abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149962842

Wat is Netflix?
Netflix is een betaalde on-demand streamingdienst voor films en TV-series.
Dit zijn over het algemeen films en series van minimaal twee jaar oud.

Hoeveel kost het?
♦ € 7,99/mnd – op één apparaat in SD-kwaliteit kijken
♦ € 8,99/mnd – op twee apparaten tegelijk in HD-kwaliteit kijken
♦ € 11,99/mnd – op vier apparaten tegelijk in HD-kwaliteit kijken
De eerste maand is gratis.

Overzicht en nieuwe films/series
De websites Flixfilms, Netflix Netherlands en Netflix-gids houden bij welke films en series recent zijn toegevoegd.
Voor o.a. de Amerikaanse, Britse en Canadese Netflix: USA iStream Guide, Can I Stream.it, InstantWatcher.com.

Hoe kan ik betalen?
♦ Credit card
♦ iDEAL — je betaalt 1 cent om Netflix te machtigen maandelijks de abonnementsprijs af te schrijven
♦ iTunes (alleen mogelijk als het abonnement geopend is op een Apple TV)
♦ PayPal

Abonnementsduur
Een abonnement is per maand op te zeggen.

Hoe is de kwaliteit?
Netflix biedt 1080p video en Dolby Digital 5.1 audio. De kwaliteit en resolutie hangen af van de gebruikte apparatuur (zie verderop) en de verbinding. Netflix gebruikt de Microsoft VC-1-codec en een bitrate tot 5 Mbit/s. Een lagere bitrate wordt automatisch gekozen, afhankelijk van de kwaliteit van de verbinding.
Een voorkeur kan worden ingesteld op: https://account.netflix.com/VideoQuality

Wat is Super HD?
Super HD is gelijk aan 1080p maar gebruikt tot 7 Mbit/s bandbreedte voor een scherper beeld. Niet alle apparatuur/besturingssystemen ondersteunen Super HD en daarnaast dient de provider dit te ondersteunen.

Problemen
Kan geen verbinding maken met Netflix
Frequent bufferen of laden tijdens streaming
Hoe schakel ik ondertiteling, captions en alternatieve audio in op mijn apparaat?
Netflix wordt langzaam geladen of heeft een slechte beeldkwaliteit

Welke apparaten zijn te gebruiken?
• TV - afhankelijk van merk/type
• Blu-ray-speler - afhankelijk van merk/type

• Amazon Kindle Fire
• Amazon Kindle Fire HD (720p)
Android 2.2+
Google Chromecast (1080p Super HD) (Android 2.3, iOS 6, Windows 7, Mac OS 10.7 of Chrome OS als afstandsbediening nodig)
Apple TV (720p/1080p, min. tweede generatie)
iPad, iPhone, iPod
• Linux d.m.v. Pipelight (Silverlight alternatief, niet ondersteund door Netflix)
- Ubuntu i.c.m. Google Chrome ondersteuning voor HTML5
• Mac OS X (Intel processor, OS X 10.4.8+, 1080p)
- Vanaf OS X 10.10 wordt HTML5 gebruikt en is Silverlight niet nodig
• PlayStation 3 (1080p Super HD)
• PlayStation 4 (1080p Super HD)
• Western Digital TV Live Plus [2010] (720p)
• Western Digital TV Live [2011 derde generatie] (1080p)
• Western Digital TV Play (1080p)
• Wii (480p)
• Wii U (1080p Super HD / ook via Gamepad)
• Windows (1080p Super HD via Windows 8 Netflix app, SilverLight noodzakelijk)
• Windows Phone (720p)
• XBOX 360 (720p)
• XBOX One (720p)

Beschikbaarheid
Met een Netflix-abonnement kun je alleen naar films en series kijken die aangeboden worden in het land waar je op dat moment bent. Met onderstaande diensten kun je via een omweg toch naar bijvoorbeeld de Amerikaanse of Britse Netflix kijken.

Netflix is momenteel beschikbaar in onderstaande landen.
Vanaf maart 2015 worden Australië en Nieuw-Zeeland toegevoegd en najaar 2015 volgt Japan.

Buitenlandse Netflix-catalogus
Er zijn verschillende mogelijkheden om o.a. de Amerikaanse of Britse Netflix catalogus te kunnen kijken.
Niet alle diensten zijn in combinatie met alle apparaten en/of browsers te gebruiken.

Proxy
Proxy.LC ♦ US$ 10/mnd.

Proxy plug-in
Hola Unblock ♦ gratis
Media Hint ♦ US$ 3,95/mnd. - eerste week gratis
ProxMate ♦ gratis* (draait op donaties van gebruikers)
Zenmate ♦ gratis

VPN
CyberGhost ♦ gratis (3 uur), ¤ 4,99/mnd.
GoTrusted ♦ US$ 5,99/mnd.
Hide My Ass ♦ vanaf US$ 4,99/mnd.
JustFreeVPN ♦ gratis
StrongVPN ♦ US$ 7/mnd.

DNS-proxy
ProxyDNS ♦ US$ 3,90/mnd.
Unblock us ♦ CA$ 4,99/mnd. - eerste week gratis
Unblockmedia ♦ US$ 5/mnd.
Unlocater ♦ € 6,19/mnd - eerste week gratis
UnoDNS ♦ US$ 4,99/mnd.

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 12:18 schreef Bladblaadje het volgende:

DNS service voor Netflix USA + andere kanalen zoals BBC, Crackle etc voor ¤10,- per jaar.
Eerste week gratis op proef.
Aanvraag via PM.
Eigen DNS-proxy
Tunlr clone

[ Bericht 3% gewijzigd door summer2bird op 24-02-2015 13:13:34 ]
Twiddel
  maandag 23 februari 2015 @ 19:13:47 #2
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_149962919
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 19:11 schreef Jovatov het volgende:
Volgens de gebruiksvoorwaarden zou je het niet mogen omzeilen:

Al voert Netflix daar geen actief beleid op.
Maar dat maakt het nog geen wet, dat is de insteek ;) .

Anyhood, ik ga vanavond de laatste aflevering van seizoen drie van de Britse versie van Wallander kijken. Via USA.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_149963109

Evil Dead – 2013 16 1:31 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Een groep vrienden ontdekt een boosaardig boek en laten zonder het te beseffen een zwerm bloeddorstige demonen los in deze remake van Sam Raimi’s klassieke horrorfilm.

Hercules – 1997 AL 1:33 uur – ♫ Engels/Nederlands – CC Engels/Nederlands
Hercules raakt zijn onsterfelijkheid kwijt en wordt niet op Olympus opgevoed maar op aarde, waar hij de confrontatie aan moet gaan met Hades en allerlei monsters.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_149963253
quote:
12s.gif Op maandag 23 februari 2015 19:13 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar dat maakt het nog geen wet, dat is de insteek ;) .

Anyhood, ik ga vanavond de laatste aflevering van seizoen drie van de Britse versie van Wallander kijken. Via USA.
Ik ken anyhow, anywho en anyhoo, maar dit is de eerste keer dat ik anyhood lees.
  maandag 23 februari 2015 @ 19:22:49 #5
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_149963364
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 19:20 schreef LeTourdeFrance het volgende:

Ik ken anyhow, anywho en anyhoo, maar dit is de eerste keer dat ik anyhood lees.
Ik bezig het vaker op FOK!.
pi_149963491
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 19:20 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Op zijn tijd moeten er natuurlijk wel nieuwe willekeurige Engelse woorden gebruikt worden he. Anders is het niet meer hip genoeg.
  maandag 23 februari 2015 @ 19:27:36 #7
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_149963560
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 19:26 schreef Platina het volgende:

Op zijn tijd moeten er natuurlijk wel nieuwe willekeurige Engelse woorden gebruikt worden he. Anders is het niet meer hip genoeg.
Het is geen bestaand woord. Anywayz wil ik ook nog wel eens gebruiken. Omdat het kan. En mooi is.
pi_149966417
Is het bekent of ze ooit nog een beeldresolutie van 2560'1080 (21:9) gaan ondersteunen? :)
1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
pi_149966870
Hola maar weer eens aan geslingerd. Iemand nog aanraders voor iemand die al een hele lange tijd alleen op de Nederlandse Netflix heeft gezeten?
  maandag 23 februari 2015 @ 20:50:53 #10
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_149967307
quote:
14s.gif Op maandag 23 februari 2015 20:42 schreef Typisch het volgende:
Hola maar weer eens aan geslingerd. Iemand nog aanraders voor iemand die al een hele lange tijd alleen op de Nederlandse Netflix heeft gezeten?
The 100, Last Man Standing (beide USA)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 23 februari 2015 @ 20:51:21 #11
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_149967329
quote:
14s.gif Op maandag 23 februari 2015 20:42 schreef Typisch het volgende:
genre?
pi_149967513
quote:
19s.gif Op maandag 23 februari 2015 20:50 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

The 100, Last Man Standing (beide USA)
The 100 ziet er tof uit! Zie ook dat er al meerdere seizoenen zijn.

quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 20:51 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

genre?
Ik kan bijna alles wel waarderen, alleen comedy films, pure actie films zonder enig verhaal, chick flicks en extreme horror films kijk ik niet. Niet alleen in ieder geval. :+

Sci-fi en fantasy vind ik het tofst, maar daarvan heb ik echt al heel veel gezien. The 100 gelukkig nog niet.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2015 20:55:15 ]
  maandag 23 februari 2015 @ 20:55:30 #13
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_149967553
quote:
14s.gif Op maandag 23 februari 2015 20:54 schreef Typisch het volgende:

[..]

The 100 ziet er tof uit! Zie ook dat er al meerdere seizoenen zijn aangekondigd (op imdb staan al 3 seizoenen iig) dus dat is fijn.

[..]

Ik kan bijna alles wel waarderen, alleen comedy films, pure actie films zonder enig verhaal, chick flicks en extreme horror films kijk ik niet. Niet alleen in ieder geval. :+

Sci-fi en fantasy vind ik het tofst, maar daarvan heb ik echt al heel veel gezien. The 100 gelukkig nog niet.
Ja, seizoen 2 loopt nu bijna af in de USA dus die zal binnenkort op Netflix verschijnen verwacht ik.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_149968513
Ik vond de pilot van The 100 echt tenenkrommend slecht...

Een soort van MTV sci-fi serie met vervelende jonge stereotypes, slechte special effects en hele foute scènes met nog foutere achtergrondmuziek..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt met moeite afgekeken.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_149970300
Moet bekennen dat de registratie soepel verliep via iDEAL :) Ook de service 8)7 , chapeau! ^O^
Staat redelijk wat op, toch wel handig :{ Alleen de fan, die kickte ff in high gear right there when booting :+
pi_149971631
Netflix❤️. Zijn al klant sinds dat ze in Nederland begonnen zijn. Kijken bijna geen gewone tv meer. Ben deze week alleen thuis en ben vanavond begonnen aan Luther. Echt goede serie!
Hey amigos . . .Adelante amigos . . .Vamos vamos mi amor, Me gusta mucho tu sabor, No no no no tu corazón, Mucho mucho tu limón, Dame de tu fruta
Vamos mi amor . . .Te quiero puta! Te quiero puta! Ay que rico
pi_149972265
De eerste paar afleveringen van The 100 heb ik me ook moeten door worstelen, maar daarna werd het beter. Vooral seizoen 2 vind ik goed. Die staat trouwens op Netflix Canada, elke week een nieuwe aflevering.
  maandag 23 februari 2015 @ 22:30:02 #18
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_149972527
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 22:24 schreef NiTFLeX het volgende:
De eerste paar afleveringen van The 100 heb ik me ook moeten door worstelen, maar daarna werd het beter. Vooral seizoen 2 vind ik goed. Die staat trouwens op Netflix Canada, elke week een nieuwe aflevering.
Als iets een worsteling is, dan is het voor mij de moeite niet waard. Net als Marco Polo 'ja, na aflevering vier wordt het stukken beter'. Jammer dan, meteen goed of niet.

Miste even de concentratie voor Wallander en kijk nu Brain Games, leuke illusietestjes die laten zien hoe je hersenen je voor de gek houden.
pi_149973285
quote:
9s.gif Op maandag 23 februari 2015 22:30 schreef Copycat het volgende:

[..]

Als iets een worsteling is, dan is het voor mij de moeite niet waard. Net als Marco Polo 'ja, na aflevering vier wordt het stukken beter'. Jammer dan, meteen goed of niet.

Miste even de concentratie voor Wallander en kijk nu Brain Games, leuke illusietestjes die laten zien hoe je hersenen je voor de gek houden.
Dus als een topserie eventjes traag van de grond komt kijk je het helemaal niet? Wat doe je als een prima serie een paar episodes heeft die wat minder zijn. Stop je daar dan ook mee? Zo nee, wat is dan het verschil tussen de eerste 4 episodes slecht & random 4 epsiodes slecht?
  maandag 23 februari 2015 @ 22:51:59 #20
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_149973502
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 22:46 schreef Yonline het volgende:

Dus als een topserie eventjes traag van de grond komt kijk je het helemaal niet? Wat doe je als een prima serie een paar episodes heeft die wat minder zijn. Stop je daar dan ook mee? Zo nee, wat is dan het verschil tussen de eerste 4 episodes slecht & random 4 epsiodes slecht?
Traag op gang komen is iets anders dan van 'slecht' naar 'iets beter' gaan. Een paar mindere afleveringen op een paar seizoenen kan ik hebben, worden het meer slechte afleveringen (en/of slechte verhaallijnen), dan kap ik er idd mee. Meest recente voorbeeld voor mij was Dexter.
Genoeg moois te zien om mijn tijd te verdoen aan series die 'gaan'.
pi_149973647
quote:
7s.gif Op maandag 23 februari 2015 22:51 schreef Copycat het volgende:

[..]

Traag op gang komen is iets anders dan van 'slecht' naar 'iets beter' gaan. Een paar mindere afleveringen op een paar seizoenen kan ik hebben, worden het meer slechte afleveringen (en/of slechte verhaallijnen), dan kap ik er idd mee. Meest recente voorbeeld voor mij was Dexter.
Genoeg moois te zien om mijn tijd te verdoen aan series die 'gaan'.
Ok duidelijk, ik dacht eventjes dat je bijvoorbeeld bedoelde "de eerste 4 afleveringen van breaking bad vond ik niet zo leuk, jammer dan. Ga de hele serie niet kijken".
pi_149973686
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 22:55 schreef Yonline het volgende:

[..]

Ok duidelijk, ik dacht eventjes dat je bijvoorbeeld bedoelde "de eerste 4 afleveringen van breaking bad vond ik niet zo leuk, jammer dan. Ga de hele serie niet kijken".
Daar zou je ook echt niemand mee hebben behalve jezelf :D
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  maandag 23 februari 2015 @ 22:59:12 #23
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_149973824
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 22:55 schreef Yonline het volgende:

Breaking Bad had me al direct gegrepen. Begon traag, maar wel steengoed. Hell, ik ben een van de weinigen die de Fly-aflevering geniaal vonden.
pi_149973910
quote:
12s.gif Op maandag 23 februari 2015 22:59 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hell, ik ben een van de weinigen die de Fly-aflevering geniaal vonden.
Ik dacht dat ik de enige was :D
De awkwardness was legendarisch.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_149975485
Hoe gaan jullie house of cards kijken? Alles in 1 keer of netjes iedere week 1 afleverin?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')