Ja. Het is immers geen verplichting. Als iemand dit een goed doel voor zijn geld vindt, waarom niet?Prima initiatief wat dat betreft.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:33 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dankje. Wat is jouw oplossing dan? Voor allerlei schades, aangericht door mensen zonder fatsoen en verstand, laten betalen door de gewone burger?
Vergelijkingen gaan altijd mank.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja. Het is immers geen verplichting. Als iemand dit een goed doel voor zijn geld vindt, waarom niet?Prima initiatief wat dat betreft.
Maar goed, jij vergelijkt het alweer met je eigen verkeersboetes dus het niveau is duidelijk.
Iemand om deze redenen een moraalridder willen noemenquote:Op maandag 23 februari 2015 14:39 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Vergelijkingen gaan altijd mank.
Snap niet waarom je een of andere moraalridder wil uithangen onder het mom "kijk mij eens goed bezig zijn met een inzamelingsactie". Doe dat gewoon niet, geef er geen aandacht aan en laat ze het lekker zelf uitzoeken.
Ik doneer twee schoppen in het gezicht.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:40 schreef Caland het volgende:
Overigens was er in de Kuip gisteren (en as donderdag) een collecte voor medesupporters die (onterecht) zijn opgepakt.
Veel beter initiatief natuurlijk.
Ik ben een droeftoeter omdat ik een andere mening ben toegedaan? Dat maakt jou pas een droeftoeter.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Iemand om deze redenen een moraalridder willen noemen
Wat een ongelofelijke droeftoeter ben jij.
Niet om een andere mening. Wel om de 'inhoud' daarvan.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:44 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik ben een droeftoeter omdat ik een andere mening ben toegedaan? Dat maakt jou pas een droeftoeter.
Ben blij dat er iemand is die de SGP aan een zetel helpt.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet om een andere mening. Wel om de 'inhoud' daarvan.
Ehh, oke.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:46 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ben blij dat er iemand is die de SGP aan een zetel helpt.
Haha jouw topic werd geslotenquote:
Goede constatering van jou GGMMquote:
Hadden ze maar niet in Afrika moeten wonen.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:13 schreef TwisterNederland het volgende:
Ik ga niks geven. Hadden de prullenbakken maar geleegd moeten worden.
Op koniginnedag gebeurt precies hetzelfde maar dan heet het een feest
Oh daarom doe je zo mad in andere topics tegen mij.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goede constatering van jou GGMM
quote:Op maandag 23 februari 2015 14:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik doneer twee schoppen in het gezicht.
IK WIST HETquote:Op maandag 23 februari 2015 14:13 schreef TwisterNederland het volgende:
Was de laatste keer in Nederland dus.quote:
Daar gaat het toch niet omquote:Op maandag 23 februari 2015 13:15 schreef SideEffect het volgende:
Jullie doen net alsof je MOET doneren, je moet niks het is een vrije keuze.
quote:Op maandag 23 februari 2015 13:08 schreef RingBewoner het volgende:
Wat is de gedachtegang achter het feit dat anderen gaan betalen voor die idioten? Kan ik ze ook even contacteren als ik weer een boete krijg voor 10km/u te hard rijden?
Ergo: Laat die lui lekker zelf betalen en een excuusbrief schrijven. We moeten stoppen met het beschermen van tuig uit ons eigen land en er wat aan gaan doen.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:06 schreef 2NutZ het volgende:
Typisch Nederlandshet kleinste landje dat iedereen wil helpen behalve hun eigen inwoners
![]()
![]()
quote:Op maandag 23 februari 2015 14:13 schreef TwisterNederland het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |