaap lekker alvast
Haha, de ultieme wraakactie!quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:24 schreef theguyver het volgende:
[..]mocht je zijn nummer hebben zou ik hem de hele nacht wakker houden met berichtjes telefoontjes etc..
zolang hij maar niet gaat slapen!
Andere optie heb ik niet voor je kinkybotsing1
btw leuke UI maar die vorige vond ik beter
quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hahaha, gekkenhuisss! Je hebt daar wel wen punt. Droom maar lekker!
Thanks
[..]
Haha, de ultieme wraakactie!![]()
![]()
Thanks, welke vorige bedoel jij? Die dansende (op en neer springende)?
Jaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:50 schreef Divje het volgende:
KB komt het wel eens voor dat je met alleen een komkommer bij de kassa staat?
Morge, sweet memories?quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:44 schreef Scrummie het volgende:
LOVESHACK BABY LOVESHACK
Op 3FM nu. Het draadloze netwerk van mij en mijn ex heette Loveshack![]()
nou nou nouquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
goedemorgen!
Stomme bus
Stomme buschauffeur
Alles is stom
Hoofdpijn
rotleef.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
goedemorgen!
Stomme bus
Stomme buschauffeur
Alles is stom
Hoofdpijn
Projectbijeenkomst, beetje informatie zoeken en ordenen enz enz enz.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
rotleef.
Waar moet je nou weer heen dan?
Snap ik, wat woorden van mij tot je nemen en je kan er gewoon weer een dag tegen aan. Zo ben ik wel..quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Projectbijeenkomst, beetje informatie zoeken en ordenen enz enz enz.ik vond het daarnet idd een rotleef, er kon niet eens goedemorgen af van de buschauffeur. Maar ben er nu weer overheen.
haha dankjewel daarvoor, grapjas. Mijn copingsstijl heeft me hier gewoon bij geholpen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Snap ik, wat woorden van mij tot je nemen en je kan er gewoon weer een dag tegen aan. Zo ben ik wel..
En buschauffeurs zijn over 't algemeen toch niet de meest vrolijke mensen, dus daar moet je je toch niets van aantrekken
Dan zal 't wel aan mij liggenquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
haha dankjewel daarvoor, grapjas. Mijn copingsstijl heeft me hier gewoon bij geholpen.
En dat valt heus mee hoor, tenminste wat ik gewend ben dan. Ze lachen altijd aardig naar me. 😌
moest lachenquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:46 schreef theguyver het volgende:
Speciaal voor kinkybotsing!
moge peeps
Nee, de chauffeurs in utrechtquote:
Zal dan wel aan m'n telefoon liggen. Of m'n autisme speelt op en ik weet niet hoe ik er mee om moet gaan.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
vind je? vind de mobiele layout best fijn werken!
Gebruik je wel de echte mobiele layout of gewoon de normale layout?quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Zal dan wel aan m'n telefoon liggen. Of m'n autisme speelt op en ik weet niet hoe ik er mee om moet gaan.
Opschieten ziggowil weer fatsoenlijk kunnen internetten!
Echt mobielquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gebruik je wel de echte mobiele layout of gewoon de normale layout?
[ afbeelding ]
Ah ja, dan lag 't gewoon aan je telquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Echt mobiel
Maar heb ondertussen een nieuwe telefoon. En verrassend genoeg werkt dat een stuk prettiger
RIP Xperia Z, welkom Samsung Galaxy Grand Prime.
en dan moet ik me excuseren wanneer ik er langs wil, omgekeerde wereld.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik haat mensen die stilstaan aan de verkeerde kant van de roltrap. Rot eens lekker op stuk asotuig.
Ik ben eens uitgescholden door een bedelaar in Amsterdam, omdat ik niets bij me had. De lul.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En blijkbaar is ee en nieuwe bedel-hype. Duw een briefje in mensen hun hand of voor hun neus met een verhaal over dat ze geen geld hebben om eten te kopen.nu ben ik altijd bereid iets te geven, maar wanneer je niks hebt is dat ook zo kut. Ga ga.
Echt verschrikkelijk vind ik dat hoor, geef je wat is het weer niet genoeg. Sowieso geef ik geen geld aan dat soort mensen. Alleen eten als ik het heb of het kopen voor ze,quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben eens uitgescholden door een bedelaar in Amsterdam, omdat ik niets bij me had. De lul.
En in Parijs ben ik achterna gezeten op Gare du Nord door een horde aan bedelende vrouwen, fucking aso's daar. Ik gaf een tientje aan 1 mens daar, bij het pakken uit mijn portomonee zag ze groter geld, ze ging er al met de hand naar toe. Afgekapt en er vandoor gegaan, kwamen ze met een heel peloton van die fake zwangere vrouwen achter me aan.
Maar verder heb ik medelijden met je hoor
Ondankbare honden zijn het!quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt verschrikkelijk vind ik dat hoor, geef je wat is het weer niet genoeg. Sowieso geef ik geen geld aan dat soort mensen. Alleen eten als ik het heb of het kopen voor ze,![]()
Thanks doet me goed
Ging even 2 museum kaarten afhalen. Scheelt weer he. Dat er vrouw opstond maakte niet uit voor rijksmuseum.quote:
Er waren verdacht veel as roma supporters vanmiddag bij de arena tour.quote:
Hahah ja, die zullen wel Amsterdam instromen vanaf vandaagquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:21 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Er waren verdacht veel as roma supporters vanmiddag bij de arena tour.
Die gaan morgen helemaal sufgeblowd naar de wedstrijd.quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahah ja, die zullen wel Amsterdam instromen vanaf vandaag.
Totaal geen gevaar dus. Al waren ze dat uberhaupt al nietquote:Op woensdag 25 februari 2015 18:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die gaan morgen helemaal sufgeblowd naar de wedstrijd.
Welnee, denk het ook niet hoor. Die hebben het gewoon tof nu met een witte weduwe en gaan morgen van een mooie wedstrijd genieten.quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Totaal geen gevaar dus. Al waren ze dat uberhaupt al niet
Daarom.. al dat opgeklop. Maar ja, media. BNW ditdat.quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Welnee, denk het ook niet hoor. Die hebben het gewoon tof nu met een witte weduwe en gaan morgen van een mooie wedstrijd genieten.
Ging er eentje onderuit op de trap in het stadion.quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Welnee, denk het ook niet hoor. Die hebben het gewoon tof nu met een witte weduwe en gaan morgen van een mooie wedstrijd genieten.
Die kans zit er dik inquote:Op woensdag 25 februari 2015 19:07 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ging er eentje onderuit op de trap in het stadion.
Had net daarvoor foto van hem genomen met zijn vol met wietbladen geplakte foon.
Had al wat gerookt denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |