abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149954183
Zwangerschap en Geboorte!

2015
18 februari: Ingee (meisje)
21 februari: Danaa (jongen)

2 maart: Risu (meisje)
14 maart: Cholula (jongen)
23 maart: DJMO (Zusje met een piem0l)
23 maart: Gevalletje (jongen)
31 maart: faptist (meisje)

8 april: _Happy_ (verrassing!)
12 april: MevrouwCactus (jongen)
16 april: Fannetje (jongen)

1 mei: Nikooos (papa) (meisje)
1 mei: pessie
2 mei: twist02 (meisje)
4 mei: Melliemuis (jongen)
7 mei: Vlindur (Jonkje)
10 mei: Klumsy (jongen)
11 mei: Rawedni
12 mei: Ehhe en Kentekenplaat
14 mei: Selvaria
17 mei: Shopaholic1984 (twee meiden)
28 mei: -ik86- (jongen)

3 juni: -Spring (meisje)
5 juni: Purebliss
7 juni: Lunapuella
9 juni: Quickie_Brat (meisje)
14 juni: Lijnloos (jongen)
Medio juni: Minarosa

1 juli: McLaura (jongen)
7 juli: Krisvc (meisje)
*** 9 juli: L-E & fokking.fokker *** (meisje)
13 juli: IsabellaMariaAnna
18 juli: Mariposas (jongen)
25 juli: Zomerzon01
30 juli: Fuente (meisje)

6 augustus: Flying Fish
*** 7 augustus: LuDann & Black_Ninja***
11 augustus: Stippelrientje
13 augustus: Ggirl
24 augustus mousemicky
25 augustus: Coccinelle

*** 1 september: MissBliss en Re ***
10 september: Jagärtrut
12 september: Wizzy
14 september: gestreeptestoel
19 september: Malteser

3 oktober: J0ycie88
23 oktober: *** Cassandra87 en bartholomeus ***

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

----------------

Aanpassingen graag in dm!

[ Bericht 0% gewijzigd door MissBliss op 24-02-2015 15:54:43 ]
  maandag 23 februari 2015 @ 14:20:25 #2
426326 Starbuck_
Captain Kara Thrace
pi_149954333
Wat balen van je bloeddruk Ingee! Succes in het zkh!
Semper frakkin fi!
pi_149954363
Hoe optimistisch is het trouwens om te denken dat ik het over twee weken nog steeds een goed plan vind om mijn verjaardag te vieren?
pi_149954413
Iemand Danaa nog gezien trouwens?
pi_149954427
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 14:09 schreef L-E het volgende:
Ja eh, je hoeft je aan mij niet te verantwoorden he :P Ik gaf alleen even mijn overwegingen mee ;)

Mijn man kan niet zo goed koken ;(
Mijn man kookt beter dan ik.
Maar ik werk niet en hij is elke avond pas om 18:45 thuis dus ik kook altijd. Ik vind het echt tijdverspilling en pure noodzaak :D

Straks als de baby er is neemt hij de eerste week vrij en de rest van zn vakantiedagen als de jongens zomervakantie hebben. Maar hij kan gelukkig ook thuis werken :P O-) (Ofwel; schat, jij kookt! :Y) 8-) )
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 23 februari 2015 @ 14:25:34 #6
327807 Mariposas
יה&#14
pi_149954463
quote:
11s.gif Op maandag 23 februari 2015 12:06 schreef Starbuck_ het volgende:
Zo, dit weekend hebben wij het aan mijn opa en wat familie verteld en aan de vader van mijn man. Mijn opa reageerde zooooo enorm blij O+ :D Was heel erg leuk. Hopelijk geeft het hem kracht om het nog vol te houden tot september. En hij wil dolgraag een achterkleinzoon, na 4 kleindochters en 2 achterkleindochters. Ik heb het hem nog niet verteld maar de nipt-theorie staat aan zijn kant :7 Nog even afwachten tot de 20 weken of het echt zo is!
Wat een leuke reactie! Maar wat is de nipt-theorie? :D
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  maandag 23 februari 2015 @ 14:27:45 #7
426326 Starbuck_
Captain Kara Thrace
pi_149954531
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 14:25 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Wat een leuke reactie! Maar wat is de nipt-theorie? :D
Oh, ik bedoel natuurlijk nub! 8)7 Ik weet niet waar ik nipt vandaan heb gehaald :P
(Oh, van de nipt test natuurlijk)
Semper frakkin fi!
  maandag 23 februari 2015 @ 14:30:46 #8
327807 Mariposas
יה&#14
pi_149954620
Ah, dacht al. :P Kon trouwens hoor, in Amerika doen ze van die tests waarmee je ook meteen met bloedonderzoek geslacht kan achterhalen, Harmony test is er zo een.
Stiekem wel benieuwd naar je nub. O-)
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_149954746
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 14:21 schreef Cholula het volgende:

Mag ik in de OP: 19 september Malteser
pi_149954805
Straks een goede termijnecho gehad, 1 dagje teruggezet dus nu 10w 2d en een UD op 19-09-2015. Oh, zou het dan toch echt goed komen deze keer O+.
  maandag 23 februari 2015 @ 14:37:09 #11
426326 Starbuck_
Captain Kara Thrace
pi_149954821
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 14:30 schreef Mariposas het volgende:
Ah, dacht al. :P Kon trouwens hoor, in Amerika doen ze van die tests waarmee je ook meteen met bloedonderzoek geslacht kan achterhalen, Harmony test is er zo een.
Stiekem wel benieuwd naar je nub. O-)
Hij staat niet op de foto geloof ik. Tenminste, ik zit nu naar de echo's te staren, maar ik kan hem niet onderscheiden :')

De echoscopiste vroeg of we het willen weten en liet het toen zien, maar ze heeft er geen foto van gemaakt denk ik.
Semper frakkin fi!
pi_149954833
Ingee: hoe is het in het zkh?

Danaa: hoe gaat het met jou?
pi_149954881
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 14:21 schreef Cholula het volgende:
Hoe optimistisch is het trouwens om te denken dat ik het over twee weken nog steeds een goed plan vind om mijn verjaardag te vieren?
Misschien wel optimistisch maar zolang je je goed voelt is het goed toch? Doe wat je graag wilt en waar jij je goed bij voelt :).
pi_149954892
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 14:36 schreef Malteser het volgende:
Straks een goede termijnecho gehad, 1 dagje teruggezet dus nu 10w 2d en een UD op 19-09-2015. Oh, zou het dan toch echt goed komen deze keer O+.
O+ O+ O+ :*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_149954918
quote:
:Y

*O*
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_149954949
Wel bijzonder om een goede termijnecho te hebben op de UD van miskraam 1.... :'( O+
  maandag 23 februari 2015 @ 14:40:56 #17
426326 Starbuck_
Captain Kara Thrace
pi_149954952
quote:
*O* *O*
Semper frakkin fi!
pi_149954957
Crap nacht gehad. Man zijn schuld. Hij voelt zich niet goed. En ik mag dus wakker zijn }:|
Sticker van de gyn gehad vanmorgen, volgende week ctg. Daarna geslapen want als het nou begint vandaag, wil ik wel een beetje uitgerust zijn. Werkt maar half.
Wel laatste wisseldag voor de big day vandaag. 39 weken. Vraag me af of ik het ga redden tot 40, heb vandaag best wel last van harde buiken. Maar dat kan ook door de nacht komen.

Ik heb mijn mans naam aangenomen bij trouwen, maar in de praktijk heb ik 3 verschillende variaties. Echt handig vind ik het niet, maar ja.
Verder weet ik al niet meer waar het over ging. :')
pi_149955098
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 14:35 schreef Malteser het volgende:

[..]

Mag ik in de OP: 19 september Malteser
Done!

Een goede echo! Wat fijn! *O* Langzaam maar zeker ga je er een beetje meer in geloven!
pi_149955099
Wat fijn Malteser! O+

Balen van je bloeddruk ingee. :{ Hopelijk niks aan de hand. :*

Cholula, is gewoon onder voorbehoud plannen geen idee? Lijkt me jammer om niks te plannen en je dan vervolgens prima te voelen op die dag!

Oh jongens check mijn baby's gordijnen. O+ O+ O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind ze zo superschattig en ze passen zo goed bij het bos/dieren thema. O+ Als alles klaar en vooral opgeruimd is zal ik meer foto's plaatsen in het kamertopic.
pi_149955208
Zo, bijgelezen! Maar ben ondertussen ook weer alles vergeten :P

Ik heb bij ons trouwen ook mijn eigen naam aangehouden. Ik zou er niet aan kunnen wennen om opeens anders te heten. Daarbij heeft mijn achternaam een oorsprong van adel en heeft mijn man een 'boeren'-achternaam :P
Onze bébé gaat wel de achternaam van mijn man krijgen, die strijd heb ik verloren ;)

Deze week mijn laatste werkweek, lichamelijk ben ik er helemaal aan toe. Kan echt niet meer fatsoenlijk achter m'n bureau zitten... Maar geestelijk loop ik me ernstig zorgen te maken over wat ik straks in m'n verlof moet gaan doen. Ben al allerlei klusjes thuis aan het uitstellen, maar ben bang dat ik die met een week ook wel afgerond heb...

Morgen weer naar de VK, kijken of bébé nu gedraaid is. Ik probeer het zelf te voelen, maar ik zou echt niet weten of ik nu een hoofdje of een kont o.i.d. voel :@
If you want to view paradise. Simply look around and view it.
Anything you want to, do it.
  maandag 23 februari 2015 @ 14:52:27 #22
335643 faptist
Maakt fouten
pi_149955284
Selvaria, wat een kickass stof!
Zou je willen delen waar je die gevonden hebt? *kijkt heel lief*

Ik kom net terug van m'n laatste groei echo (35 weken). Had nu een andere gyno en zij had ook een andere aanpak.
Iets waardoor ik me nu dus een beetje opgelaten voel, omdat ze zichtbaar schrok of twijfelde. Snappen jullie wat ik bedoel?

Zoals gezegd ben ik nu 35 weken zwanger en waren de waarden van m'n bébé overal bovengemiddeld hoog.
Ze werd geschat op 2930 gram.
En dat was dus te veel. Ook raakt ze bijna overal de boven marge aan.
Gelijk vragen over m'n voeding en gewicht. Of ik suiker had.. Etc.
Word er zo gek van. Heb me nog nooit zo fit gevoeld, zo gezond gegeten en ben tot nu toe nog maar 5 kg aangekomen.
M'n verloskundige roemt me er juist om en dan zegt zo'n gyno weer dit soort dingen.. Zucht..

Iemand ervaring met zwaar
Geschatte kinderen? Moet ik me zorgen maken?

[ Bericht 3% gewijzigd door faptist op 23-02-2015 14:54:46 (Typfouten) ]
pi_149955420
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 14:52 schreef faptist het volgende:
De stof is van Esprit, besteld bij (en mooi gemonteerd door :7 ) Decokay. Ze hadden daar nog wat leuke kinderstofjes met potvissen en poedels en zo. :D
pi_149955557
Malteser O+

Oh Selvaria, wat een leuke! Die zouden hier ook goed passen O+ Uiteindelijk hebben wij gekozen voor een gordijn dat niet perse voor de kinderkamer bedoeld is, houdt de kamer wel rustig hier :)
  maandag 23 februari 2015 @ 15:10:18 #25
149959 SQ
snelle trees
pi_149955702
Malteser, wat fijn!! *O*

quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 14:52 schreef faptist het volgende:

Ik kom net terug van m'n laatste groei echo (35 weken). Had nu een andere gyno en zij had ook een andere aanpak.
Iets waardoor ik me nu dus een beetje opgelaten voel, omdat ze zichtbaar schrok of twijfelde. Snappen jullie wat ik bedoel?

Zoals gezegd ben ik nu 35 weken zwanger en waren de waarden van m'n bébé overal bovengemiddeld hoog.
Ze werd geschat op 2930 gram.
En dat was dus te veel. Ook raakt ze bijna overal de boven marge aan.
Gelijk vragen over m'n voeding en gewicht. Of ik suiker had.. Etc.
Word er zo gek van. Heb me nog nooit zo fit gevoeld, zo gezond gegeten en ben tot nu toe nog maar 5 kg aangekomen.
M'n verloskundige roemt me er juist om en dan zegt zo'n gyno weer dit soort dingen.. Zucht..

Iemand ervaring met zwaar
Geschatte kinderen? Moet ik me zorgen maken?
Ja, ik was ook zo iemand met zo'n zwaar geschatte baby waar de hele poppenkast bij kwam kijken toen. Ik voelde me puik, ik bleek na meerdere glucosetests toch helemaal vrij van zwangerschapsdiabetes, ik was vol vertrouwen in mijn baby en mijn lichaam en tóch ben ik overgedragen aan het ziekenhuis en ingeleid wegens verdenking op grote baby en alle mogelijke rampscenario's werden er bij gehaald om me te overtuigen niet thuis te willen bevallen of een natuurlijk verloop af te wachten.
Ik was daar best een beetje boos over want er was, behalve echometingen, niets dat er op duidde dat ik problemen zou gaan ondervinden. Ik ben uiteindelijk dus ingeleid en het hele riedeltje heeft nog geen vier uur geduurd. Zonder enige complicaties. Ik zat binnen drie uur weer in de auto naar huis.
Wat ik je mee wil geven: blijf luisteren naar jezelf en ga bij jezelf te rade hoe je het graag zou willen. Als jij je goed voelt en je kind het goed doet, dan gaat het meestal ook gewoon goed. Sommige babies zijn nu eenmaal groter dan andere babies. Gemiddelden zijn niet voor niets gemiddelden en een afwijking daarvan is meestal echt geen reden tot paniek. Dus laat je alsjeblieft niet gek maken! :*
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')