om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Welkom bij Boer Zoekt vrouw - Seizoen 8! Op 7 september 2014 zijn de boeren voorgesteld en ze zullen in seizoen 2014/2015 weer te zien zijn op Nederland 1 (KRO).
Boer zoekt vrouw wordt vanaf 4 januari 2015 op zondagavond (20:20) uitgezonden.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Boerin Bertieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Boer Geertom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Boer Janom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Boer Theoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Boer Tomom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Seizoen 1 (met Hans, Joris, Peter, Piet en Teus)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)
Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)
Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)
Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)
Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)
Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)
Seizoen 8TV / Boer Zoekt Vrouw #160 Wachten op de BzV afterparty...TV / Boer Zoekt Vrouw #161 Mooie kool.TV / Boer Zoekt Vrouw #162 Ajje moar leut hebTV / Boer Zoekt Vrouw #163 Dweilen.TV / Boer Zoekt Vrouw #164 zeeuwse boerinTV / Boer Zoekt Vrouw #165 TerugblikTV / Boer Zoekt Vrouw #166 Terugblik. Met schijtlollige quiz!TV / Boer Zoekt Vrouw #167 Lekker fröbelenTV / Boer Zoekt Vrouw #168 1808 brievenTV / Boer Zoekt Vrouw #169 Bertie is VinzzentTV / Boer Zoekt Vrouw #170 Dweilen.TV / Boer Zoekt Vrouw #171 SpeeddatenTV / Boer Zoekt Vrouw #172 Hopeloze (kerk)geitenTV / Boer Zoekt Vrouw #173 De loterij winnenTV / Boer Zoekt Vrouw #174 Zwemmen met koeienTV / Boer Zoekt Vrouw #175 Jan in het circusTV / Boer Zoekt Vrouw #176 Theo Koeman voor de koalTV / Boer Zoekt Vrouw #177 Op naar de logeerweekTV / Boer Zoekt Vrouw #178 Geile Geert.TV / Boer Zoekt Vrouw #179 camera adds 10 poundsTV / Boer Zoekt Vrouw #180 VaginatarischTV / Boer Zoekt Vrouw #181 Geile Groningse GeertTV / Boer Zoekt Vrouw #182 Verbod op kaarten en blauwe coltruienTV / Boer Zoekt Vrouw #183 Verbod op kaarten en blauwe coltruienTV / Boer Zoekt Vrouw #184 Lotte is de leuksteTV / Boer Zoekt Vrouw #185 Een potje theeTV / Boer Zoekt Vrouw #186 Waar Tom weer nikszeggend doetTV / Boer Zoekt Vrouw #187 Waar Tom weer nikszeggend doetTV / Boer Zoekt Vrouw #188 Fifty shades of GeertTV / Boer Zoekt Vrouw #189 Met worst en eitjes_________________________________________________________________
Officiële Boer zoekt vrouw-site:
http://www.boerzoektvrouw.kro.nl/De FOK! reeks:
Topicreeks: Boer Zoekt VrouwDe BZV-wiki vind je hier.