Mijn godquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:59 schreef corehype het volgende:
[..]
Ik heb in Nederland echt nog nooit iemand een chick uit de bar/club naar huis zien meenemen, ook nooit gehoord van iemand die dat hier heeft gedaan
Het enige wat ik weet is dat Nederlandse chicks zich volledig laten uitwonen in het buitenland terwijl ze thuis zo preuts als wat zijn in hun SGP-dorp.
Ik heb nu al medelijden met dat oostblokmeisje. Die chicks daar verdienen sowieso veel beter dan zo'n kneusje als TS.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:48 schreef erodome het volgende:
[..]
Hij heeft het niet zozeer over standaard verlagen. Hij klaagt dat hij niet kan scoren, als hij dan niet kan scoren zijn die vrouwen lelijk, boerin, arrogant, dik, stinkend en hoer, dat allemaal tegelijkertijd.
Ik hoop vooral dat hij snel een leuk oostblokmeisje tegen komt die hem wat regelmatiger wil neuken, dan ontzuurt hij misschien wat
TS vertelt er niet bij dat hij maar 1 keer in een club is geweest en dat hij met het dikgedrukte de stemmen in zijn hoofd bedoeldquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:59 schreef corehype het volgende:
[..]
Ik heb in Nederland echt nog nooit iemand een chick uit de bar/club naar huis zien meenemen, ook nooit gehoord van iemand die dat hier heeft gedaan
Het enige wat ik weet is dat Nederlandse chicks zich volledig laten uitwonen in het buitenland terwijl ze thuis zo preuts als wat zijn in hun SGP-dorp.
Alsof TS met zulk wanhopig gedrag überhaupt langer dan 1 dag 'iets' met een chick zal kunnen hebben, ongeacht van waarquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:22 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik heb nu al medelijden met dat oostblokmeisje. Die chicks daar verdienen sowieso veel beter dan zo'n kneusje als TS.
Hij is afgewezen door een dikke big en nu is hij gefrustreerd.quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:14 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Mja die gast is echt totaal wereldvreemd, op alle gebieden
Die zijn alleen maar uit op zijn geld.quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:22 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik heb nu al medelijden met dat oostblokmeisje. Die chicks daar verdienen sowieso veel beter dan zo'n kneusje als TS.
quote:Op maandag 23 februari 2015 17:50 schreef corehype het volgende:
[..]
Ik ga meestal naar Smokeys met de FLES of naar Cocos op Rembrandtsplein
Als je 't hebt over 'oostblok chicks' is dit natuurlijk pure onzin.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:57 schreef HSG het volgende:
[..]
Die zijn alleen maar uit op zijn geld.
Mijn god, is dit een 'frusti-verzameltopic' geworden ofzo? Van die figuren die in NL blijkbaar niet in staat waren met normale vrouwen om te gaan?quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:06 schreef LeaderRoel het volgende:
Corehype heeft altijd gelijk
Ik zit nu in de USA en meiden zijn veel meer open voor alles dan in NL, waar meiden meestal autistisch in een kringetje staan.
Dat dusquote:Op donderdag 26 februari 2015 00:08 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Mijn god, is dit een 'frusti-verzameltopic' geworden ofzo? Van die figuren die in NL blijkbaar niet in staat waren met normale vrouwen om te gaan?
Amerikaanse meidenquote:Op donderdag 26 februari 2015 00:06 schreef LeaderRoel het volgende:
Corehype heeft altijd gelijk
Ik zit nu in de USA en meiden zijn veel meer open voor alles dan in NL, waar meiden meestal autistisch in een kringetje staan.
Bakkes dicht maagdjequote:Op donderdag 26 februari 2015 08:26 schreef corehype het volgende:
[..]
Amerikaanse meiden
Russische meiden
Nederlandse biggen
Denken dat iedereen hier uitziet als Doutzen Kroes, alleen op Fok!![]()
Jongetjes die hopen hier een kut te scoren door white knight te spelen, autisten![]()
Echt he. Mannen hier die dat lopen te ontkennen ook, de triestheidquote:Op donderdag 26 februari 2015 08:26 schreef corehype het volgende:
[..]
Amerikaanse meiden
Russische meiden
Nederlandse biggen
Denken dat iedereen hier uitziet als Doutzen Kroes, alleen op Fok!![]()
Jongetjes die hopen hier een kut te scoren door white knight te spelen, autisten![]()
Geen blik waardig in de supermarkt, niet in de clubs, niet op straat. Het valt me wel op dat de gefrustreerde kereltjes op FOK! altijd klagen over 3 dingen waar ik me niet in kan vinden.quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:41 schreef Aesthetics_ het volgende:
[..]
Echt he. Mannen hier die dat lopen te ontkennen ook, de triestheid
Nederlandse vrouwen zijn maar matig qua uiterlijk maar zo arrogant als de neten en gunnen je geen eens een blikwaardig in de club en zijn alleen maar met zichzelf bezig.
Nee jongetjes die alle vrouwen over 1 kam scheren dat is pas triestquote:Op donderdag 26 februari 2015 09:41 schreef Aesthetics_ het volgende:
[..]
Nederlandse vrouwen zijn maar matig qua uiterlijk maar zo arrogant als de neten en gunnen je geen eens een blikwaardig in de club en zijn alleen maar met zichzelf bezig.
UVT / Ga jij vaker uit of zit je vaker thuis te chillen?quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:26 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Geen blik waardig in de supermarkt, niet in de clubs, niet op straat. Het valt me wel op dat de gefrustreerde kereltjes op FOK! altijd klagen over 3 dingen waar ik me niet in kan vinden.
Topics van 3 jaar geleden opgraven. Godverdomme wat een faalhaas ben jij.quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:01 schreef corehype het volgende:
[..]
UVT / Ga jij vaker uit of zit je vaker thuis te chillen?![]()
![]()
Het onderwerp maakt hem ook helemaal niet uit, als hij maar kan laten blijken hoe erg hij Nederland en Nederlanders intens haat.quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:03 schreef snakelady het volgende:
Wel grappig dat corehype alleen op het handjevol reageert die het met hem eens is, en de tientallen die het niet met hem eens zijn afdoet als white knights..
En dan ook nog beweren dat Nederlandse vrouwen biggen zijn en Amerikaanse zo perfect, terwijl het gemiddelde BMI daar toch een heel stuk hoger ligt.
Het blijft grappig.
Hmm, hier herken ik mezelf wel in.quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:41 schreef Aesthetics_ het volgende:
[..]
jij bent anders niet matig wat betreft uiterlijk, zeker wel een heel eind boven gemiddeld.quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, hier herken ik mezelf wel in.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, hier herken ik mezelf wel in.
Zoenen. En pics.quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
jij bent anders niet matig wat betreft uiterlijk, zeker wel een heel eind boven gemiddeld.
En arrogant ben je ook al niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |