Je vergeet dat TS wel snoeihard wil neuken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:23 schreef erodome het volgende:
Wat ik niet snap is waarom de ts klaagt dat hij die vrouwen niet kan neuken. Als ze lelijk, hoeren, ongewassen, arrogant en weet ik veel wat nog meer zijn dan zou je toch blij moeten zijn dat je rustig je biertje kan drinken ipv die lelijke reuzen die je om de nek hangen.
Verheug je dus ts, blijkbaar ontspring je de dans.
Dat is dus wat me bevreemd. Nederlandse vrouwen zijn lelijk, onaardig en ze stinken volgens de ts, waarom dan met ze willen neuken?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:27 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Je vergeet dat TS wel snoeihard wil neuken.
Alleen vrouwen drinken een biertje voor de lol in de kroeg. Voor de mannen is het hard werken.
Hij baalt ervan dat er niets rondloopt wat neukable is.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:34 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat is dus wat me bevreemd. Nederlandse vrouwen zijn lelijk, onaardig en ze stinken volgens de ts, waarom dan met ze willen neuken?
Nee, hij baalt dat ze niet met hem willen neuken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:41 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Hij baalt ervan dat er niets rondloopt wat neukable is.
Je zou maar Corehype zijn en dan andere mensen "sociaal gestoord volk" noemenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:16 schreef corehype het volgende:
[..]
Wat boeit mij nou of ze er goed uit zien of niet.
Als ze gedragen als robots en lopen als boeren, wat heb ik er dan aan?
Ik hoef geen best-gay friend te worden.
Sociaal gestoord volk in de clubs
Manletsquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:42 schreef bereboot3 het volgende:
Nederlandse meisjes zijn verwaand en te lang. Geven je geen blikwaardig in de supermarkt.
lol dwergquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:42 schreef bereboot3 het volgende:
Nederlandse meisjes zijn verwaand en te lang. Geven je geen blikwaardig in de supermarkt.
Waarschijnlijk ook sterk een kwestie van smaak.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:58 schreef Iwanius het volgende:
Moet je maar naar de betere clubs o.i.d. gaan. Wij hebben in Nederland by far gemiddelde genomen de mooiste/knapste/meest natuurlijk uitziende vrouwen/meiden (weinig make-up) van het westelijk halfrond.
Valt het jou niet op dat je continu even tussen neus en lippen door moet vermelden dat jij wel cool bent?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:02 schreef L.J.E het volgende:
[..]
Nee, je hebt er bij de mannen idd ook wel natte honden bij staan. Vooral de corpsballen zonder geld voor een deo. Maar goed ik zie er altijd top uit na zo'n nachtje, alleen wel tamelijk dronken/
Mannen zijn anders. Als je geil bent als man, verlaag je je standaard als het moet. Hij klaagt dat de kwaliteit laag is en dat hij niks kan krijgen. Dat zijn twee verschillende dingen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:34 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat is dus wat me bevreemd. Nederlandse vrouwen zijn lelijk, onaardig en ze stinken volgens de ts, waarom dan met ze willen neuken?
Hmja, kiezend tussen die wijven en jou geloof ik ook dat de wijven sociaal gestoord en autistisch zijn.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:28 schreef corehype het volgende:
Laatst ging ik naar het Volkshotel en jeetje... wat een sociaal gestoorde, autistische wijven zijn daar
Hij heeft het niet zozeer over standaard verlagen. Hij klaagt dat hij niet kan scoren, als hij dan niet kan scoren zijn die vrouwen lelijk, boerin, arrogant, dik, stinkend en hoer, dat allemaal tegelijkertijd.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:41 schreef Atak het volgende:
[..]
Mannen zijn anders. Als je geil bent als man, verlaag je je standaard als het moet. Hij klaagt dat de kwaliteit laag is en dat hij niks kan krijgen. Dat zijn twee verschillende dingen.
TS kan niet scoren dus Nederlandse vrouwen zijn kutquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:16 schreef corehype het volgende:
[..]
Wat boeit mij nou of ze er goed uit zien of niet.
Als ze gedragen als robots en lopen als boeren, wat heb ik er dan aan?
Ik hoef geen best-gay friend te worden.
Sociaal gestoord volk in de clubs
Wow.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:33 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Valt het jou niet op dat je continu even tussen neus en lippen door moet vermelden dat jij wel cool bent?
Als in: "iedereen op internet is een nerd behalve ik hihihi want ik ben een uitzondering!"
Als jij uitgaat voor de lol en niet voor de mannen waarom ga je niet naar een pottenbar?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:23 schreef erodome het volgende:
Wat ik niet snap is waarom de ts klaagt dat hij die vrouwen niet kan neuken. Als ze lelijk, hoeren, ongewassen, arrogant en weet ik veel wat nog meer zijn dan zou je toch blij moeten zijn dat je rustig je biertje kan drinken ipv die lelijke reuzen die je om de nek hangen.
Verheug je dus ts, blijkbaar ontspring je de dans.
Dus als mannen gewoon lol willen hebben moeten ze naar de homobar?quote:Op woensdag 25 februari 2015 07:51 schreef corehype het volgende:
[..]
Als jij uitgaat voor de lol en niet voor de mannen waarom ga je niet naar een pottenbar?
Rare vergelijkingen,
Vrouwenlogica
Mannen moeten gewoon naar Oost Europaquote:Op woensdag 25 februari 2015 08:22 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dus als mannen gewoon lol willen hebben moeten ze naar de homobar?
Wat voor logica is dat dan?
Dus uitgaan heeft alleen maar als doel om je voort te planten? Als het je hier niet lukt dan maar Oost-Europa?quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:47 schreef corehype het volgende:
[..]
Mannen moeten gewoon naar Oost Europa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |