Tis de komende twee wekenquote:Op donderdag 24 maart 2016 09:02 schreef Buurpoes het volgende:
Ik wist helemaal niet dat ze gisteren die laatste uitverkoopdag hadden.![]()
Maar goed, ik had er ook niet heen gekund, want ik lag met dikke koort op bed.
Ow, dan zal ik binnenkort maar eens langsgaan (als ik beter ben).quote:Op donderdag 24 maart 2016 09:07 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Tis de komende twee wekenMaar aangezien leveranciers al veel spullen hebben teruggekocht tegen afbraakprijzen vraag ik mij af hoeveel boeiends er over blijft.
Wel fijn voor de schuldeisers. Maar niet erg rationeel van de klanten.quote:Op donderdag 24 maart 2016 12:28 schreef cactussoep het volgende:
Ik dacht ga even kijken. Heb 10 stappen in de V&D gezet en weer naar buiten gegaan. Rijen stonden bijna tot aan de ingang![]()
Overigens was er niks 70% afgeprijsd, maar 20 en 30. Dus waarom die mensen daarvoor uren lang in de rij willen gaan staan is mij een raadsel
Wat een kansloze bedoening... En dat mens in dat laatste filmpjequote:
Dat is wel de reden dat ik heen gaquote:Op donderdag 24 maart 2016 12:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zeg dan dat je voor die fucking korting komt in plaats van te blaten over nostalgie
Ja jij geeft het toequote:Op donderdag 24 maart 2016 12:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is wel de reden dat ik heen ga
Ik moet het straks nog even bekijken of het te doen is. Gisteren ging het hier al open dus ik hoop dat toen alle gekkies geweest zijn.quote:Op donderdag 24 maart 2016 12:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja jij geeft het toeIk ga trouwens niet. Mij te druk... Dan maar wat meer betalen.
Als ik die filmpjes zo bekijk, zijn er al genoeg idioten geweest gisteren. Ben benieuwd of er nog wat zinnigs over is.quote:Op donderdag 24 maart 2016 12:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet het straks nog even bekijken of het te doen is. Gisteren ging het hier al open dus ik hoop dat toen alle gekkies geweest zijn.
Nou ik ben erquote:Op woensdag 23 maart 2016 19:46 schreef WammesWaggel het volgende:
Morgen moet ik in het centrum zijn, wellicht even kijken in de Kalverstraat, die gaat dan ook open
Ben je al geweest?quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:13 schreef Joosie200 het volgende:
Ik ga zo straks even kijken. Moet toch in de binnenstad zijn dus als ramptoerist maar eens zien hoe druk het is. De bijenkorf is gestopt met de doldwaze dagen, V&D kopieerde de kleurstijl al en nu het format naar twee weken ipv drie dagen
In Amsterdam ook, werden grif gekocht.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:32 schreef Mylene het volgende:
Bij V&D Utrecht veel Rituals cadeaudozen, van klein naar groot, en iedereen maar kijken wat de werkelijk prijs is.
Ik wilde eigenlijk ook wel kopen, maar toen ik de rijen zag had ik zoiets van laat maar lekker zitten.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:33 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
In Amsterdam ook, werden grif gekocht.
Ja. Was wel lekker druk. Maar zoals verwacht lag er weinig soeps qua kleding. Allemaal restmaten zoals xs of xxxl. Verder was heel veel al weg, dus verder dan wat overhemden, spijkerbroeken en dergelijke kwam je niet op de herenafdeling. Boeken en DVD/bluray inslaan met 20% korting is nog een optie. Maar ook daar hadden ze weinig naar mijn gading.quote:
Ik wil voor kinderkleding gaan, maar ik gok dat jij die afdeling overgeslagen hebt.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:27 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja. Was wel lekker druk. Maar zoals verwacht lag er weinig soeps qua kleding. Allemaal restmaten zoals xs of xxxl. Verder was heel veel al weg, dus verder dan wat overhemden, spijkerbroeken en dergelijke kwam je niet op de herenafdeling. Boeken en DVD/bluray inslaan met 20% korting is nog een optie. Maar ook daar hadden ze weinig naar mijn gading.
Heb de huishoudafdeling maar gelaten voor wat het is. En ik zag nergens meer koffers maar dat was nog een leuke buitenkans om voor weinig een cabinkoffer te scoren. Oh well.. Bespaar de moeite of je moet toevallig qua kleding juist een kleine of grote maat hebben.
Ook 20% korting, ik wilde een pop van Nijntje kopen voor de baby van een vriend van mij maar die was er niet meer.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:28 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik wil voor kinderkleding gaan, maar ik gok dat jij die afdeling overgeslagen hebt.
Dankje voor je update.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |